7 Nisan 2012 Cumartesi

Değil Artık Umrumda...!

Harf Harf İşlerken Sevdama Seni...
Acılarımı Giydiriyorum Satırlarıma...
Kaderim Deyip Yazıyorum Her Gece...
Eğer...
Eğer Bilseydim Bakışlarının Bir Oyun Olduğunu...
Sever miydim Yine? Diyorum...
Susuyorum...
Severdim Diyorum...
Severdim...
Bak Yine Acıyor Kalbimin Sol Yanı...
Acıtıyor Kelimeler...
Bitiyorum!
Ölüyorum!
En Önemlisi de...
Hala Seviyorum...!
Ama Yoksun İşte...
Hayalden Öteye Geçemiyorum...
Elimi Uzattığım An Uyanıyorum...
Satırlara Yenik Düşüyorum...
Biliyomusun ?
Gittiğin Gün Bütün Acılarımı Parmak Uçlarıma Yerleştirdim...
Şimdide Kelimelerle Dans Ediyorum İşte...
Onlar Ağlatan...
Ben Ağlayan!
Bedenim...
Gözlerim...
Ellerim...
Yüreğim...
Her Şeyimle Özledim Seni...
Ömrümü Ömrünün Ardından Sürükledim...
Bitti Dedin...
Gittin!
Hayatımı Hep Sonraya Erteledim...
Bitmek Bilmeyen Yarınlara...
Çünkü Anlamı Olamazdı Sensiz Yaşamanın...
Nefes Almanın...


Seni Yaşamadan Tüketemiyorum...
Aklımın Kalbim Üzerinde Hükmü Yok...
Hatta Çoğu Zaman Kalbim Var da Aklım Hükümsüz...
Mantığı Saymıyorum Bile!

Sanki Ellerindeymiş Bütün Kilitli Kapıların Anahtarları...
Senin Yüreğindeymiş, Yüreğimin Aydınlığı...
Sanki Seninleymiş Bütün Çıkmazların Çıkış Yolları...
Seninle Ama Sensiz Geçirdiğim Tüm Zamanlara Yanıyorum Şimdi...
Korkularıma...
Gözyaşlarıma...
Söylemediklerime...
Ertelediklerime Bakıyorum Dönüpte...
Öyle Anlamsızlar ki Hepsi...
Hiç Yaşamamış Sayıyorum...
Aldığım Her Nefeste Daha Bir Doluyorsun İçime Adeta...
Zaman Akıp Geçtikçe Daha Sıkı Tutunuyorum Sevdana...
Hiç Bırakmamacasına...
Hiçbir Şeyi Umursamıyor Bu Yürek...
Hiçbir Şey Mağlup Edemiyor Onu, Yokluğundan Başka...
Sensizliğimde Canım Yanıyor...
Dünden Çok Yarından Az...
Hiç Hissetmediğim Bir Şeyler Oturuyor İçimde...
Esir Alıyor Gözlerimi Bir Kaç Damla Gözyaşı...
Gözlerimi Kapatıyorum, Sen Oluyorsun Hayallerimin Baş Köşesinde...
Gülümsemelerimin Bile Üzerine Bir Bulut Çöküyor Adeta...
Ne Kadar Uzak ta Olsan, O Kadar Yakınımdasın Sen Oysa...
İsterse Dursun Zaman, Hiç Geçmesin Önümüzden..
İsterse Geçip Gitsin Beklemesin Beni, Bizi...
Varsın Bu Gün Son Günü Olsun Hayatımın, Değil Artık Umrumda...!



Neden Mutlulukların Kısa Sürdüğünü....
Neden Hayata Tutunmaya Çalışırken Her Şeye Rağmen Hayatın Onu Tamamen İtmesini...
Neden Değer Verilen Kişinin Hep Nankörlük Yaptığını...
Neden Sevenin Hep Üzüldüğünü...
Sevilmediğini Anlatır mısın Bana Hayat!

Razıydım Hemde Her Şeye...
Ama Sen Hep Bir Tokat Attın Bana!
Hemde En Acımasızından!
Bu Sefer Beynim Yerinde Değil!
Bu Sefer Ben Ben Değilim!
Son Kez Yaşamak İsterken Bir Şeyleri...
Son Kez Kaçıyorum Benliğimden...
Bu Seferler Gidiş mi Kalış mı Bilmiyorum...
Neye Sığınacağımı...
Neye Karar Vereceğimi Bilememizlik Öldürüyor Beynimi!
Bir Mezar Başında Neye Ağladımı Bilmeksizin Sadece İçinde Olmayı İstemekteyim...
Nedenlerin Çoğaldı...
Cevap Bulamadığın Nedenlerle Nereye Kadar Gidebilir ki Bir İnsan?

Düz Yolda Yürüyen Yolun Ortasında Bir Yokuş Bile Yokken Her Fırsatta Bir Çelme Taktın Bana...
Şimdi Kalbimden Sızan Nedenlerin...
Beynime Sığmayan Nedenler Yaşatmıyor Beni...
Pes Ettiriyor Her Defasında...
Bu Gece Yine Korkarcasına Girdim Yatağıma...
Uyumaya Çalışsam da Uyuyamadım...
Ne Kullandığım Uyku İlaçlarım...
Ne Sakinleştiricilerim...
Hiçbir Şey İşe Yaramadı Artık...
Suçum Neydi Demeden Alamıyorum Kendimi...
Yıllar Zaten Neleri Götürdü Beden..
Son Bir Kez Mutluluk İçin Vakit Ararken...
Vaktin Kalmadı Senin Dedi Hayat Bana...

Şimdi Ne Kadar Baksam da Penceremden... 
Ne Kadar Sahte Gülüşler Sunsam da Etrafıma...
Hiçbir Şeyim Kalmadığını...
Tükendiğimi...
Bittiğimi Anlatıyorum...
Çünkü Son Kez Suçum Neydi? Cevabını Bulmak İstiyorum...

Nedenlerimin Bir Kalp Ağrısı Gibi Gezerken İçimde...
Beynimi Yitiren Düşünceler Tek Tek Ölüme Çağırıyor Beni...

Hoşcakal Ben'im, Benliğim!
Hoşcakal Gülüşlerim!
Hoşcakal Mutluluklarım!
Hoşcakal Doğrularım!
Suçum Her Şeye Karşı Yaşamaktı Sanırım...!

Gittikçe Bir Kurt Gibi Gezdi Nedenlerim...
Kalbimi...
Beynimi...
Yüreğimi...
Hepsini Yemeye Devam Ederken Engelleyememek Öldürdü Beni...
Mutsuzluğa Yürümekten Korkarken Hayat Hep Bir Çelme Taktı Bana...
İşte Benliğimin Olmadığı Zamanlarda Nedenlerim Beni Hiç Boş Bırakmadı...
Hadi İlk Kez Kırma Beni Be Hayat!
İlk Kez Soruma Cevap Ver!
Suçum Neydi Benim?!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.