30 Mart 2012 Cuma

Bir Gün Sessiz Kaldığımda Bil ki Gittim...

Bugün Elveda Demek İstedim Sana...
Boğuldum Sanki!
Kaç Kere Yazdım ve Sildim Bilmiyorum...
Ellerim Nasıl Titredi...
Gözlerimden Yaşlar Nasıl Aktı Anlatmaya Kalksam Anlatılmaz...
Anlayacağın Şu ki Bir Elveda Çıkmadı Benden Sana...
Yenildim...
Bir Gün Sessiz Kaldığımda Bil ki Gittim...
Götürdüler...!
Bil ki Üşüdüm...!
Bil ki Yandım...!
Ama Bil ki Sen de Kaldım...
Elveda Demeden Gitmişsem Eğer...
Bil ki Boynuma Kokunu Sardım...
Bil ki Ellerini Aradım...
Bil ki Her Yüzde Seni Buldum...
Elveda Demeden Gitmişsem Eğer...
Geçmişe Sarıldım Bil ki...
Belki Birazda Küstüm Sana...
Bil ki Çok Ağladım...
Bil ki Yalnız Kaldım Yanımdakilere Rağmen...
Bil ki Biraz da Kızdım Sana...
Ama Sevdim Bil ki...
Elveda Demeden Gitmişsem Eğer...
O Gün Geldiğinde Belki Kızarsın Bana...
Ne de Hayırsızmış Dersin...
Gidiyorum Bile Demedi Dersin...
Bir Vedayı Bile Çok Gördü...
Bilmezsin İçimden Terk Edemediğimi Seni...
Hiç Sevmedim Sanarsın...
Yalancı İlan Edersin Belki de Kimbilir...
Bir Açıklama Bile Yapamam ki...
Ak'lamaya Kalksam Kendimi...
Seviyorum da Diyemem ki Giderken...
Kaybolurum...
Unuttum Zannedersin...
Bilmezsin İçimden Terk Edemediğimi Seni...
İşte O yüzden Bil ki Elveda Demeden Gitmişsem Eğer Hala Yanıyorsundur Yüreğimde...
Hala Yeniliyorumdur Kendime...
Hala Sana Doğru Koşuyorumdur...
Bil ki Seviyorumdur Hala...

Bir Gün İçimden Gerçekten Gidersen İşte O Zaman Sessizce Sensizce Fısıldarım Sana ;  "Elveda"...!!!


Ah Sevgili!
Yorgun ve Bezgin Yılların Rüzgarına Kapıldım Sürüklenip Gidiyorum Eksikliğini Duyarak...
Sensiz Yarım Kalmışlığımı Alıp Götürecek Ölüm An’ımı Bekliyorum...
Yalnızlığı Hecelerken Kolum Kanadım Kırık...
Yokluğunla Yaman Bir Hüzün Abanıyor Kuru Dallarıma...
Kimsenin Bana El Uzatamayacağı Kadar Uzak Bir Köşede Bekliyorum Gelişlerinin Gölgesini...
Simsiyah Bir Gece İnerken Gözlerime Yıldızların Arasında Boyun Eğiyorum Kederlere...
Uzadıkça Uzuyor Kara Günüm...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.