17 Mart 2012 Cumartesi

Benim Sana Söylediğim Tek Yalan Bu İşte, Koca Bir Hiç...!

Bazı Şeyler Vardır ki Sormazsın Neden Diye Kendine...
Aşkın Nedeni Yoktur Sevgili... Aşk'ı Aşk Yapan da Nedensizliğinin Ardına Sığınmasıdır...
Nedensiz Bir Masumiyettir Aşk...
Herhangi Bir Şeyleşmiştir Yavaş Yavaş ve Sorgulamazsın...
Sorgusuzca İçine Alırsın ve Ne Zaman Gideceğine Yalnızca Sen Karar Vermek İstersin...

Yani Bencilleştirir Seni Aşk, Bu Yüzden Bencilliğinin de Nedeni Yoktur...
Dedik Ya, Aşk Nedensizdir Diye. Aşk'a Dayanan Her Şey Nedensizleşir Böylece...

Bazı Şeyler Vardır ki  Sormazsın Neden Diye Kendine...
Yaşadığın An Önemlidir, Bitmesini Hiç İstemediğin...
Neden? Dersen Büyü Bozulur, An Kaybolur Birden Bire...
İstemezsin Öylece Yitip Gitmesini...
Sıkıca Sarılmak Gelir İçinden, Hiç Bırakmamak Üzere...
Duyumsamak Her Dakikasını, Keyfini Çıkarmak…
Duvarların Dostun Olmasını İstemezsin Tekrar...
Yalnızlığın En Büyük Arkadaşın ve Suskunluğuna Teslim Olmamaktır Tek Çaban...
Bir Karabasan Gibi Etrafını Saran...
Tesadüfî Şeyler de Olsa Yaşadıkların, Kabul Etmeyi Öğrenirsin...

Bazı Şeyler Vardır ki Sormazsın Neden Diye Kendine...
Sormak İstemezsin Çünkü, Bilirsin Sordukça Yaşayacağın Her An'dan, Henüz Yaşamadan Vazgeçtiğini...
İçsel Bir Hesaplaşmanın, Bilinçaltı Girdabının Eseridir Bu...
Yenilmek İstemediğin Güçlü Bir Egon Vardır ve Öyle Bir Çatışma İçine Girersin ki Jaybetmeyi Asla İstemediğin...

Kazanırken Hep Kaybedilir Sevgili!
Yani Yeni Bir Şeyi Kazanmak İçindir, Eski Kazançlarımızdan Vazgeçişimiz...
Bedelsiz Yaşanmışlık Ancak Hayaldir...
Taksitlendirerek Yaşanılamayacak Kadar Her An'ı Değerlidir, Bu Yüzden Peşin Ödersin...

Biliyorsun, Bende Peşin Ödedim Hem de Nedensiz...

Bazı Şeyler Vardır ki Sevgili Sormazsın Neden Diye Kendine...
Sorma Sende, Ne Bana Ne de Kendine...
Dedim Ya Bazı Şeyler Vardır ki Sevgili Sormazsın Neden Diye Kendine...
Beni Azat Et, Daralıyorum İçinde...
Aklına Gelen Tüm "Gitme" ler, Bendeki "Sevme" lerle Çarpıp İkiye Katladı Kendini Şimdi...
İstemesem de Gitmeliyim Sevgili...
Yollar Bu Kadar Uzakken Ne Gelir Elden...
Sana Dokunamamak Türküsü Çalıyorum Her Gece , Tıpkı Senin Gibi...
Yazılmamış Hikayemin Kahramanısın Sen...
Karşıma Geç Çıkan, Sende Benden Bir Şeyler Bulduğum...

