24 Mart 2012 Cumartesi

Masum Değilsin Be Çocuk Değilsin...!

İçimi Acıtan Düşüncelerin Yoğunluğunda Seni Kaybetme Korkusu...
O Yüzden Yeni Başlangıçlara İlk Adımı Atamamak...
İçinde Yeni Duyguların Filizlenmesine İzin Verememek...
Bulut Olmak...
Hep Ama Hep Bulut Olmak...
Bir Bulut Daha Gelse, Çarpsa Yağmur Boşaltacak...
Karamsar Dünyamın Kara Bulutları, Sisli Havalarda Çıkan...
Gönül Boşluğuma Çöreklenip İçimde Derin Yaralar Oluşturan, Uçurum Uçurum...
Düşmek Üzereyim O Boşluklardan Birine...
İsyanım Nereye Kadar?
Kaç Asır Daha Benle Gider? Bilemem...
Sende Git Diyemiyorum, Konakladın Yüreğime Be Çocuk...
Kovamıyorum Seni...
Salmak Gelmiyor İçimden...
Ama Farkında mısın?
Sen Büyüdükçe Bir Yerlerde Ben Küçülüyorum...
Daralıyorum İyice...
Sadece Bir Misafir İçin Çok Değil mi Diyorum, Çok Değil mi?
Sende Git Be Çocuk...!
Bak Bu Sefer Söyledim, Sende Git...!
Bu Kadar Basit mi Be Çocuk?
Konuşamıyorum Karşında...
Aklımdan Fırtına Gibi Esip Geçen O Düşünceler O Anda Dilime Dökülmüyor...
Suskunluk...
Acı Bir Suskunluk Oluyor...!
Birde Bakamıyorum da Gözlerimle,
Bakamam Çünkü Onlar Yasaklılar Sana Bakmaya..
Sen Bakınca Kaçarlar, Bakmayınca Ağlarlar...
Aldırma Emi Çocuk, Sen Aldırma ve Bakma Bana Son Defa...
İçime Oturmuş Zaten Acın...
Noktayı Koyar Gibi Bakma, Bakma!..
Masummuş Numarası da Yapma Artık...
Masum Değilsin Be Çocuk Değilsin...!
Hiçbir Şey İçimde Sana Karşı Büyüttüğüm Duygular Kadar Masum Olamaz...
Bana Acıyarakta Bakma...!
Çünkü Aciz Sandığın Ben,
Hafife Alınmayacak Kadar Büyükmüşüm...!
Gönül Yükünü Taşımak Kadar Zoru Yokmuş...!!!


Verilmesi Gereken Kaç Sınavım Daha Kaldı Ömrümde?
Peki Atlattığım Sınavların Kaçını Geçtim Hak Ettiğimce?
Boşluklarda Sanki Hayatım...
Bende O Boşluklardan Birine Düşmemek İçin Büyük Savaş Veriyorum!
Ama Bu Kez Kendimi Güçlü Hissetmiyorum...
Güvenli
Bulduğum Bir Köşede Oturuyorum...
Yürümezsem Bitmez ki Yollar....
Gelmezki Sonu...
Yürümeyede Halim Yok ki...
Vazgeçmek Herşeyden...
Bırakmak Olduğu Yerde!
Doluyum...
Patlamaya Hazır Bir Volkan Gibi...
Boşluklarımı Doldurmaya Ne Yeter Peki?
Sen mi?
Ben mi?
Ya da Biz'mi?
Yön'süz...!
Son'suz...!
Ve Sensiz Bir Hayat...
Sürüklen Sürüklenebildiğine...!
Sürüklenebildiğince...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.