30 Mart 2012 Cuma

Umurunda Olmasa da, Seviyorum Seni...

Tek İhtiyacım Seni Yazabilecek Kadar Güçlü Bir Kalem Olsa Gerek...
Ki... Seni Yazmaya Ne Kalem Yetiyor Ne de Ben...
İkimizde Tükeniyoruz...
Tüketiyoruz Birbirimizi...
Bana Sensizlik Yaramıyor!
Acı Damarlarıma Sen Yokken Daha Çabuk Yayılıyor...
Daha Çabuk Sarıyor Ruhumu...
Ben ''Bitmişlikle, Tükenmişlik '' Arasında Koskoca Bir Yalanım Artık...
Sustuklarım Boğazıma Takılıyor Her Nefeste...
Ölüyorum!
Sonra Ne Göğe Sığabiliyorum Ne de Yere...
Gidip te Gelmişlik Arasında Sıkışıveriyorum...


Senin Doğru Zamanların Benden Çok Öncelerde Kalmış Sevgili...
Ben Hep Yanlış Zamanlara Mecburum Şimdi...
Kış Güneşine Aldanıp Açan Çiçekler Gibi Mevsimsiz Solacak Olsa da Sana Olan Aşkım, İnadına Seviyorum Seni...
Zarar Göreceğimi Bile Bile...
Sonunda Solacağımı Bile Bile Seviyorum Seni...
Sana Açıyorum Yüreğimi...
Biliyorum ki
Güneşin Umurunda Değildir Mevsimsiz Açan Çiçek...
Ben Yine de Açıyorum Yüreğimi...
Umurunda Olmasa da, Seviyorum Seni...


Senin Doğru Zamanların Çoktan Harcanıp Gitmiş Sevgili...
Senin Suçun Değil Bana Yanlış Zamanlarda Gelmen...
Ya da Benim Sana Gelmem En Yanlış Zamanında...
Zamanlarımız Uymasa da...
Benim İçin Erken Olan Sana Geç Kalmış Olsa da Seviyorum Seni...


Hep Doğru Zamanda Doğru Yerde Olur Diye Düşünürdüm Aşk'ı...
Oysa Ben Aşk'ı Bulduğumda Yanlış Zamanındaydım Hayatının...
Ve En Yanlış Yerinde...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.