1 Mart 2012 Perşembe

Belki de İçimde Hep Kanayan Yürek Sızısı...!!!

Zor Olan Sevmek...
Zor Olan Sevilebilmek...
Zor Olan Sevgiye Şans Tanımak...
Zor Olan Sevgiye Sahip Çıkmak...
Zor Değil Seni Seveni Sevmek...
Zor Olan Sevenini İtmek Kendinden Uzaklara...
Zor Olan Sevdikce Daha Çok Sevmek...
Zor Değil Hep Daha Çok Sevene Sevgi Vermek...
"Seni Seviyorum" Demek Ne Kadar Kolay...
Peki Nerede Bu İki Kelimenin Gerçek Anlamı?
Zor Olan Bu Anlamı Anlamak...
Herşeyinle Bu Sözün Hakkını Vermek Kolaymı Sandın Sen?
Sevginin Geriye Dönüşü Yoktur...
O Kendini Besler, Büyütür Sahibine Layık Bir Şekilde...
Çıkarsızdır... Maddi Bir Değer Biçemezsin Ona...
Seven Sadece Sevilmeyi Bekler...
Başka Birşey Beklerse Zaten Bu Sevgi Olmaz...


Ben Senden Sadece Sevgini İstedim...
Şimdi Görüyorum ki Sen Beni Dinlemiyorsun Hiç...
Ya da Duymuyorsun...
Ya da Duyduğunu Anlamıyorsun...
Ya da Hem Dinliyorsun, Hem Duyuyorsun Hemde Anlıyorsun da Hala Beni Deniyorsun...
Gerçek mi Bu Sevgi Diye Sınıyorsun Beni Belki...
Sabrımı, Dayanma Gücümü Ölçüyorsun Belkide...
Pes Ederim Sanıyorsan Yanılıyorsun Sevgili...!
Ne Ben Ne de Sevgim "Pes" Diye Bir Kelime Bilmiyoruz...
Bilmiyoruz Biz Sevdiğini Yarıyolda Bırakmayı...
Sen Bunları Haketmedin Demeyi Bilmiyoruz Biz...
Ben ve Sevgim Sadece Kendini Sevdiğin İçin Yok Saymayı Biliyoruz...
Adanmışlığın Zevkini Biliyoruz...
Sevdiğini Mutlu Edebilmenin Haklı Gururunu Biliyoruz...
Direnmeyi Biliyoruz Sadece...
Ne Kadar Denenirsek O Kadar Dirençli Olmayı Biliyoruz.
Aşkım, Sevgilim, Seni Seviyorum, Dedikten Sonra, Benden Sana Yar Olmaz, Gidiyorum Demeyi Bilmiyoruz, Ne Ben Ne de Sevgim...
Ben Sevginin Yüceliğini Biliyorum, İçimde O Çünkü...
Seven Değerse Bu Sevgime Sonuna Kadar Onunum Ben...
Sende Değersin Biliyorum...
Ne Kadar Değmem Desende Boşuna, Değersin...
Uğraşma Boşuna, Yorma Kendini...
Yaptıklarınla Sevgimi Bitiremezsin...
Öyle Değerlisin, Öyle Seviliyorsun ki Bilemezsin...
Bilemediğin İçin, Bu Yaptıkların...
Bilemediğin İçin Küçüldükce Küçüldüm Gözünde...
Oysa ki Sen Küçülmedin Aksine Hep Daha Çok Büyüyorsun Gözümde...


