23 Nisan 2012 Pazartesi

Zormuş Atabilmek Kalbimden Seni...!

Sol Yanımda Sızıyla Uyandım Bu Sabah...
Baktım Sensizlik Var Yanımda...
Geceleri Yıldızlara Anlattıgım Sonsuz Sevdam Yalnızdı...
Sensizdi...
Çaresizdi...
Kalbime Açtığın Derin Yaralar Var Ya...
Hala Sensiz...
Hala Yalnız ve Çaresiz...!

Ayrılıklara Çare Yok...
Çareler Çaresiz...
Uzaklar Bir Türlü Birleşmiyor....
Akan Kan Gözümden Damlayan Yaşla Karışırken...
Sessizce İzliyorum Dışardan Bu İçler Acısı Kavuşmayı...
Ne Tuhaf... !!!
Oysa Kavuşacak Olan Bizdik...
Onlar Değil...
Unufak Oldu Yüreğim...
Ruhumda Dolaşan Kasvet Yüreğime Bulaştı...
Parçaladı...

Kanattı... 
Söylesene?
Kan Nasıl Dursun Artık Damarlarımda?
Gözlerimiyse Hiç Sorma...
Hançer Saplandı Onlara...

Ne Kadar da Zormuş Atmak Kalbimden Seni...
Her Yerde Seni Görürken...
Her Yerde Sesini Duyarken...
Adını Her Duyduğumda Garip Bir Sevinçle Gülerken...
Ne Kadar da Zor Fırlatıp Atmak Seni Kalbimden...!
Oysa Ne Garip ki Kalbimin En Güzel Köşesine Yerleşmen Bir Saniyeden Fazla Sürmemişti...
Şimdi Unutmaya Çalışırken Seni...
Artık Kalbimin Bir Parçası Olduğunu Bilmek Ne Kadar Zormuş...
Zormuş Seninle Birlikte Öldürmek Kısacık Mutlu Geçmişimi...
Zormuş Özlemek Her Bir Zerreni...
Zormuş Atabilmek Kalbimden Seni...!
Günler Geceler Sen Olmayınca Geçmek Bilmezken...
Ne Kadar Zormuş O Karanlıklara Gömülmek Yeniden...


Gidişinle Hasret Ektim Yüreğimin Vadilerine...
Sevda Çiçeklerim Tek Tek Soldu...
Gidişinle Bir Acı Çöktü Bedenime...
Kahırlı Bir Hastaya Dönüşüverdim...
Uykusuz Gecelere Demir Attı Gözlerim...
Saf Tuttu İçimde Senle Yaşadığım Anılar...
Sevmelerimin Bu Kaçıncı Sabahı?
Bu Kaçıncı Sensizliğin Karanlığına İtilişi Yüreğimin?
Bıçak Gibi Yüreğime Saplanmış Sevdanın Kal Diyen Hasretleri...
Gülmüyor Gözlerim Sen Gittiğinden Bu Yana...
İçimde Büyüyen Bu Yangını Kim Söndürecek?
Kim Dindirecek Yüreğimin Haykırışlarını...

Kim?
Istırap Bulutları İle Kümelediğim Gözlerimde Acıların Sağanak Misali  Her Gün Yüreğime Yağışı Var...
Senin Bıraktığın Kapanmayan Yaraların Var...
Alev Alev Yüreğimin Derinliklerinde Devam Eden...
Sönmeyen Sevdaların Kor Ettiği Senle Dolu Hatıralar Var...
İçimde Bitip Tükenmek Bilmeyen Bir Özlem Bir Hasret Var...
Yüreğimin Vuruşlarında Senin Bıraktığın Sevdanın İzleri Var...
Bitip Tükenmek Bilmeyen Senli Nöbetlere Uyanıyor Her Gece Gözlerim...
Acıların Bana Nefes Bile Aldırmıyorlar Kan Kusuyor Kelimelerim...
Artık Gözlerim Aydınlığa Çıkan Yolları Bulamıyorlar...
Yüreğimde Yaşattığım Hatıralarına Bıraktığım Binlerce Gözyaşı ve Sitem Var...
İrili Ufaklı Gözyaşları İçinde Dinip Bilmeyen Hasretlerin Kaynayışı Var...
Acıyı Sineye Çeken Yüreğimin Dış Dünyasına Yansıtamadığı...
İçimi Yakan Bir Kahroluşun İzleri Var...
Artık Yüreğimin Feryadını Durduramıyorlar...
Sen Yoksun Diye Uykular Haram Bana...


Senin İçin Nelere Katlanabileceğimi...
Ve Bilmiyorsun Seni Unutmanın Seni Sevmek Kadar Zor Olabileceğini...
Ama Ben Biliyorum!
Beni Hiçbir Zaman Sevmediğini...
Senin İçin Hiçbir Şey İfade Etmediğimi...
Bunları Bile Bile Seni Hala Sevmek Ne Kadar da Zormuş!
Zaman Geçiyor...
Yelkovan İlerliyor...
Ama Açılan Yaram Kapanacağına Daha da Genişliyor...
Hayat Neden Yine Bu Kadar Anlamsız Geliyor!
Bütün Bir Hayatımı Kırık Bir Dala Bağladığımı Bilmek Ne Kadar da Zor...!


Güneşsiz Bir Sabaha Daha "Merhaba"!
Sensiz Bir Güne Daha "Merhaba" !
Ne Kadar da Zormuş Birden Bire Her Şeye "Elveda" Demek!
Yokluğunla Perçinlenmiş Günlerden Elde Kalan Sadece Kahır... 
Hele Sitemleri...

Dilimin Altında Kalan Sözcükleri Sakın Aklıma Getirme...
Yorulursun Dinlerken...
Sende Kanarsın...
Kimbilir Belki Ağlarsın...


Son Sözler...
Gidişler...
Yitirilişler Kanatır Sevgili... 
Kandım...
Kanadım Sana, Ama Hep Sevdim...
Yittim Belki, Ama Sevdim...
Vuruldum...
Sustum...
Yine Kandım...
Yine Kanadım Ama Hep Sevdim...

Suskunluğum Her An Biraz Daha Artıyor...
İçimde Kopan Fırtınalar Dindiğinde Kendimi Kendi Kollarıma Bırakacağım...
Ve Artık Tüm Kapılarımı Kapatacağım...
Ta ki Bu Beden Sessizliğin En Gerçeğiyle Tanışıp...
Tüm Sıcaklığını Yitirinceye Kadar...

................................................
Bu Sevdaya Tercüman Gerek...
Dağlar Bile Anlamıyor Beni...
Başka Söze Gerek Yok...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.