26 Mart 2012 Pazartesi

İçime Batıyor Bu Sevda, Çıkaracak Yok mu Seni İçimden?

Bilinmez mi Sanırsın!
Ya da Bir Sana mı Dokunur Acının, Ateşin Eli...
Güneşin, Renklerin Dili...
Hasretin Ayazı, Kavuşmaların Meltemi Tek Seni mi Okşar...
Burnunda Tüterken Sıcaklığı Bir Sesin, Nefesin, Dokunan Soğukluğu Sessizliğin...
Kederin Örtüsünü Çekersin Biçare...
Korumaz Bilirsin...
Ateşi Yoktur Isıtmaz...
Sadece Hüzünle Sarar...
Adı Yalnızlık...
Adı Hüzün...
Adım Adında Başka Bir Şey...
Kül Rengi Bir Şiir Yazıyorum Sana...
Hiçbir Dize Birbirine Uymuyor...
Yüreksizim...
Sensizim...
Dört Yanlışla Birlikte İşaretlenmiş Bir Doğru Gibiyim...
Her Şekilde Düşüyorum Gönlünden...
Götürüyor Beni, Yanlış İşaretlediklerin Senden...
Öznesi Gizli, Yüklemi Ağır Cümleler Peşindeyim...
İsmine Vuran Harfleri Cümleleştirmeye Kalksa Kalemim, Satırlar Dar Gelir, Alır Başımı Çeker Giderim...
Geri Dönüşü Olmayan Gidişler Tutturmak İsterdim...
Sükütuma Yakışan Cümleler Peşindeyim...
Kalem Kalbime Değiyor, Acıyorum En Kanayan Yerimden...
Tuz Basmalı Bu Yaraya Diyorlar, Dağlamalı En Kör Yerinden...
Kendinden Geçene Kadar Ağlatmalı...
Sensizlikten Biçtiğim Yalnızlık Kumaşını Yamıyorum Yüreğime...
Bu Yalnızlık Nereye Götürür Beni?
Daha Kaç Nefes Aldırır Sensiz Böyle?
Halbuki Ruhumla Hissetmek İstemiştim Seni Cümle Cümle...
Tüm Satırlarda Sana Varmak İstemişti Her Kelime...
Menzilimi Sana Ayarlamıştı Bu Yürek Vurgusu...
Artık Yürek Yanılgıları da mı Beni Buldu?
Hangi Tarafa Yönelse Kalbim, Çıkış Yok!
Düğümler En Çözülesi Yerlerinden Körleşiyorlar Bana...
Düğümlerle, Hele ki Çözümlerle Aram Yok Bu Ara!
Gelmesin Kimse, Gelmesin Yanıma...
Tek Kişilik Yalnızlık Çekmeye Alıştım Ne de Olsa!
Arkana Saklıyorum Düş Artığı Yalnızlığımı...
Şimdi, Sözün Ağıtında Bekler Cümlelerim...
Gözyaşımı Silecek Bir Mendil Arar Kelimelerim...
İçime Batıyor Bu Sevda, Çıkaracak Yok mu Seni İçimden?
Öyle Bir Cümle Yazılsın ki Senin Adına, Bir Gölge Gibi Süzülüp İçimden, Ak Başka Diyarlara...


Şimdi Geriye Dönüp Bakma Zamanı...
Hep İlerisini Görenlere İnat, Geriye Dönmeli Tüm Cümleler...
Eskiye Ait Ne Varsa Yeniden Yazılmalı...
Yanlış Yazmışım Ben Bu Aşk'ı!
Tekrarlamanın Ne Manası Var Diyenlere İnat, Nakaratlara Düşürmeli Bu Aşk'ı!
Yirmi Dokuz Harfe Dar Gelip, Üç Harfle Genişleyen Gönlümüze İnat, Unutmalı Beşeri Tüm Aşk'ları!
Ama Olmuyor İşte!
İnadına Genzimi Yakıyor Bu Aşk, İçimi Kavuruyor...
Vahası Kaybolmuş Çöller Düşüyor Payıma Yine...
Ve Biliyorum ki Anladığında Ulaşacaksın Bana...
Tüm Gücümle Susuyorum Anlatabilmek İçin Beni Sana...
Beni Sevdiğinide Bileceksin...
Seni Sevdiğimi de...!


Sevgili!
Kendine Benim İçin Gülümse Bugün...
Sitemle Zehirlesem de Sözleri, Aldırma Sen Bana...
Kalemin Ağırlığı Altında Ezildiğindendir Yüreğim...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.