25 Mart 2012 Pazar

Boyumdan Büyük Kelimelerime Bakma...!

Yangındı Buzul Sesinin Tenimde Yaktığı...
Yerle Gök Arasında Yaşanmamış Ne Varsa, Senden Bana Kaldı...
Kelimelerden ve Seslerden İbaret Bir Hayat...
Senden Bana Bu Kaldı...
Neyi Geç Yaşadığımı Sandıysam Anladım ki, Vaktiymiş Çekip Gitmenin, Vakitliymiş Gidişin...
Eksik Olan, Hep Yerimizde Kalmamız...
Fazla Gelen, Geri Dönüşlerimiz...

Bu Kadar Güçlü müyüm Gözünde?
Bu Kadar Büyük?
Hep Unuttuğun Bir Şey midir Bir Çocuk Olduğum?
Ve İnatla Büyümeyip Ellerine Kaldığım?
Dayanılmaz Öfkelerim Kandırmasın Seni, Ben Hep Kendimi Kandırırım...
Yoksa Nasıl Yaşarım Bu Öyküyü?
Yoksa Nasıl Kahramanı Olurum Bu Öykünün?
Öyle Küçüğüm ki, Gözyaşlarım Bile Sığmaz Avuçlarıma...
Boyumdan Büyük Kelimelerime Bakma, Susarsam Nasıl Öykü Olur Bu Aşk?


Ya Sonra Diye Sorar Oldum Kendime...
Ya Sonra?
Nereye Varacak Bu Gidişler?
Neye Yarayacak Biriktirilen Anılar?
Ne Olacak İkimizden Oluşan Bu Biz?
Kime Kalacak Sakladıklarımız?
Bulunsak Kim Yakalanmış Olacak? 
Kime Kesilecek Cezalar?
Kim Ödeyecek Bu Aşk'ın Bedelini?
Ya Sonra?
Bitersek Kim Anlayacak Bizi?
Kime Anlatacağız Halimizi?
Ve Nasıl Unutacağız Birbirimizi?
Ondan mıdır Hep Geri Dönüşlerimiz?
Gidişlerde Açık Bıraktığımız Kapılar?


Soruları Çok, Cevapları Aleni Bir Aşk'a Dönüşüyoruz...
Ne Sormaya Cesaretimiz Var Ne de Cevap Vermeye...
Aslında İkimiz Sadece Birbirimizden Kaçıyoruz...
Bizi Yalnızca Biz Yakalayabiliriz...
Bunu Bilmediğimiz İçin Sığınıyoruz Sesimize...
Son’lar Elbette Önemli Değil...
Mutlu Bitmişiz, Nefretle Anar Olmuşuz Birbirimizi Ne Yazar?
Yaşarken Doymuyor muyuz Sevmeye, Sevilmeye?
Bizi Aç Bırakan Engellerimiz...
Bizi Bizden Edecek Olan da Engellerimiz...
İşte Bu Yüzden, Nice Yüzü Yok Sayıyorum Beynimde...
İşte Bu Yüzden, Tanımıyorum Çokça Yüzü...
İşte Bu Yüzden İnançsızca Bakıyorum Geleceğe...
Ama Sen Yılma ve Vazgeçme!
Tükene Tükene Tüketiriz Yolları...!
...

Ruhunda Yankılanan Bir Notaya Tutunmak İstedim...
Adı Sevda Olmasa da, Çözemez Kimse...
İçine Girip Dokunulmaz, Hissedilemez, Bilinmez O Büyünün Nedeni..
Oysa Ben Yoruldum!
Sırlardan, Bulmacalardan, Kader Oyunlarından...
Ne Kendimi Sende, Ne Seni Kendimde Sakladım...
Ben Yaşadım, Sadece Yaşadım...
Beni, Seni, Bizi Öylesine Yaşadım!
Takvimlere İnat, Hiç Bir Zaman Ölçüne Sığdıramadım Bizi...
Bilerek Sevdim Seni...
Tüm Bilincimle!
Bedeni ve Zihni Birleştirdim de Sevdim...
Tümledim Kendimi...
Tüm Parçaların İçinde Çıktım Bütüne Vardım...
Gölgelerden, Kendimdeki Şüphelerden, Yargılardan, Kaygılardan Arındım...
Sadece Sevdim.
Sana Tutuldum!
Sana Tutundum!
Onca Sözlerden, Yeminlerden Öte...
Sende Savruldum!
Sende Rengimi Buldum...
Görmezden Geldin Onca Zaman Sen de El Değmeden Kalmış Beni...
Korktun!
Oysa İçinde Gülümseyen Küçük Bir Çocuğa Kim Ardını Dönebilir ki?
Bak Yağmur Yağıyor Benim Şehrimde...
Çocukluğumu Çıkarttım Sandıktan, Yağmurluk Misali Giyindim...
Yok Artık Kağıttan Gemilerim...
Yok Artık Aşk Sözlerim...
Varsın Yağsın Yağmur...
Akar İnce İnce Gözyaşlarım Tüm Hüzünlere İnat...
Yağmur Durur...
Bu Sefer Uzağa Giden Yağmur Olur...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.