2 Mart 2012 Cuma

Hep "Aşk" Olarak Kalacaksın Bende...!

Gelme Dedim Gelme!
Girme Tekrar Gecelerime...
Dinlemedin!
Ne Olurdu Sanki Olduğun Yerde Kalıp Canımı Yakmasaydın?
Sende Haklısın Dört Duvar Arasında Kalmak Zor Olsa Gerek...
İyide Benim Suçum Günahım Neydi?
Yazık Değil mi Bana?
Benim Dört Duvar Arasından Geçecek Ömrüm Ne Olacak?


Hayatıma Girdiğin O İlk Günü Hatırlıyorumda Ne Güzeldi Herşey...
Ben Olmaz Dedikçe Sen Israr Ettin...
Ben Kaçtıkça Sen Kovaladın...
Sonra Bende Sevdim Seni...
Kimseye Birşey Hissettirmeden, İçimdeki Koru Her Daim Alevlendire Alevlendire Sevdim Seni...
Sonra Bir Anda Bitti Herşey...
Niye Bitti, Nasıl Bitti Anlamadım...
Sadece Bakakaldım Ardından...
Bir Tek Sen Bende Bitmedin...
Bir Tek Ben Senden Kopamadım...

Seni Anıyorum Bu Gece, Yaşananları Anıyorum Anılmayı Ümit Ederek...
Oysa Sen Anılarda Kalmayı Haketmedin...
Bir Zamanlar Şah Damarımdın Hiç Durmamacasına Atıyordun...
Şimdi N'oldu?
Hadi Tekrar At, Hiç Durmasın Kalbim...
Senle Atsın, Senle Dursun Bu Kalp...

Seni Sevdiğim, Sana Değer Verdiğim İçin Hiç Pişman Değilim Ben...
Haketmeyene Değil, Hakedene Verdim Ben Yüreğimi...
Sana Verdim...

Şimdilerde Yolumu Kaybetmiş Bir Gemi Gibiyim...
Rüzgarın Esmesini Bekliyorum...
Beni Alıp Başka Limanlara Kaçırmasını Bekliyorum...
Gel Rüzgarım!
Es!
Götür Artık Beni Yüreğine!...


Ne Yapsam Dinmiyor Hasretin...
Varlığın Hayatımı Aydınlatırken, Yokluğun Karartıyor...
Hasretin Dinmek Bilmiyor...
Her Geçen Gün Hasretimi, Sevgimi ve Seni Büyütüyor İçimde...!
Ne Zamanı Geri Çevirebiliyorum, Ne de İstediğim Gibi Yaşabiliyorum Sevgiyi...
Seni Unutmak İstemiyorum....
Seni Unutamazsam Eğer Bu Acıdan Kurtulamayacağımı da Biliyorum...
Ama Seni Unutamam Onu da Biliyorum...
Zorlayıp Kendimi, Unuttuğuma İnanıp, Sevgini İçime Atamam...
Seni Seviyorum Herşeyden Çok...
Keşke Bunu İfade Etmenin, Edebilmenin Başka Bir Yolu Olsaydı...
Sen Farklıydın Herşeyden, Herkesten...
Seni Yaşamak Çok Güzeldi...
Hep "Aşk" Olarak Kalacaksın Sen Yüreğimin Kalemiyle Yazılan, Her Satırımda...


Seni Unutamam Biliyorum...
Seni Unutmakta İstemiyorum...
Çünkü Seni Unutmak Sevgiyi Unutmak Demek Biliyorum...!!!


Sen ve Ben...
Avuç Kadar Yüreğe Sıkışmış İki "Düş" üz Aslında...
Sen Benim "Düş" lerimdesin; Hatta Belki de "Düş" lerim Sensin...
Öyle Ya Gözümü Her Kapattığımda Aklıma İlk Düşensin...
Yalanlarla Bezeli Şu Dünyada Yalan Hayatıma Yaratılmış Tek Gerçeksin...
Hem Haykırışlarımsın Hem Sessizliğim...

Sen...
Yüreğimin Her Şeye Rağmen Umut Taşıyan Tarafısın...
Kalbimin Her Atışında Tekrar Can Bulan Benliğimsin...
Bana Hayallerim Kadar Yakın, Çoktan Yitirdiğim Güvenim Kadar Uzaksın...
Sen Yüreğimin Yenik Tarafı....
Korkularımın Gerçek Yüzüsün...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.