24 Mart 2012 Cumartesi

Yaşamaya Çalışıyorum Sensiz...!

Ağlayasım Var Yine...
Hıçkırıklar Sıraya Girmiş Bekliyor...
Kalbimin Orta Yerinde Bir Sıkıntı...
Kötüyüm Ben Bu Akşam...
Aklım Kalbime, Kalbim Aklıma İnanmıyor...
Hep Bir İkilem...
Hep Kendimle Bir Yarış...
Sözlerim Yine Bana Küs...
Kendimle Konuşmaya Halim Yok...
Sana Nasıl Anlatayım?
Sorma N'olur...
Yorma N'olur...
Yeterince Yük Var Göz Kapaklarımda...
Bir de Sen Dokunma...!
Kırılmışım, Dökülmüşüm...
Bin Parçaya Bölünmüşüm...
Sen Acıma Ortak Olma...


Yaşamayı Deniyorum Sensiz...
Beklemiyorum Artık Seni..
Biliyorum Artık, Gelmeyeceksin...
Yine Umut Çiçeklerim Solacak...
Yine Ağlayacağım...
Yine Hıçkırıklar Arasında Boğulacağım...
Ama Sen Gelmeyeceksin...
Ben Hep Burada Kalacağım...
Pismanlıklar İçinde...
Boğazımdaki Düğümlenmiş Hatıraların Anısıyla...
Unutmanın Zor Olduğunu Bile Bile...
Yüreğimdeki, İçimdeki İsyanı Susturmaya Çalışacağım...
Yaşamayı Deniyorum Sensiz...
Karanlık Yollarda Tek Başıma Gezerek...
Biten Her Şey İçin Yeniden Başlatıyorum İçimdeki Mücadeleyi...
Bir Masal Misali Siliyorum Seni Düşüncelerimden...
Hayalin Gölgem Gibi Peşimdeyken, Ben Geceleri Yasakladım Kendime...
Zaman Gün Işıklarıyla Başlayıp Bitiyor Benim İçin...
Rüzgara Saldım Maziyi...
Alevlere Verdim Yüreğimi...
Aynaya Bakmıyorum Artık...
Kendimi, Gözlerimde Gözlerini...
Yanağımda Buseni...
Saçlarımda Ellerini Görmekten Korktuğum İçin...
Dayanamayacağım Yeni Bir Firtınaya Kapılmamak İçin...
Aklımdan Her Geçişinde Yüreğimin Burkulmasına Katlanarak...
İsmin Her Anıldığında Duymamazlıktan Gelerek Yaşamayı Deniyorum Sensiz...
Şiirlerime Düşman Oldum, Yazmıyorum Artık...
Bütün Hislerimi...
Hayallerimi...
Düşlerimi Bir Çöl Yalnızlığına Mahkum Ettim...
Susuz Bırak Onları...
Belki Biraz Akıllanırım...!
Yaşamaya Çalışıyorum Sensiz...
Yüreğimdeki Acılarla...
Aldığım Yaralarla, Dayanmaya, Alışmaya Çalışıyorum Bu Hayatta...
Belki Çaresiz, Belki Acizim Ama Başım Bir KARDELEN Gibi Dik, Alışmaya Çalışıyorum Sensiz Yaşamaya...!
Ama Biliyor musun Sevgili?
Ne Yaparsam Yapayım Sensizliğe Alışamıyorum...!!!



Birgün Düşerse Yolun, Yolu Olmayan Her Hikayenin Başlangıcına...
Tıkanırsa Yalnızlığın Aşk`a Mühürlenen Her Satırda, Beni Oku, Ama Beni Anlama...
Ve Hayaller Çekip Gidecekse Durmasın Gitsin...
Ben Hep Senin, Sen Hep Yüreğiminsin...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.