9 Mart 2012 Cuma

Bilmeden Görmeden Niçin Beklediğimi Sorma Bana!

Tutup Soluğumu Avuçlarımda Seni Üşüdüm Sensizliğin İçinde...
Gri Dumanlara Boğdum Hüznünden Kalan Bakışlarımı...
Yoktun!
Yakmak İstedim Yokluğunu,Beni Yaktığı Gibi...
Olmadı Yakamadım!
Bak!
Sözün Bittiği Yerde, Yüreğimin Kanadığı Yerdesin Hala...
Islak Bir Hüznün Dipsiz Girdabına Yaslandığım Bir Yanlızlıksın...
Ne Zaman Yüzümü Sana Çevirsem Unutmak Oluyor Adın...
Dilinde Bir Sus Payı İçimde Kırılganlaşırken Seni Ağlıyorum...
Ve Susuyorum Biraz Daha Azalırken Yokluğunda...

Seslenişlerim Gitgide Güçsüzleşirken, Sen Bir Diş Ağrısı Gibi Saplanıyorsun Yüreğime...
Dilim Senin Yüreğinden Konuşamaz Hale Gelme Eylemine Geçtiğinde, Sessiz Kelimeler Kurmaya Başlıyor Yüreğim...  Sessiz Sedasız Birleştirip Onları Savuruyorum Ardımdaki Rüzgara...
Bedenime Yapışkan Sızı Saplanıyor ve Ben Kayboluyorum Bilmediğim Bir Zamansızlık İçinde Umarsızca...
Yatağımda, Gözlerimi Kapatıp Uyumaya Çalıştığım Anda Hayallerimde Olup Düşlerimde Beliriyorsun...
Oysa Bilirim, Kaçmak İstesem de Sen Her Daim Çıkacaksın Karşıma, Durmadan ve Umursamadan Beni ve Yüreğimi Sızlatacaksın...
Esaretliğimin Başladığı Zaman Diliminde Kaybolmuş Dakikalar ve Ben İnadına Beklemelerdeyim Bu Zamansızlık İçinde Seni Ellerim Kelepçeli...
Bilmeden Görmeden Niçin Beklediğimi Sorma Bana!
Uyanmakla Uyanmamak Arasında Sıkışmış Yüreğim!
Ve Seslenişlerim Gitgide Güçsüzleşirken, Sen Bir Sızı Olarak Saplanıyorsun Yüreğime...


Farkında Olmadan Gözlerinde Erimeleri...
Saçlarını Okşamaları...
Yüreğine Akıp, Benim Olan Her Şeyi Yüreğine Bırakıp Kendimi Yüreğine Hapsetmeleri Sevdim...
Her Gece Yıldızlara Resmini Çizerken Gözyaşlarımı Gizlemeleri Sevdim...
Seni Yüreğime Kazırken Yazılmamış Şarkıları Söylemeyi Sevdim...
Uykusuz Gecelerimde Hayallerime Koyup Rüyalarımı Süsleyişini Sevdim...
Dinmeyen Hasret, Bitmek Bilmeyen Bir Özlemle Sarıldım Yokluğunda Gecelere...


Şimdi Bir Damla Gözyaşıyım Gözlerinin Derinliklerinde...
İstersen Bırak Yanaklarından Süzülüp Dudaklarının Arasına Dolayım...
İstersen Dökülüp Yerlere, Parçalara Bölünüp Topraklara Karışayım...
Yokluğunda Nasıl ki Hüzünler Dolarken Her Gece Yüreğime...
Nasıl ki Yokluğunla Her Gece Gözyaşlarım Sırdaşım Olurken...
Nasıl ki Yokluğunla Yaşlar Yanaklarımdan Süzülüp Dudaklarımın Arasında Ölürken, Ben Yavaş Yavaş Eriyip Yudum Yudum Tükenirken Ne Yıkılmalarıma Ne de Gözyaşlarıma Dur Diyemedim..
Ne Yokluğunla Ağlamayı Ben Seçtim, Ne Seni Özlemeyi Ben Seçtim, Ne de Seni Sevmeyi Ben Seçtim..

Yokluğun Yüreğime Prangalar Vururken, Göremeyeceğim Gözlerini...
Dokunamayacağım Saçlarını...
Erişemeyeceğim Seni Yüreğimin En Güzel Yerine Koydum...
İstersen Çıkıp Git Yüreğimden, İstersen Bendeki Seni, İstersen Bendeki Beni de Alıp Git...
Kendime Bile Söylemekten Korktuğum Seni Ne Kadar Çok Sevdiğim Sözcükleride Alıp Git...
Ben Seni Bırakıp Gidemiyorum...
Nereye Gitsem, Nereye Baksam Hep Yollarım Yüreğine Çıkıyor...
Dedim Ya Benim Gücüm Yok Gitmeye, Senin Gücün Varsa Git...
Giderken Bende Olan Benide Alıp Yüreğine Koyup Öyle Git Olur mu?
Öyle Bir Git ki, Giderken Senli Rüyalarımı Bırak...
Gökyüzünde Doğan Yıldızımı Bırak...
Yazılmamış Şiirlerimi, Söylenmemiş Şarkılarımı Bırak...
Üşüyen Yüreğimi Bırak Bende Kalsınlar...
Ben Onları Rüyalarıma Dolan Dudaklarınla Isıtırım...!


Kanayan Yaralarımla, Gözyaşlarımla Yazdım Seni İçime...
Hadi Kolaysa Gel de Al Seni Benden! Eğer Kolaysa Dokun Yanan Yüreğime!
Yalan Öpüşler Harcım Değil! Eğer Varsa Biraz Cesaretin Gel de Yüreğimden Öp Beni!
Sen Başka Şehirlerin Adamı, Sen Başka Sevdaların Yalancı Sevdası, Sen El Değmemiş Bir Sevginin Acımasız Katili...
Sen Bir Hayat Borçlusun Şimdi Yüreğime, Alacağım Var Ömrünün Bir Yerinde...
Sen Şimdi Başka Şehirlerin Kollarında Uyanırken Sabaha Ben Bir Şiir Bir Mektup Yazdım Sana...
Duyarsan Gelir miydin?  Siler miydin Gözyaşlarımı? Dokunur muydun Yüreğime Ellerinle? Bir Kez Olsun Bakmaz mıydın Gözlerime Yalan da Olsa...


Aslında Bu Sözlerin Hepsi Hikaye...!
Bana Sen Lazımsın... Bana Gözlerin Lazım... Bana Yüreğin Lazım...
Git Gide Büyür İçimde Hasretim... Git Gide Daha da Öldürürsün Beni... Her Gün Bir Özlem Olursun İçimde...
Kısacası Sevgilim...
Ben Seni Çok Ama Çok Özledim...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.