1 Mart 2012 Perşembe

İçim Üşüyor Şimdi "Son"ların Soğuk Diyarında...!

Yağmur Yağıyor Bak Dışarda Bardaktan Boşanırcasına...
Kaldırımlara Düşen Yağmur Damlalarının Sesini Duyabiliyorum...
Yüreğime İnen Sızının Sessiz Çığlığı Gibi...
Boğazıma Düğümleniyor Sözcükler Konuşamıyorum...
Gözlerime Yazıyorum Sadece Acıları...
Hüzünleri...
Mutluluğu...
Seslensem Şu Kör Karanlıkta Sesimi Duyar mısın?
Bana Hemen Sol Yanındayım Der misin?

Uzağında Kalmak Çok Ama Çok Zoruma Gidiyor...
Orda Olduğunu Bilip Sana Gelememek Çok Acı...

Her Günü Tüketeceğimiz Gibi Bu Günüde Tüketeceğiz..
Her Zamanki Gibi... Sen Beni Merak Edipde Sormazsın Ama..
Ben Hiç İyi Değilim... Kelimelerim Öksüz... Kalemim Kırık...
Satırlarımsa Sıcaklığından Mahrum Bir Yetim...
Olur Olmadık Anlarda Gözlerime Yaşlar Doluyor...


Artık Yüreğim Konuşuyor Ben Susuyorum...
Hadi Alıp Başımızı Gidelim Dağlar Ardına...
Nereye Olursa Olsun Kuşlar Misali Diyor...
Susuyorum...
Bir Umut Olsun İsterim Düşen Her Yağmur Tanesi...
Suskun Yüreğim Olsun Çığlığın İfadesi...
Aslında Susmanında Bir Dili Vardı Dinlemesini Bilenlere...
Bir Yalnızlığı...
Bir Sevgiyi...
Belki de Bir Acıyı Anlatırdı Suskunluğum...
Yalancı Kelimeler Arasında Kendine Ayrı Bir Yer Buldu Suskunluğum...
Sakladığı Sonsuz Manaları Gözlere Yükledi Sonsuzluğum...
Ve Bir Acı Oldu Yüreğimde "O"nsuzluğum....


İçim Üşüyor Şimdi "Son"ların Soğuk Diyarında...
Yüreğim Dayanamıyor Ayrılık Yıllarına...
Suskunluğum Taşıyor Umutlarımı Vuslat Yollarına...
Bir Ses Olmak İstiyorum Ama Duyulmuyor Sahte Sözler Arasında...
Ve Yine Bana Kalıyor Yalnızlığım ve Suskunluğum...


Bilirsin, Büyük Acılar Hep Ayrılıklarla Başlar...
Bir Ölümdür Her Ayrılık...
Nasıl Anlatsam Anlayamazsın...

Hüzün Tutar Her Yerini...
Yüreğine Keder Yağar...
Geçmek Bilmez ki Zaman...
Nasıl Koştursan Yakalayamazsın...

Bakarsın Yaralar Kapanmış...
Dinmeye Başlamış Bile Sancın...
Bir Acılı Şiir Kalmış Geriye...
Bir de Sesini Yitirmiş Ahın...
Nasıl Açıklasam, Yok Yok, Kavrayamazsın...
Hem Sevmek Yürek İster...
Biliyor musun?
Gücün Yetmez Bundan Sonra...
Ne Kadar Arasan Benim Gibi Seveni Bulamazsın...!!!


Gittiğinden Bu Yana Geçen Zaman Çarem Olmadı…
Yinede Yalvarmam Sana..
Ömrüm Senden Çok Uzaklarda Yaşayarak Geçse de...
Ne Yapalım Sağlık Olsun, Ama Sen İyi Bak Kendine...
Üşütüp Hasta Olma...
Geceleri Uykusuz Kalma...
Sen Hiç Bilmeyecek Olsanda Ben Özledim Seni...
Sen Özlemedin Biliyorum, Çünkü Sen Ben Gibi Sevmedin Beni...!


Hiç Korkmuyorum Ölümden, Korkum İçimdeki Senin de Öleceğinden...
Günlerce Aylarca  İçimde Bir Çiçek Gibi Suladığım Sevgi Çiçeğimin Solmasından Korkum...
Ne Sandın?
Nefes Almak İçin Yaşadığımı mı?
Yok, Hayır Sevgili İçimdeki Senin Öleceğinden Yaşama Sımsıkı Tutundum Ben...

Korkum Şu Bana Bakan Boş Duvarlardan...
Ben Onlara Onlar Bana Baktıkça Aklımda Hep Sen...
Delirmekten Korkuyorum...
Eğer Delirirsem Korkuyorum İçimdeki Seni Kaybetmekten...
Korkum Sadece Seni Kaybetme Düşüncesinden...!


Öyle Özledim..
Öyle Muhtacım ki Şimdi Ellerine...
Tam Şimdi...
Şu Anda...
Bu Özlemle...
Bu Acıyla...
Yanımda Olmalıydın...
Yüreğimde Olduğun Kadar En Az!
Ben Şimdi Dünyamda ki Yokluğuna...
Yüreğimdeki Varlığına Ağlıyorum...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.