13 Nisan 2012 Cuma

Esirinim İşte Bu Gece Vakitleri...!

Seni Özlemek Gözbebeklerinde Gözyaşlarının Dansını İzlemek, Ağlamamak İçin Uğraşmak Ama Sonunda Hıckırıklara Boğulmak...
Seni Özlemek Her Gece Rüyamda Göreyim Diye Yaradana El Açmak ve Rüyamda Göremediğim Sabahlarda Güne Tatlı Bir Sitemle Başlamak...
Seni Özlemek Hayaline Dalıp Mutlu Olmak, Duygulanıp Ağlamak...
Seni Özlemek Yanımdan Geçen Sevgililerin Ardından Bir Ahh Çekmek "Ah Keşke Şimdi Yanımda Olsaydı" Demek...
Seni Özlemek Özlemin Ne Demek Olduğunu Ögrenmek, Özlemini Her An Yüreğimde Hissetmek...
Ve Seni Özlemek Özlem Dolu Yazılar Yazabilmek...

Karanlığın İnsanı Delirten Bir İhtişamı Var Dışarda...
Bu Gece Dağ Başları Kadar Yalnızım! 
Karanlıkta Sana Doğru Uzanmış Ellerim...
Gözlerim Gözlerini Arıyor Durmadan...
Nerdesin?
Çok Yalnızım...
Çok Özledim Seni...
Hayaller Kuruyorum Seninle İlgili...
Hani Olsa Ya Diyorum...
Her Sabah Senin Kokunla Açsam Gözlerimi Güne...
Ve Her Sabah Sana Dokunsam Gözlerim Kapalıyken Henüz...
Tüm Gece Sıcaklığında Dalsam Uykuya...
Ve Bütün Gün Seni Görmenin Heyecanıyla Beklesem Akşamı...
Gecelerden Korkuyorum Şimdi Sensiz Geçtikleri İçin...
O Gün Gelse Her Geceyi Öyle Basarım ki Bağrıma Sen Gibi!
Ama, Ama Sen Yoksun!
Çok Uzakta Bir Sen Görürüm Hayalimde...
Koşarım Kavuşmak...
Koklamak...
Sarılmak İçin Sana...
Sonra Uyanırım, Her Tarafım Uçurum...
Sanki Bir Adım Atsam Sensizlikte Yok Olup Gidecekmişim Gibi...
İşte O An Ölürüm...
Gözlerimden Bir Damla Sen Düşer...
Ağlamaklı Olurum...
Gecenin Karanlığı Korkutur...
Gözyaşlarım Boğar Beni...

Bu Gece Yine Sensin Aklımda...
Yine Bir Hüznün Çıkmaz Sokalarında Gözyaşı Oldu Hasretin...
Ilık Bir Buse Gibi Süzüldü Yanaklarımdan...
Duyuyor musun Sevgili?
Bu Gece Yine Sensin Aklımda...
Aldın Aklımı Başımdan Gittin... 
Canımı da Aldın Yüreğimden!
Esirinim İşte Bu Gece Vakitleri!
Kollarımda Sensizliğin Kelepçeleri!
Yüreğimde Sevdanın Zincirleri!
Bağlanmışım Sana Ayrılamıyorum!
Sensizlik ki Darağacım!
Sensizlik ki Paramparçayım!

