9 Mart 2012 Cuma

Sana Git Diyorum Ama Ben Gidemiyorum!

Bu Sabah Güne Karışan Acımtıraklık Var...
Anlıyorum ki Bana Sevgiler Haram...
Bir Gülüş İle Nefes Alıp Mutlu Olmak Haram Bana...
Vazgeçiyorum Yine...
Hem Ne Zaman Kazandım ki!
Yine Mutluydum Ama Şu An Hüzünler Çöktü Yüreğime...
Ben Yine Üzülüyorum, Yine Ağlıyorum...
Gitmeliyim...
Bitmeli...
Vazgeçmeliyim...

Kendimi İyi Hissetmediğim Bir Gün Daha...
Hiçbir Şey İstemiyorum...
Umut Denilen Şey Artık Yok Yüreğimde...
Ne Hayallerde Gizlenen Güzel Yürekli Adam Ne de Bir Başkası...
İstemiyorum Hiçbir Şey...
Sevgiyi Yaşamak İsterken Kaybediyorum Yine...
Elimden Hiçbir Şey Gelmiyor...
Düşünmek Bile Yoruyor Artık Yüreğimi...
Canım Acıyor...
Birini Sevmek, Umut Beslemek Güzel Ama
Umutları Söndüren Geçmişte ki Kişiler Yakıyor Dağlıyor Yüreğimi...
İstemiyorum Mutlu Olmak...
İstemiyorum Aşk...
Ben Sadece Huzurla Gideceğim Bir Ölüm İstiyorum…
Alacağım Hiçbir Şey Yok...
Yok İşte...
Yok!


Sana Borçluyum Güzel Yürekli Adam, Bir Sevgi Borcum Var Yüreğine...
Yaşamak İsteyip te Yaşayamadığın Bir Sevgi...
Ellerini Tutup Mutluluğa Akmaktı Son Dileğim, Ama Her Geçen Gün İçimde Büyüyen Duygularla Sana Gelecekken Hep Bir Engel Çıkıyor Karşıma...
Aşamıyorum, Engelleri Aşamıyorum!
Gelemiyorum Seni Mutlu Etmek İçin!
İçim Acıyor...
Umutlarım Soluyor Bu Sabah...
Bu Sabah Seni Sanki Son Kez Görüyorum...
Ben Senden Gitmek İstemesem de Gidiyorum İşte...
Gözlerim Bir Boşluğa Takıldı Kaldı...
Neredesin?
Çıkıp Gelsen Huzura Kavuşsam Seninle...
Çok Zayıfım!
Çok Güçsüzüm!
Yalnızım!
Tutunacak Bir Dalım Olsaydın...
Yoksun İşte...
Yok!

Günler Yokluğuna Gebe...
Yüreğimde Olan Yerin Daha Bir Derinleşiyor Sanki...
Vazgeçmek Ne Kadar Zor...
Unutmak Ne Kadar Zor Seni...
Yine Aynı Duygular İçerisinde Koşmak Alabildiğine...
Sonu Görünmeyen Bir Yolu Aşmak Yalın Ayak...
Ayaklarıma Batan Taşlara Aldırmadan Koşmak...
Kanlar İçerinde Kalana Dek Koşmak...

Nedir Bu Bilinmezlikler?
Nedir Bende ki Sen?
Sensizliği Giymek İstiyorum Bir Parça da Olsa...
Seni Yok Sayıp Unutmak Bir Günlüğüne...
Başarabilir miyim?
Yapabilir miyim?

Bugün Senli Sözleri Unutma Günü...
Bir Günlüğüne de Olsa Hayalde ki Senden Vazgeçme Zamanı...
Seni Yok Sayma Zamanı...
Senli Düşleri Silme Zamanı...
Senin Uzaklar da Olduğunu Yüreğime Hatırlatma Zamanı...
Seni Sensiz de Olsa Tek Başıma Bu Sevdadan Sıyırma Zamanı...
Varlığına Yürüdüğüm Yollarda Can Verme Zamanı...
Seni Özlemlerin İçerisinde Kaybetme Zamanı...
Zaman Zaman Ne Zaman Kaybolacağıma Karar Veremediğim Bir Zaman İçerisindeyim...
Git Ya!
Git İşte!

Sen Benim Mutluluklara Susadığım Bu Günler de
Bir Damlası İle İçimi Serinleten Güzel Yürekli Adamsın...
Sana Git Diyorum Ama Ben Gidemiyorum!
Vazgeçemiyorum!



Elimizde Vedalar İçin Hazırlanmış Bir Harita Olsa Keşke...
Çünkü; Bilinmezlikle Başa Çıkabilmek Bazen Zorluyor İnsanı...
Ayrılık Sonrası Yolumuzu Belirleyen; Sağa mı, Sola mı, Sapağa mı, Düzlüğe mi, Feraha mı, Sıkıntıya mı Doğru Yol Aldığımızı Anlayabileceğimiz ve O Yoldan Başka Bir Yolun Daha Olduğunu Görebileceğimiz Şöyle Açıklayıcı Bir Harita Olsa Diyorum...


Bir Aşkın Nasıl Yaşandığını O Aşkı Yaşayan İnsandan Başka Kimse Bilemez Aslında...
Artık Hayatımda Olmayacak Birini İyi Anmaya Çalışma Çabalarım Var...


Sevgili...
Işığı Göremediğin, Hayat Adına Umudunu Yitirdiğin ve Kendini Çıkmaz Sokaklarda Hissettiğin Anlarda Bil ki Sana İyi Dileklerde Bulunan Bir Yürek Var...
Her Şeye Rağmen Nasıl Bir Kalbim Olduğunu En İyi Sen Bilirsin Bu Hayatta...
Eğer Acıtmışsam Seni Acıyan Yanımla Acıtmışımdır Seni Bunu Unutma...


Şimdi Son Söz:
Umarım Çok Mutlu Olursun...
Umarım Sonsuza Dek Ayrılmaz Elleriniz...
Umarım Benle Yaşayamadığın Her Şeyi Onunla Yaşarsın...
Ve Böylece Yeni Arayışlar İçine Girmene de Hiç Gerek Kalmaz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.