Bazı Şeyler Vardır ki Sevgili Sormazsın Neden Diye Kendine...
Sorma Sende!
Orada Olduğunu Bilmek de Yeter Bana…
Küçük Bir Mutluluksun Şimdi, Hatırladıkça Tebessüm Çiçekleri Açtıran Yüzümde…
Aldığım Her Soluğun Anlamını İkiye Katlayan, Var Oluşumun Aylaklığında Bulduğum, Issız ve Karanlık Gecelerimde Nefesiyle Örselendiğim, Yitik Dünyamın Yalnız Adamı…

İçinden Gitmemin Bir Nedeni Yok!
Olsa Söylemez miyim?
Hem Ben Sana Ne Zaman Yalan Söyledim?
Hiç!
Benim Sana Söylediğim Tek Yalan Bu İşte, Koca Bir Hiç...
Üşümeye Başladım İçinde, At Beni Sevgili…
Daraldım, Bunaldım, Kaçacak Köşe Aradım Bulamadım…
İçinden Gitmek İstiyorum Sevgili...
Yitik Dünyama Geri Dönmek, Yeniden İnşa Etmek Virane Şehrimi…


Yeni Bir Sayfa Derler Ama Yalandır...
Çoğu Zaman Devam Etmek İçin Yeni Bir Sayfaya Geçersin...
Öbür Sayfa Bitmiştir Çünkü...
Yazacağın Tek Bir Satır Bile Kalmadığında Yeni Bir Sayfaya Geçersin...
Yarım Bırakarak Geçtiğin Çok Azdır...
Yarım Bıraktığın Sayfalara Not Alırsın Belki...
Zaman Geçtikçe, Hatırladıkça, İlintili Olduğunu Düşündükçe...
Bu Yüzden Kapanmaz Yarım Kalan Sayfalar Hiç...
Hep Bitmemiş Olarak Kalır...
Bitirmek İçin Daha Sonra Devam Ederim Deyip Bıraktığın Olur...
Kıyamazsın Bazen Ama Er Ya da Geç Dolar O Sayfa...
Yeni Sayfa İse Ya Yarım Kalan Sayfalarının İzlerini Taşır, Ya da Tamamlanmamış Sayfalarına Sığmayanları...
Yeni Olan Hep Şanssızdır Bu Yüzden...
Olanları Unutmak İçin Başlarsın
Orta Satırlarda Fark Edersin ki Yerinde Saymışsın...
Son Satırda İse Dibe Vurursun Çoğu Kez...
Yeni Bir Sayfaya Geçersin "Bu Sefer" Diye Başlayan Bir Cümleyle, Ümit Ederek Her Şeyin Değişeceğine...
Kendini Kandırırsın Oysa Yalnızca...
Kimse Bilmez Dibe Vuruşlarını...
Görünmez Bir Kayboluştur Bu...
Sadece Kendin Fark Edersin...
Kıyıya Vurmamak İçin Çırpınırsın...
Çünkü Kıyıya Vurduğunda Her Şey İçin, Yeni Bir Sayfa İçin Bile Çok Geç Olabilir...
Kıyıya Vurmamak İçin Yaptığın Çırpınışların Kimsenin Dikkatini Çekmez...
Çünkü Herkes Kendi Hikayesini Yaşamakla, Kendi Hikayesine Sayfa Aramakla, Veya Var Olan Sayfasını Bitirmekle Meşguldür...
Başbaşasındır Hep Kendinle Her Zaman Olduğu Gibi...
"Artık Ben Varım" , "Sana Ben Yeterim" Diyenler de Yoktur...
Zaten Sen Batarken Gemiyi İlk Onlar Terk Eder...
Onlar Gidince Bozulur Geminin O Hassas Dengesi...
Zaten Bir Ucunda Sen Bir Ucunda da O Olur Gitmeden Önce...
Gittiğinde Geminin Senin Olduğun Tarafı Ağır Basar ve Olabora Olursun...
Yüzmeyi Bilsen Bile Bocalarsın...
Hayal Kırıklığı Yüzünden Hepsi...


İşte Yeni Bir Sayfa Daha...
Ümitlerimin Geri Kalanını Sığdırmaya Çalışacağım Bir Kaç Satır Daha...
Sığmayacağını Bile Bile Başladım Yine...
İşte Bu Yüzden Her Yeni Sayfa Devam Demek Hayata...!


Belki Terk Edip Uzaklaşmak Her Şeyi Daha Güzel Yapar, Ama Uzaklaşmak Neye Yarar ki İçindeki Sesi Durduramadıktan Sonra...
En İyisi Olduğun Yerde Dur...
Ayağını Yerden Kaldırma Sağlam Adımlarla İlerle Belki İleride Elini Tutan ve Gözyaşlarını Silen Biri Olur...
Belki Bir Gün Hatırlanırsın Bir Daha Unutulmamak Üzere…!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.