Ben Seni Hep Senden Uzakta İçime Çekerek Yaşadım...
Ama Hep Sensizdim İşte..
Seni Sensiz Yaşıyordum...
Hep Vardın Gecelerimde, Ama Hiç Olamamıştın Gündüzümde...
Ve Hep Sol Yanımda Bir Acıyla Yaşadım..
Seni Sensiz Soluduğum Havada İçime Çekerek Yaşıyordum...
Bu Anlatılmayacak Kadar Acıydı...
Başkaydı Seninle Herşey, Tanımak...
Bilmeden Sevmek Güzeldi...
Öyle Sakin...
Öyle Nedensiz..
Çıkarsız ve Herşeyden Fazla Sevmek...
Tüm İmkansızlığına Rağmen...
Gerçekleşme İhtimalinin Hiç Olmamasına Rağmen Sana Dair Hayal Kurmak Güzeldi...
Nasıl Bir Şeydin Anlamadım...
Uykusuzluğum Oldun Çoğu Zaman...
Bazen Unutmak İçin Gün Boyu Uyuduğum, Bazen Ağladığım...
Sen Bilmesen de...
Anlamasan da Kocaman Bir Aşk Yaşadım Ben Seninle...
Yalnız Sana Aitmişim Gibi Yaşadım...
Kaç Defa Sen Bilmeden Sana ''Seni Seviyorum'' Dedim...
Duymadın Belki İçimdeki Sözleri, Ben Seninle Yaşadım Herşeyi...
Şimdi Unuttum mu?
Sen Ne Tutkuydun Benim İçin Ne de Heves...
Sadece Kocaman Bir Sevgiydin Aklımı Başımdan Alacak Kadar...


Basit Bir Aşk Öyküsü Değil ki Bu...
Saman Alevi Değil ki, Cehennem Alevi Sanki!
Susuzum...
Sensiz Mutsuzum...
Artık Sabah Olmayacak Uykusuzum...
Artık Sensiz Yaşanmayacak!
Yaşıyor Sanma Beni...
Sana Bağımlı Varlığım...
Yokluğun İse Tükenişimdir!


Sayfalar Bitiyor Artık, Sayfalar Ufalanıyor Ellerimde...
İçimde Kırılan ve Dökülen İnce Bir Bardak Misali ''Zaman''...
Gerisinde Bırakılmış Herşey Zarar...
Herşey Ziyan...
Biraz Ölü Belki de...
Biraz da Yaşayan Akşamın Siyahı Var Ellerimde...
Kaçışan Birkaç Satır Aklımda...
Ne Zaman Yakalamaya Çalışsam, Ucundan Kenarından Biraz Daha Eksik Kalan...
Adı Konulamamış Bir Nedensizlikte Her Defasında Yarım Bırakılan ''Tamamlanamayan''..
...

Olmayacağını Bildiğimiz Şeylerin Hayalini Kurarız Hepimiz...
Sanki Tüm Dileğimiz Gözlerimizin Kapanmasında Saklıymış Gibi...
Neler Hayal Etmeyiz ki...
Kimimiz Okyanusları Aşar Sevdiğine Kavuşmak İçin...
Kimileri Dağları Taşları Aşıp Ulaşır...
Hiç Gözünü Açmak İstemezsin...
Sanki O An, Bütün Kurduğun Hayalin Bir Anda Hüzüne Dönüşmesini Asla Kabul Etmek İstemeyeceksin...


Ben Onsuz Onu Yaşamaya Mahkum Oldum...
Ona Kavuşamayacağımı, Ona Sarılamayacağımı...
Nefesini Yüreğimde, Yüzümde Hisedemiyceğimi...
Dudaklarının Dudaklarıma Değemiyeceğini...
Gözlerinin Gözlerime Bakamayacağını...
Kokusunu İçime Çekemeyeceğimi...
Ellerinin Saçlarımda Dolaşamayacağını Biliyorum...
Ben Bunları Bile Bile Seviyor ve Bile Bile Eriyip Tükeniyorum!


Sadece Yazarak Kurtulmak İstedim Acılarımdan!
Sadece Yazmak İstedim!
Sessizce Bağırmak İsterdim Niye Bana Bu Ceza Diye!
Yıkık Bir Enkaz Gibi Yüreğim!
O Kadar Acı Veriyor ki, Kalbimin Acısını Hissetmiyorum!
Sadece Yazıyorum ve Susuyorum!
Her Yerim Acıyor Şimdi...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.