22 Nisan 2012 Pazar

Seni Asla Affetmeyeceğim...!

O Sabah Farklı Bir Telaşla Uyanmıştım...
Sana Geliyordum...
Her Attığım Adımda Sana Bir Adım Daha Yaklaşıyordum...
Ve Kalbim Bir O Kadar Daha Hızlı Atıyordu...
Kuş Gibi Çırpınıyordum...
Sana Geliyordum...
Sehvet Yüklü Duygulara Kiracı Olmaya Değil...
Seni " Sende " Yaşamaya Geliyordum...
Dizlerinde Ağlamak İçin Yüreğine Geliyordum...
Tüm Işıkları Söndürüp...
Yüreğinin Aydınlığında Karanlıklarımı Ezmeye Geliyordum...

Ben Sana Geliyordum...
Belki Seni Bulurum, Bulabilirim Diye...
Bütün Gücümü Toplayarak...
Umudumu Yitirmeden...
Gözyaşlarımla...
Yanlızlıgımla...
Acılarımla...
Hasretlerimle Sana Geliyordum...
Heyecanlıydım...
Rüyalarım...
Hayallerim Gerçekleşmişti...
Sana Koşuyordum...
Sıcaklığını Hissedebiliyordum...
O Kadar Mutluydum ki...
Eğer Bu Bir Rüyaysa Bir Ömür Uyanmamaya Razıydım...
Öyle Mutluydum ki Deliler Gibi "Seni Seviyorum" Diye Bağırmak Geliyordu İçimden...

Sonra Bu Mutluluğumu Soğuk Sözlerin Bozmuştu... "Olmuyor" Demiştin...!!!
Olmuyor!
"Birbirimizi Daha Fazla Yıpratmaya Gerek Yok" Demiştin...!
Dizlerimin Bağı Çözülmüştü Sanki...
Gözyaşlarımı Özgür Bırakıştım...
Üşümeye Başlamıştım Bile...
"Sen”li Hayata Öyle Alışmıştım ki "Sen”sizliği Aklıma Hiç Getirmemiştim...!


Anlatabilir miyim Acaba?
Anlatsam Anlayabilir misin Yüreğimi?
Anlayabilir misin Yüreğimde Kopan Fırtınaları?
Bunca Çekilen Acıya Verilebilecek Bir Cevabın Var mı Benim Bulamadığım?


Ben Seni Uzaklardan Sevdim...
Akıl ve Mantıktan Uzaklardan...
Ateşin Korunu Kalbime Kilitledim Yandım İmkansız Aşk'lar Diyarında...
Hasret Pınarları Yakarken İçimi, Kendimi Unuttum!
Ne Kabuslu Gecelere Aldırdım Ne de Sensiz Yarınlara...
Sevdim...!
Bu Aşk'ın Çıkmaz Sokak Olduğunu Bile Bile...
Acılar Çekeceğimi Bile Bile Sevdim!
Kaç Kez Gönlümü Sorguya Çektim Vazgeç Bu Sevdadan Diye...
Her Defasında Sevdam Daha da Büyüdü...
Sığmadı Yeryüzüne...
Girdi Çıkmazların Çıkmazına...!
Yüreğimin Sadece Sana Çarptığını...
Sensizken Parçalandığını...
Ve Hasretine Dayanamayıp Kan Ağladığını Biliyor musun?
Hissedebiliyor musun Sana Olan Duygularımı?
Senin İçin Yüreğimde Kopan Fırtınaları?
Gör İşte Acizliğimi!
Gör Virane Halimi!
Görmeye Çalış Gözlerimdeki Hüznü!
Duymaya Çalış Feryadımı!


