22 Mart 2012 Perşembe

Keşke Eskiler Kadar Uzak Olsaydı Yaram...

Yüreğim Sızlıyor...
Küçük Bir Çocuğun Bilmediği Yollarda Kaybolması Kadar Korkuyorum...
Kırıntılar Saklıyorum...
Sakınıyorum Kırıntılarımı Senden...
Yüreğime Sığdırmaya Çalışıyorum Aşk'ımı...
Zor Anlar Zor Saatler Çalıyor Kapımı...
Kalkıp Açmaya Korkuyorum...
Sensizlik Gibi Bu Zamanlarda Kalıcı Misafirim Olacak Diye Üzülüyorum...
Sessizlik Sarıveriyor Sözlerimi...
Sana Anlatamıyorum...
Konuşamıyorum...
Nefesim Kesiliyor...
Gözlerim Sanki Görmüyor...
Alışmaya Çalışıyorum...
Gözlerimden Akmaya Korkuyor Yaşlarım...
Biliyorum ki Rahatlayacak Ruhum Bu Yaşlarla...
Ama Gel Gör ki Korkuyorum...
İnsanların Bakışları Korkutuyor Gönlümü...
Rüzgarlar Esiyor Fırtınalar Beraberinde...
Ben Farkına Bile Varmadan, Rüzgar Çoktan Alıp Gitmiş Gözlerimden Akan Korkuyu...
Sarılıyorum Sensiz Bu Kalbime...
Dur! Diyorum Sesini Çıkarma...
Ağlama Duyulmasın Gözlerin...
Bilmesin Ayrılıklar...



Bir Umuttu Seninle Olmak...
Seni Delice Özlemek...
Kahreden Bir Sensizlik...
Dünyalar Kadar Büyük Bir Umudum Vardı...
Sen Her Şeyi Yok Edip Giderken O Kalsın İstedim Bir Yerlerde...
Ama Sen Onu da Yıkıp Gittin...
O Kocaman Umudun Yerinde Şimdi Koca Bir Yalnızlık Var...
Senin Açtığın Yara Hala Duruyor...
İnsan Bazen Silemiyor Bir Şeyleri...
Bazen O Yara O Kadar Büyük Oluyor ki , Birini Çok Sevsen Bile O Hep açık Kalıyor...
Zamanı Silemiyoruz İşte...
Keşke Eskiler Kadar Uzak Olsaydı O Yaram...
Keşke Her Gün Atan Yüreğimde Olmasaydı...
Hissetmeseydim Bir Şarkıda...
Bir Şiirde...
Bir Mısrada!
Keşke Sen Hiç Gitmeseydin de, Umudum Hep Yanıbaşımda Olsaydı...
Senden Geriye O Bile Kalmadı...!


Kalbim Seni Öyle Özlüyor ki!
Sarılmak Sadece Sarılmak...
Yüzünde Yüzümü Saklamak...
Beni Sende Bırakmak...
Dudaklarımı Sende Unutmak İstiyorum!

...

Veda Ardından Gelen Gözyaşlarıyla Daha da Değerlenir Sevilen ve Sevgin...
Ayrılıktan Sonra da Bir Başka Acır Yüreğin Hiç Acımadığı Kadar...
Ayrı Renklere Bezenir Her Duygu Kırıntısıyla ve Yara Soğumaya Başladıkça
Grileşir Ağır Ağır ve Grinin Her Bir Tonunu Barındırır Her Toz Zerresinde Duyguların...
Bakarsın Güzel Anılara ve Yüzünü Güldüren Hatıralarının Şimdi Seni Nasılda Yıprattığını Seyredersin Eski Siyah Beyaz Film Şeridinden...
Bir Şarkı Vardır Gözlerine Baka Baka Söylediğin, Sahiplendiğiniz ve Dinlersin Defalarca, Ard Arda Ama Eksikliğini Keşfedersin Her Defasında...
Göz Yaşlarınla Veda Edersin Umutlarına ve Kendini Tükenmeye Mahkum Edersin...
Geriye Sararsın Her Saniyeyi ve Daha Önce Hiç İrdelemediğin Kadar
Didik Didik Edersin Taki Bütün Hatıraları Parçalayıp, Yok Etmeye Başlayana Kadar...
Ona Kızarsın Biraz, Ardından da Kendini Suçlarsın...
Bir Sürü Soru Takılır Aklına ve Binlerce Keşkeli, Belkili Cümleler Kurarsın...
Zaman Yaşlanıverir Sen Öylece Beklerken...
Eskisi Gibi Hızlıca Akıp Gitmemektedir Ellerinden...
Kendini Koca Bir Boşluğun İçinde Bulursun...
Koyu Karanlıkta Korkuların Çıkar Bir Bir Karşına...
Sen Sırt Çevirdikçe, Kaçtıkça Kovalar Seni Rahat Bırakmaz...
Vazgeçersin Olmasını İstediğin Her Şeyden...
Halsizleşir Bedeninde Ruhun Gibi...
Gökyüzünü İzlemek Eskisi Kadar Romantik Gelmez...
Onun Hayaline Tutsak Gözlerin; Memnun Olan Tek Yerin Belki de...
İstediğin Unutmak Olsa Bile Hep Bir Şeylerin Onu Hatırlatmasını Sağlar Köşeye Sıkışmış Zavallı Kalbin...
Artık Ne İsyan Edecek Ne de Savunacak Derman Kalmaz...
Dalar Gider Gözlerin Bulanıklaşan Dünyana...
Devam Ettirmeye Çalışırsın Hayatını Ama Kurtulamazsın Kilit Dolu Zincirlerinden...
Yılarsın, Pes Edersin, Vazgeçersin...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.