9 Mart 2012 Cuma

Düşündün mü Hiç Bir Düş Gibi Girerken Gerçeklerime?!

Nasıl Bir Bulutsun Sen Yağdıkça Kendime Getiriyorsun Beni...
Nasıl ki Çakan Şimşeklerin Işığında Sevgi Parçacıklarını Görebiliyorum Sayende...
Kendimi Anlayamadığım Bir Noktanın Neden Üzerine Basıyorsun, Her Gözümü Kapadığımda?
Nasıl Bir Gök Gürlemesi Bu, İçimde Kopardığın? Gürültü Değil de Sessizliğin Haykırışı Sanki..
Çok Diledim Diye mi Geldin Sen? Yoksa Kimse Yokken, Varsın Diye mi Görebiliyorum Yüzünü?
Oysa ki Ben Yalnızdım, Yalnızlığımla Yürüyordum Yolumda, Neden Geldin Yerleştin Hemen Düşlerimin Konağına?
Ne Biliyorsun Oraya Layık Olup Olmadığını? Ne Biliyorsun Bir Düş Kadar Gerçek Olup Olmadığını?
Nereden Biliyorsun Toprağımın Yağmurlarına İhtiyacı Olduğunu? Karanlığımıın Şimşeklerinle Son Bulduğunu? Gürlemelerinle Yüreğimin Tutulduğunu, Nereden Biliyorsun?
Hiç Dokunamadım ki Uzattığın Ele, Sıkı Sıkı Tuttuğum da Ne Öyleyse?
Uzandığımda Yakalayamamaktan Korktuğum, Yakaladığımda Sıcacık Bulduğum, Isındığımda Çözüldügüm Ellerin Neden Uzandı Dünyama?


Ne Güzel Yalnızdım Ben, Korktum Yoktu Gidenler İçin...
Ne Güzel Duygularım Uyuyordu Yüreğimde... Neden Uyandırdın Onları Gecenin Bir Yarısı?
Ya Bir Daha Uyumazlarsa? Ya Toprağım Yağmurların Olmadan Varolmazsa?!
Düşündün mü Hiç Bir Düş Gibi Girerken Gerçeklerime? Neden Bekliyorum Olmadığın Zamanlarda Seni?!
Oysa ki; Zaten Yoksun Sen... Zaten Hiç Tanımamışım Hayatımdan Soluklanmanı..
Senden Gördüklerim, Görmeyi Hep Beklediklerim, Beklediklerim İse Hiç Görmediklerim...


Benim Toprağım Aşk Yağmurundan Mahrum Kalalı, Yüreğim Çöle Döneli Çok Oldu!
Yoksa Bol Suyun, Hiç Yağma Yüreğime! Dayanamam Sonra!
Bırak Uyusun Duygularım Eğer Uykusuz Yaşatacak Kadar Yüreğin Yoksa...!!!


Ben Hep Seni Keşfetmeyi Sevdim...
Önce Sesindeki Heyecanı, Sonra Senin Dünyanın Sokaklarında Gezmeyi, Görmeyi Sevdim...
Gözlerinle Bana Sarılmanı, Sen Görmesen de Hiç Birini, Hiç Kimse de Seni, Sensizken de Seninle Olabilmeyi Sevdim...
Ayaz Düşmüş Bedenimdeki Sıcaklığını, Açlığımı, Susuzluğumu, Sırlarımı Bitirdiğin Geceleri Sevdim...
Benliğimde Öpüşlerindeki Kıvılcımı, Tüm Biçare Kimliksizliklerimizde Sarılışlarımızı Sevdim...
Kalmamı İster misin Sen Bende Ben Sende?
Çok Geç Diye Bir Zaman Yoktur... !!!

********************************************
Sana Anlatacaklarım Var, Biraz Beni Dinler misin? Sana Anlatmak İstediklerim Var...
Ben Beni Çok Eskilerden Bilirim, Sen de Beni Bilmek İster misin?
Düşlerine Girmeden Ruhumun Işıltısını Görmek İster misin?
O Zaman Gel Yanıma Hadi, Gel de Beni Sana Anlatayım...
İlk Sana Aşktan Neden Korktuğumu Ama Aşkı Ne Kadar Özlediğimi Anlatacağım...
Korkularımı... Özlemlerimi... Mutsuzluklarımı Dinler misin? Dokunamadıklarımın Eli Olur musun?
Hadi Bu Gece Yüreğime Misafir Gel, Haykırarak Sana Zayıflıklarımı Anlatacağım, Bunları Bilmenin Zevkini Tattıracağım!
Ama Çok Fazlasını İsteme! Sadece Bilmen Gerekenleri Söyleyeceğim... Bakışlarım... Yüreğim... Özüm... Özüm Olmayı Göstereceğim!
Hadi Gel Gecelerimi Gör! Korkumdan Kuramadığım Düşlerimi Seyredelim!
Kaçışlarımı Gör! Kaçtığım Yerlerde Beni Buluşlarının Sevincini Yaşa...
Kendi Ellerimle Yıktığım Duygularımı Anlatacağım, Uzun Zamandır Dokunulmamış Anlarıma Şahit Ol!
Çiğlerin Kısa Ömrü Gibi Buharlaşmış Umutlarımı Gör! Yıkıntılarımdaki Ayak İzlerimi Gör!
Hangi Çıkmazlarda, Hangi Savaşların Galibiyetini Tatmışım Bir Bak!
Melodilerin Şelalesinden Yuvarlanıp Gittiğim Irmakları Seyret! Sellere Karıştığım Anların Direnişini Yaşa!
Gel Hadi Gel Gökkuşağıma Bak! Rengarenk Değil Mutluluk Oyunlarının Alacası Gibi!
Hadi Şimdi Çık Gecelerimden, Yok Oluşumun Doğuşlarında Galibiyetlerimi Seyret!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.