5 Mart 2012 Pazartesi

Gözlerimde Islaklık, Ruhumda Gizli Bir Ağlama Var...

Kalbimde Hasret...
Dudaklarımda Sessizlik...
Gözlerimde Islaklık...
Ruhumda Gizli Bir Ağlama...
Bedenimde Haykırışlar Var...
İmkansız Düşlerim...
Yalancı İnançlarım...
Kopamadığım Bir Aşk  Var...


Nice Gözyaşları Eskittim Uğrunda...
Seni Kalbimin En Hassas Mekanında Ağırladım Hep...
Kimsenin Dokunmasına İzin Vermedim Aşkıma...

Ben Hissettim, Yaşadım Ama Sen Gittin!
Öyle Bir Enkaz Bıraktın ki Arkanda Kurtulmak İçin Çok Çabaladım Yıkıntılar Arasından...
Paramparça Yüreğimin Her Parçasını Acıyla, Hüzünle, Hasretle, Gözyaşıyla Birleştirdim...
Bir Parça da Umut Ekledim Hayatıma...
Gitmene ve Sana Rağmen...
Her Şeye Rağmen...

Sensizim!
Bensizim!
Kimliksizim!
Tükenip Yok Oluyorum!


Biliyorum Sensizlik Üzecek Beni...
Yine Tüketecek Sabrımı, Direnişimi Kıracak...
İsyanlara Sürükleyecek Suskun Dilimi...
Biliyorum Ellerin Dokunmayacak Yüreğimin Sızısına..
Gecelere Sığmayan Satırlar Dokuyacak Defterime Tek Sırdaşım Kurşun Kalemim...
Ama Yine de Senin Sevgin Geri Döndürecek Beni...
Bin Bir Umutla Tekrar Seni Bekleyecek İçimdeki Sessiz Sancı...
Belki Görünüp Kaybolacaksın Duvarlar Ardından...
Belki de Hiç Gelmeyeceksin Seni Beklediğimi Bile Bile...

Biliyorum Beklemek Yoracak Beni...
Umutsuzluk Kaplayacak Fikrimi..
Yokluğun Yolları Karartacak...
Gözlerim Kızarmış ve Yanıyor Olacak Sabah Uyandığımda...
Ama Yine Sana Adanacak Uykularım, Uykusuzluklarım...
Yaşamak Ağrısı Hafifleyecek Belki Bir Sözünle, Bir Gülüşünle..
Belki Pencereme Dolunay Vuracak Gecenin Ortasında...
Gönlümdeki Boşluğu Seninle Dolduracak...


Biliyorum Bu Belirsiz Bekleyiş İncitecek Sevmelerden Kaçarken Sana Vurulan Kalbimi..
İkimize Dair Gerçekleşmeyeceğini Bildiğim Hayallere Sarılıp Uyumaya Çalışacağım...
Gelmeyeceğini Bilmek Kan Ağlatacak Yüreğimi...
Gitmek Gerekecek..
Yine Kaçmak Gerekecek İçinde "Aşk" Geçen Her Cümleden..
Hatta Bazen Kendimden Uzaklaşmak Gerekecek...
Yoksa Hep Üzecek Sevmeler Gözlerimde ki Masum Gün Batımlarını...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.