17 Mart 2012 Cumartesi

İşte Bir Gün Daha Sensiz Geçip Gitti!

Yine Bir Gün Daha Seni Düşünerek Geçti...
Yokluğun Ölümden Beter Sevgili!
Hasretine Vurduğum Zincirlerden...
Yüreğime Taktığım Halatlardan...
Seni Unutmak İçin Çektiğim Çilelerden Sonra Bir Gün Daha Geçip Gitti Ardından...
Sen Gittiğinden Beri Yaşam Karanlık, Dünya Durmuş Sanki...
Saatler Geçmek Bilmiyor, Dakikalar Yıl Gibi...
Tek Sen Varsın Karşımda, Bir de Bitmeyen Özlemin...
Unutmak İstedim Herşeyini, Seni Unutmak İstedim...
Unutmak, Gömmek İstedim...
Duymak İstemedim Senden Geriye Kalan Hiçbir Şeyi...
Tek Unutamadığım Yüreğime Bıraktığın Sevgin ve Aşkın dı...
Yine Bir Gün Daha Sensiz Geçip Gitti İşte!
Yine Gözlerim Seni Aradı Her Yerde, Yüreğim Seni Andı...
Yine Akşam Oldu, Yine Ellerim Boş Kaldı...
Yine Ben Sende Tutuklu Kaldım!
Kışlar Artık Bahar Oldu, Yeni Sevdalar Çiçek Açtı ve Ben Seni Unutamadım...
Oysa Sen Yine Gelmez Oldun...
Gittiğin Gün Karalar Bağladı Yüreğim, Özlem Ateşi Yaktı Kavurdu...
İşte Bir Gün Daha Sensiz Geçip Gitti!
Bilmezdim Ayrılığın Bu Kadar Zor, Kelimelerin Yetersiz Olduğunu...
Sen Gidince Anladım Sensizliğin Ne Olduğunu...
Anladım Yüreğimin Sen Yokken Bir Hiç Olduğunu...
Ve Anladım Ben Seninle Varmışım, Seninle Doğmuşum, Seninle Yine Öleceğimi...!!!


Varlığında...
Yokluğunda...
Her İkisi de Deli Ediyor Beni..
Yokluğunda Özlüyorum Seni...
Aklıma Geliyorsun Birden...
Tutmayı İstiyorum Elini...
Sıcaklığını Hissetmeyi Her Zerremde...
Nefesini ve Sesini Duymak İstiyor Kulaklarım...
Gözlerim Değmek İstiyor Gözbebeklerine...
Bu Can Yanında Olmayı İstiyor Ya Hani...
İstiyor da Hiçbir Şey Yapamıyor Ya O An...
İşte...
İşte Deli Oluyorum...
Varlığında da Daha Çok İstiyorum Seni...
Yokluğun Geliyor Aklıma Birden…
Daha Sıkı Tutuyorum Elini...
Kokunu Çekiyorum Ciğerlerime...
Sıcaklığını Hissediyorum Her Bir Zerremde...
Nefesini ve Sesini Dinliyor Kulaklarım...
Gözlerimde Artık Gözbebeklerinde..
Tenim Teninde..
Bu Can Seni Daha Çok İstiyor Ya Hani..
İstiyor da Hiçbir Şey Yapamıyor Ya O An…
İşte...
İşte Deli Oluyorum!


Ben Sana Beni Sevmenin İmkansızlığını Nasıl Anlatayım ki!
Kendi Yarasını Kendi Öpen, Kendi Acısını Kendi Örten Bir Çocuğum Ben...
Yaz Çiçeğidir Tutunduğum Dallar, Çabucak Çürür Ömrüme...
Güz Gelir Ağlarım...
Kış Bastırır Ürkerim...
Yüreğimin Gurbetine Giderim Bir Başıma...
Günümü Sevda Ederim, Sevdamı Hasret...



Geleceğim...!
Dudağımda, Dilimde Akşamdan Kalan Umut Türkümle… Durmadan, Yılmadan, Yüreğimde Sevginle, Özleminle…

Dilimde Yaktığım "Umut" Türküsüyle Geleceğim Yar... Geleceğim…
Çok Olmadan, Bekletmeden, Sormadan Geleceğim!
Karakışları, Zifiri Karanlığı, Katre Katre Düşen Yağmurları Toplayıp Geleceğim!
Söz Yar, Söz Sevgili, Açtığın Yaralarınla Geleceğim Sana!
Acılarını, Sevgini, Özlemini Yaşamak İçin Geleceğim…
Akan Gözyaşlarımı Sende Dindirmek İçin Geleceğim!
Bekle Yar Bekle, Çok Geç Olmadan Geleceğim….
Geleceğim Sana Sevgili!
Ezberledigim En Güzel Özlem Şiirleriyle, Ask Şarkılarıyla,
Sevgime Ortak Olanla Geleceğim Sana…
Umutla Belki de, Belki de Özleminle!
Ne Zaman mı? Diyorsun,
Hadi Gel mi Diyorsun?
Sorma Sevgili Sorma!
Geleceğim Elbet Bir Gün, Saracağım Açılan Yaralarımı, Sevgime Ortak Olanla, Senle!
Geleceğim bir gün!

Takvimler Hangi Günü Düşüyor Şimdi, Hangi Sevdaya Çizik Atıyor…
Hangi Vuslata Gün Saydırıyor Özlemler?
Unutmuşum Kendimi Kıyıda Köşede, Seni Düşünmekten, Seni Sevdireni Düşünmekten...
Bırakmışım Kendimi Yollara...
Geliyorum!
Sana mı Geliyorum?
Sana mı Bütün Özlemler, Bütün Gözyasları?
Bilmiyorum!
Savruluyorum Sararan Yapraklar Gibi...
Düşüyorum…
Ama Ben, Bütün Ümitsiz Vakalara İnat, Sabahtan Beri Dilimden Düşürmediğim Umut Türkümle Geliyorum…
Bütün Umutsuzluğu Atıyorum, Yırtıyorum Yazdığım Şiir Sayfalarından…

Gözyaslarimdan!
Yoklar Artık!
Ben Sana Binbir Çeşit Umutlarla Geleceğim…
Heveslerle, Aşkla, Özlemle Geleceğim…
Geleceğim Diyorum…
Geleceğim!
Kaç Sabah Geçer, Kaç Gece Biter Özlemlerin Ardından, Bilmiyorum…
Ben Sana Bitmeyen Gecelerle, Güneş Dolu Sabahlarla Geleceğim!
Sığdıramayacaksın Güneşime Sevgini, Özlemini…
Sığdıramayacaksın!
Geleceğim Ey Yar, Geleceğim, Kanayan Yaralarımla, Sökülen Dikişlerle Geleceğim...
Göreceksin Actığın, Kanattığın Kalbimi!
Geleceğim…
Kaç Damla Gözyaşı Düşer Gözyaşlarından, Gelmezsem?
Hangi Masalları Okuyup Teselli Bulacaksın?
Hangi Filmde Kendini Kaybedeceksin, Unutmaya Çalışacaksın Gelmeyeni(Beni)…
Söylesene Kaç Damlada Unutacaksın Beni?
Kaç Damla Gözyaşına Değer Sevdan?
Değmesede Geleceğim Sana…
Yüregimdeki Aşkınla, "Aşıkla" Sevdirenle Geleceğim Sana…
Anlamayacaksın Sen, Ama Onun Sevdası İçin Geleceğim Sana!
Geleceğim İşte!
Bilinmezliklerden Gün Atıyorum, Bekle!
Geleceğim Ey Yar, Sökülen Dikişleri Göstermeye Geleceğim….!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.