13 Nisan 2012 Cuma

Biliyorum Geleceksin...!

Görmek ve Duymak İstediğim Kadar Seni İstiyorum Bu Gece...!
Kollarında Uyumak...
Okyanuslar Kadar Coşmak...
Geceler Kadar Hüzünlenmek...
Çocuklar Kadar Sevinmek İstiyorum...
Seni İstiyorum Bu Gece Sevgili...
Yanlızlıkları Unutmak...
Hasret Kokan Bedenimden Uzaklaşmak İstiyorum...
Bana Gel Bu Gece Sevgili, Sadece Bana Gel!
Yıllardır İçinde Sakladığın ve Haykırmak İçin Biriktirdiğin Sevda Sözlerinle Gel...
Arzuladığın Ama Ertelediğin Ne Varsa Hepsini Alıp Gel...
Gel ve Sarıl Bana...
Bekleyişle Tüketme Beni...
Gel ve Sarıl Son Bulsun Kalabalığın Ortasında Asırlardır Süren Korkunç Yalnızlığımız...
Vazgeçilmezim Olmak İçin Gel...! 
Sen Olmadan Yaşanmayacağını Bileyim...
Sen Olmadan Geçecek Bir Gün Bile Yaralasın Acıtsın Kalbimi...
Bekletme Artık Gel...!
Başkalarının Göremediği, Bir Tek Benimle Konuşan İçindeki O Deli Çocuğu Ortaya Çıkarmak İçin Gel...!
Sadece Bana Gel Sevgili...
Yıllardır Işık Girmemiş Karanlık Odalarımı Aydınlatmak İçin Sadece Bana Gel...!
Biliyorum Bir Gece Geleceksin Sevgili!
Mutlaka Geleceksin!
Suskun Matemime...
Ağlamaklı Gözlerime...
Suskun Yüreğime Sen Geleceksin!
Biliyorum Sevgili Bir Gece Bana Geleceksin!
Ipıslak Bir Ezginin Sözleriyle...
Acı ve Istırap Sonrası Vuslatla Geleceksin!
Cesur Yalnızlığınla Bana Seni Getireceksin!
Bir Gece Mutlaka Geleceksin Sevgili! 
Yarım Bırakılmış Bir Aşk'ın Tamamıyla...
Yüreğindeki Tüm Sevginle...
İnce İnce Kanayarak Geleceksin!
"Ben Geldim" Diyeceksin!
Bana Aşkı ve Vuslatı Getireceksin...
Bir Başına ve "Ben" le Geleceksin...
Mutlaka Geleceksin!
Gözlerimi Kapattım Bekliyorum...
Durma Öyle!
Uzaklığını Unut...
Nefesime Sokul...
Tut Ellerimi Bir Kez Olsun!
Gözlerin Gözlerim, Ellerin Ellerim Olsun...
Sarılmak İstiyorum Ellerine Kör Gecenin Karanlığında...
Bir Yerlere Sığdıramıyorum, Sana İstediğim An Uzanamayan Ellerimi...
Adını Duyduğum An Şah Damarım Kanıyor...
Özlemin Vuruyor Beni...
Mahcup Oluyorum Duygularıma...
Sadece Son Bir Kez Gelsen!
Seviyorum Diyorum N'olur Yalvartma!
Özlüyorum Diyorum N'olur Çıldırtma!
Yeter!
Gel Artık Gel!
Dindir Bu Yağmuru, Bu Gözyaşlarını...!
Sevgili!
Eğer Gelirsen Bendeki "Sen"le Gel... 
Son Yangınlardan Bir Sevda Masalıyla...
Aşkın En Son İtirafıyla Gel...
Gelirsen Bir Daha Gitmemek Üzere Gel... 
Hiç İşlenmemiş İhanetlerle...
İncitilmeyecek Masum Bir Aşkla Gel...
Gelirsen Sızlayıp Duran Kalbinin "Bir Hoş" Yanıyla...
Alevden Bekleyişlerle...
Yılların Hesabıyla Gel...
Tüm Savaşların Galip Mağrurluğuyla Gel...
Gelirsen Olmazlar Kanamaya Başlamadan Gel...
Gelirsen Hemen Şimdi Gel Sevgili...
Gelirsen Ölümcül Bir Tutkuyla Gel... 
Gelirsen Bir Daha Gitmemek İçin Gel...!

Ah Sevgili Bir Gelsen...!
Hiç Haberim Olmadan, Ansızın Çalsan Kapıyı...
Karşımda Seni Görünce Gözlerim Işıldasa...
Sessiz Bir Çığlık Atsam İçimden...
Dakikalar Boyunca Sarılıp Kalsak...
Ellerimiz Kenetlense Birbirine...
Hatta Vücudumuz...
Sabaha Kadar Sarmaş Dolaş Uyusak Yalnız Rüyalara İnat...
Sen Artık Gelsen Sevgili Gelsen!
Çünkü Bu Kalbin Sana Çok İhtiyacı Var...!!!

Sevgili!
Duymazsan...
Umursamazsan Yazık Olacak Umutlarıma...
Eğer Gelmezsen Bir Bilinmezliğe Sürükleneceğim Çıkmamacasına...
Dönüşü Olmayan Girdaplar Önümde...
Anlasana!
Girersem Çıkamam Bir Daha...
Eğer Şimdi Geri Dönmezsen...
Eğer Şimdi Gelmezsen Çok Geç Olacak!
Bizli Masallar Burda Son Bulacak...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.