Sensizliği Yazıyorum Şimdi!
Satırlara Sayfalara Yetmiyor Kağıdım...
Tükeniyor Kalemim...
Ne Zaman Anlatmaya Kalksam Baştan Aşağı Sırılsıklam Yangın Yerine Dönüşüyor Bedenim...
Yine Yangınlardayım!
Yine Hüzünlerde!
Şu Yüreğimin Dili Olsada Yazamadıklarımı Anlatsa!
Düşüncelerimi Hissetmiyorum Artık!
Çaldın Sen Benim Olan Ne Varsa! 
Hislerimi...
Düşlerimi...
Sevinçlerimi...
Ve Gülüşlerimi Aldın, Çektin Gittin Arkana Bakmadan!
Bense Senden Kalan Sensizliği Kaldırmaya Çalışıyorum Sensiz ve Sensiz..
Şimdi İse Kalbim Yaralı... 
Ne Söylesem Ne Yazsam Anlatamam...
Hoş Anlatsamda Sen Anlayamazsın Ya!
Bir Sevda Vardı Kalbimin Derinlerinde!
Şimdi Bakıyorum da Ruhsuz Bir Beden Var Onun Yerinde!
Ve Sevdanın Kırıntıları Var Rüzgarda Savrulan!
Kolay Kurulmuş Cümlelerin Altında Kaldı Sevdam...!
Doğrulmaya Çalıştıkça Yıkıldım...
Toplanmaya Çalıştıkça Savruldum!
Suskunluğa Dönüştü İçimdekiler...
Sevda Adına Ne Varsa Yine Hüsran Oldu!
Hasret Lokma Lokma Dizildi Boğazıma...
Yutkunmak Ne Zormuş!

Beni Karanlığımdan Yalnızlığımdan Alıkoyamayacaksın Artık!
Çok Düşündüm Hayatın Hafifliğini...
Ve Kalbimin Ağrılarını...
Ben Boşverdim Tüm Acılarımı Sen de Umursama!
Zaten Anlatsam da Anlamadın ki!
Bir Birlikteliğin Parçası Olmayı Beceremedim...
Gerisini Hiç Anlatmıyorum Bile...

İçimdeki Fırtınanın Dili Olsada Konuşsa...
Anlatabilse Cevaplayamadığın Soruları Sana!
Biliyorum Sende de Yok Bunların Cevapları...
Sormuyorum Sana da Kendime Sormaktan Korktuğum...
Bulabildiğim Tek Cevabın Ölüm Olduğu Soruları...!!!
Şimdi İstersen Çık Git Yüreğimden...
İstersen Bırak Beni Sensizliğinde...
Bırak Git Ama Sakın Ağlama...
İçimde ki Seni Ararken...

Bir Daha Dönüpde Sakın Beni Benden Alıp Yalvartma!
Ben Tüm Benliğimle...
Gururumu Hiçe Sayarak...
Tüm Yaşanmışlıkların Anısına Senin Yoluna Aptalca Düştüysem!
Herkesi Karşıma Birer Birer Aldıysam!
Ve Buna Rağmen Sesin Titremeden "Bitti" İle Başlayan Son Cümleni Kurduysan...
Ve Bu Son Sözünün Sonuna Noktayı Koyduysan Bırak Git Bu Yüreği!
Sana Artık Bir Faydası Olmaz...!!!
Ben Şimdi Dünyada Yaşayan Bir Ölüyüm!
Diri Diri Yanan Bir Ceset...!!!
Yaşattığın Bu Deli, Bu Derin Hüzün İçin Seni Hiçbir Zaman Affetmeyeceğim...! 


Deliyim Ben!
Aykırı Bir Kadınım Yani...!!!
Ait Değilim Bu Kirli Çağa...
İstemediğim Bir Hayatın Yamacında Sırtımda Acılar Taşıyorum...
Yüreğimin İçinde Yaşıyorum Hep...
Tutunduğum Dallar İncecik...
Kırıldı Kırılacak...
Yalnız ve Yorgunum!
Herkesin Acısından Pay Kaptım...
Kendi Yaralarımı İçime Attım...
Kendimi İhmal Edip Başkaları İçin Yaşadım Hep...
Dilimde Ertelenmiş Sözcükler Kaldı...
Başkalarının Çizdiği Yolda Gidip Geldim Bir Ömür...
Gözlerimde Tanımsız Hüzün Kırıkları Taşıyorum...
Sıkışıp Kaldım Bildiklerim İle Bilmediklerim Arasında...
Bir Kelepçe Gibi Takılıp Kaldı Kollarıma Yalnızlık...
Gidip Geliyorum Öylesine Bir Başıma Aldırmadan Gözyaşıma...!!!

......................................................................
Kaderin Cilvesi!
Sevgiliye Gitmeyi Hayal Ederken Gele Gele Yine Bir Hastane Odasına Geldim...!!!
Ah Kaderim Ah!
Ben Sana Ne Diyeyim ki...
Hiç Değişmeyeceksin Değil mi?!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.