8 Mart 2012 Perşembe

Öpmeye Değecek Birini Bulduğunda Hiç Tereddüt Etme!

Sana Aşık Kalmaktan Vazgeçeceğimi Sanıyorsan, Beni Hiç Tanımadın Demektir...
Çatırdayan Ne Olursa Olsun, Ben Duymazlıktan Gelmeyi Bilecek Kadar Öğütledim Kulaklarımı...
Sen Hafif Meşreplikten Hoşlanıyorsun Diye Bayağılaştıysam, Seni Ne Kadar Sevdiğimi Anla Artık...

Hep Hesapların Var Diye, Ayağını Yorganına Göre Uzattığını Düşünme, Ben Bilirim Senin Ne Kadar Açıkta Yattığını...
Ben İçindeki Çocuğun Anası, Dışındakinin Sevdalısıyım...


Yalvarmak Hariç, Seni Elimde Tutmamı Sağlayan Her Şeye Açığım...
İster Gözü Kör Desinler, Dünya Çığlığını Ata Dursun, Ben O Kadar Sağırlaşmışım ki, Biraz Daha Bağırın Diyorum...


Ağlarken Bile Güldüğümü Söyleyen Sen, Şimdi Gerçekten Ağladığımı Fark Edince, Suçluluk Duymaya Başlarsın Elbet, Ama Hiçbir Suçluluk, Bir Aşığın Son Nefesinde Ne İstediğini Sormanı Engelleyemez...
Sen, Sormaktan Korkuyorsun Diye, Ben Söylememezlik Etmeyeceğim...
Seni Dilediğimi Bil, Bu Bana Yeter...


Didik Didik Olmuş Bir Yüreğin, Kalan Birkaç Kelamı...
Dinlemek Seni Daha Mutlu Biri Yapmayacak Tabi...
Madem Aşk İçin Ödenecek Bedellerin Hesabını Birlikte Tuttuk, Kendi Payına Düşenleri Şimdi Karşıla...
Dimdik Durmak İkimizin de Son Çaresi...
Ben Eğilip Bükülmek Meraklısı Olmadığım Halde, Senin İçin Bunu da Yaptım...


Şüphenin Gölgesi Şüpheden Büyük Olur...
Ellerin İçin Verdiğim İzin, Dudakların İçin de Geçerli...
Öpmeye Değecek Birini Bulduğunda Hiç Tereddüt Etme,
Öptüğünde Yüreğine Değmedikten Sonra, Ben Aldırmam...


Koş Koca Adam, Seni Tutan Hiçbir Şey Yok...
Bağırarak Çık Hayatımdan...
Çığlıkların Arşa Değsin...
Telaşın Amaçlarını Meşrulaştırdı Bile!
Bavulunu Topla ve Terk Et Beni...
Bakalım Ne Kadar Uzağa Gidebileceksin!



Şimdi Sırada İsyan Var!
"Sonsuza Dek" Diyen Dillere...
Aşkın Gücüyle Aşılan Yollara...
Kolarımda Beklerken Ellerde Gördüğüm Sahte Yüreklere...
Ve Bana Hatırla Diye Bıraktığın Gecelere...
Şimdi Sırada Özlemek Var...
Yalansız...
Dolansız...
Tüm Saflığımla Rüyalarımda Kollarında Uyandığım Sabahları...
Şimdi Sırada Teşekkür Var!
"Sevgili" Olmayı Başardığın Zamanlarda Yaşattığın Mutluluklar İçin...
Pınarlarımı Kurutup Başkasına Ağlamamı Engellediğin İçin...


Aslında Sana O Kadar Çok Tesekkür Borçluyum ki....
Hiçbir Şiirimi İstediğim Gibi Bitiremeyeşim!
Acıları Yüreğime Kazıyıp Mutluluğumu Gölgeleyişin!
Çok Sevdiğim Şarkıları Unutuşum!
Hepsi Senin Eserin Teşekkürler Sevgilim...!
Kalabalıklar Ortasında Yalnızlığı Tattırdın!
O Çok Sevdiğim Rüzgar Benden Uzakta Esiyor Şimdi!
İlkbahar da Bana Küstü...
Yapraklar Öyle Güzel Açmıyor Artık!

Ömrümü Çöpe Atım Sayende!
Ve Yıktın Beni Ayakta Tutan Umudu!
Teşekkürler Sevgilim Son Kez Teşekkürler...!


Bu Yazıyı, Kırık Dökük, Yorgun Bir Yüreğin Hüzünlü Elleri İle Yazdım...
Kalemim Ateşten, Sayfalar İse Su...
Ve Yazılan Her Mısra Bir Vefasızlığın Yavrusu...
Yazdığım Onca Güzel Şiir, Beni "Şair" Yapamadı
Belki Bu Şiir, Beni "Şair" Yapar Kim bilir?
Kötülüğün Resmini Çizmek Yakışmasa da Yüreğime, Gönlümün Semalarına Bıraktığın Karanlık Yön Veriyor Ellerine...
Oysa Şimdi Mevsim Bahar Sevgili
Her Yer Cıvıl, Cıvıl...
Her Şair Şiirler Düşürüyor Aşk Üzerine...
Peki, Ben Neden Karakışlardayım?
Neden Zemheriler Vurur Gözlerime?
Bir Kez Olsun Bunu Sordun mu Kendine?
Acı Ne Renktir, Ne Demektir Bilir misin?
Zoraki Gülümsemek...
Öfke Rüzgarları Eserken, Koruyabilmek Nefesi...
Çektiğin Acı Prangalara Vururken Aldığın Her Nefesi...
Nefessiz Kalmak!
Teslim Olmak Çaresizliğe ve Haykırmak Sessiz Çığlıklarla!
Ne Demektir Bilir misin?
Sen Hiç Kucağında Bir Ölüme Şahit Oldun mu?
Ellerinden Tutup Bırakma Beni Ölme Diye Yalvardın mı?
İşte Ben Şahit Oldum Sevgili...
Aşk Öldü!
Bütün Yalvarmalarıma, Ölme Bırakma Beni Demelerime Aldırmadan Kapadı Gözlerini ve Dönülmezliğe Gitti!
Ve Sen! Aşkın Katline Ferman Veren Sevgili!
Mutlu musun Şimdi?
Aşkı Neden Öldürdün Sevgili?!
Aşkı Neden Öldürdün?!


Şimdi Sırada Susmak Var Sevgilim Susmak Var...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.