Büyük Aşkların Hep Kavuşamamakla Sonuçlandığına mı İnanıyorsun Sen?
Onların Masal Olduğunu Unutuyorsun...
Evet Belki Tarihe Geçmiş Masallar Bunlar Ama Yaşarken Büyük Aşkla Tarih Yazmak Varken Neden Çağlar Öncesinin Masallarına Takılı Kalayım?
Neden Bu Yanlış İnancı Ellerini Göğsüme Bastırarak, Seni Hep Daha Çok Severek Bozmayayım...
Leyla ile Mecnun, Kerem ile Aslı, Bunlar Kavuşamadılar Değilmi?
Hani O Büyük Aşk Dediğini Yaşayanlar Bunlar Değil mi?
Peki Neler Yaptı Bu İnsanlar?
Kavuşamıyoruz Tamam Bitti mi Dediler?
Kadermiş Deyip Gittiler mi?
Hiç mi Direnmediler?
Hiç mi Denemediler?
Nelere Göğüs Gerdiler?
Ne Zorluklara Boyun Eğmediler?
Hiç mi Tutuşmadılar Elele?
Hiç mi Bakmadılar Birbirlerinin Gözlerine?
Seviyorum Ama Gitmeliyim mi Dedi Mecnun Leylasına?
Birgün Benden Daha Fazla Seveceğin Birini Bulacaksın mı Dedi Kerem Aslısına?
Bu Büyük Dediğin Aşklar Bu Sebebden mi Bitti?
İmkansızlar Zorlanmadı mı?
Olurlar Araştırılmadı mı?
Kurallar, Yasaklar Çiğnenmedi mi?
Bu İnsanların Hepsi Cesur Hepsi Yürekliymiş... Hepsi Gerçek Aşkı Biliyormuş, İstiyormuş, Yaşıyormuş...
Tarihe Geçende Bu Zaten...
Onların Kavuşamaması Değil, Onların Kavuşmak İçin Sevgileri Adına Verdikleri Mücadele...
Mücadelesiz Hiçbir Şey Olmadığının İspatı Bu Aşklar İşte...
Hepsi Ölümle Tehdit Edilmiş Ama Sevmekten Vazgeçmemiş...
Kavuşamamaları Bu Sebebden Zaten...
Yani Bu Aşkları Ölüm Bitirmiş...


Suya Yazılmış Bir Hikaye Değil Bu...
Güvenmek O Kadar Zor ve Bir O Kadar da İmkansızken İnanmak, Sana Güvenip İnanıyorsam Ben Herşeye, Herkese ve Hatta Sana Rağmen Bu Sevgiyi Bitiremez Ne Bir Olay Nede Bir İnsan...
Mutsuz Olmak İsteği Nedir Bu Kadar?
Anlamak Zor...
Asıl Mutluluk Sevmektir Bunu Bil, Buna İnan...
Seviliyorsun, Değerin Çok Büyük...
Sevildiğinin Kıymetini Bil....
Benimde Kıymetimi Bil...
Ve Biliyorsun Senin Sevgini Hakediyorum Ben, İçimdeki Sevgimle...


Gitmekmi İstiyorsun Hala?
Gitme Dediğim Halde Hemde...
Giderken Kapattığın Hayat Kapaklarının Farkındamısın? Sevgi Mesela Ya da Saygı...
Anlayış Mesela Ya da Affediş...
Sahip Çıkış Öesela Ya da Her Haliyle Kabul Ediş...
Hoşgörü Mesela Ya da Ümit Ediş...
Sadece Bunların mı Kapaklarını Kapattın Giderken...
Ya Beni Koyduğun Tabutun Kapağı?
Herşeye, Herkese Kafa Tutacak ve Hatta Gerekirse Dünyanın
Öbür Ucuna Gidecek Cesaretin Varsa Eğer Verdiğin Sözleri Tutacak Cesaretinde Var Demektir...
Var Biliyorum, Var Biliyorsun...
Sevgi de Var, Ölmedi, Ölmeyecek...
Sende Bende Onunla Kalacağız, Biliyorsun...


Belki de "Bırakma" Diyememenin Acısı ve Sıkıntısı İle Yazılmış Satırlardı...
Hep Terk Edilmişlik İçinde Yaşamanın...
Sancılar İle Yoğrulmuş Bir Kalbin ve Kuşatılmışlık Duygusunun Pençesinde...
Kanayan İç Yaralara Eşlik Eden Gözyaşlarının Islattığı Bir Beden İle...
Belki de Ölüme Rıza Göstermenin Ayrılık Yerine, Ayrılamayarak...
Ayrılamayarak Seni Çeken Girdaptan, Kapana Kısılırcasına Köşe ve Bucaklara...
Ruhumda Ağır Yorgunlukları, Hülyalarımda Sis Yoğun Bulutlar....
Dönmese Dünya Sabah Hiç Olmasa...
Hiç Olmazsa Birgün Geç Olsa Akşamlar...
Ve Bir Yitik Zaman Bulsam Seni Sevebileceğim Kadar...
Seni Görebileceğim An Olsa Her An Yavaş Yavaş
Ellerim Mesafesiz Sana Ulaşsa...


Belki "Bırakma" Diyememenin Acısı, Belki de İçimde Hep Kanayan Yürek Sızısı...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.