20 Mart 2012 Salı

Mutlu Değil Yüreğim Sırtındaki Yamayla…

Cam Kırıklarıyla Doluydu Yüreğim...
Senin Yanında Sardım Tüm Yaralarımı...
Koşarak Geçtim Cam Kırıklarının Üzerinden...
Tüm Sevgimle Tüm Hasretimle Geldim Sana Hep...
Unuttum Yanında Zamanı Sevgili...
Sevmedim Sensiz Başlayan Günü ve Geceyi...

Bencil Olamadım Sevgili, İsteyemedim Seni Senden...
Dileyemedim...
Hakkım Yoktu Buna...
Ama Sevgimdi Özgür Olan, Ben Tutsaktım Belki Gecelere, Ama Sevgim Özgürdü Dilediği Gibi Çekip Alıyordu Seni İçine....
Bir Ömür Yanında Yaşlanmaktı Elbette Dileğim...
Ellerin Ellerimde, Gözlerin Gözlerimde Öylece Tenlerimizin Buluşmalarını Görebilmekti...
Ama Olmayacağını Biliyordum En Başından...
Yine de Sevdim...
Gücenmeden Darılmadan Sitem ve Asilik Etmeden Sevdim Seni Ben...
Ve Adadım Sevgim İçin Yüreğimi, Dedim ki:
Rabb'im Bir Ömür Yanımda Olmasa da Sevgimi Yüreğinden Çıkartmasın...
Beni Unutsada Bir Gün Ona Olan Beklentisiz Sevda mı Unutmasın...
Kendi Kendimize Yazdığımız Kahraman ve Beyaz Gül Masalı Hiç Son Bulmasın...
Sıradan Masallar Gibi Bitmesin...
Kitabın En Son Sayfası Açık Kalsın ki Ne Olursa Olsun Yazacak Birşeylerimiz Olsun Sayfalara...



Sırtı Yırtık, Yamalı Bir Sevdaydı Diyorum Şimdilerde…!
Az Uyuyorum Bugünlerde…
Hasretim Çoğalıyor Gecelerde…
Düşünüyorum Sabahlara Kadar…
Odamın Penceresi Aydınlanmıyor Bu Aralar…
Boş Gözlerle Bakıyorum Duvara...
Bir An Olsun Durmuyor Yüreğimdeki Kanama...
Hiçbirş Şey Derman Olmuyor Yarama...
Mutlu Değil Yüreğim Sırtındaki Yamayla…
Alışık Değil Onsuz Bir Gecede Solumaya…
Kapanmayacak Kadar Büyük Bir Yara...
Ulaşılamayacak Kadar Uzun Bir Yol...
Unutulamayacak Kadar Ağır Bir Kayıp O Benim Gönlümde…
Özlüyorum Ama Gelmeyecek Hissediyorum...
Seviyorum Ama Gizli Gizli...
Ve Soluduğum Her Nefeste Allah’ dan Onu Diliyorum...
Kirlenmese Sevdalar, Kirletilmese…
Lekelenmese…
Buna İzin Verilmese…
Sevgi Bazen Vazgeçmektir!
Gün Geliyor İnsan Vazgeçmek Zorunda Kalıyor Sevdiğinden…
Bize Sahip Çıkması Gerekirken Sustu...
Duyarsızlık Duvarına Sığınmayı Seçti...
Bırakmasa KayıpGgitmezdim Avuçlarından!
Yenik Ayrılmazdım Bu Sevdadan...
Zordu Yumruğunu Sıkmak...
Bedeli Vardı Korumanın, Saklamanın.
Göze Alamadı O Bunları...
Sustu, Sadece Sustu...
Kayıtsız Kaldı Susarak…
Şimi Günlerden Salı, Belki de Cuma. Günlerin Ne Önemi Kaldı ki...
Takvimlere Bile Küstüm Ben...
Üşüyor Yine Ellerim ...
Gittiğinden Beri Hiç Isınmadılar ki...
Hem Sıcak Buralar, Yüreğimdeki Ayazı Saymazsan…!
Bende Mutluyum, İçimdeki Yangını Saymazsan…!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.