29 Nisan 2012 Pazar

Gözlerim Islak...

Küçük Balkonunda Yere Düşen Yağmur Damlalarını İzliyordu...
Hayat Savaşına Yenik Düşmüş, Her Nefes Alışında Elleri Titriyordu, Sanki "Bu Zafer Senin Hayat!" Dermişcesine...
Üşüyor muydu Acaba?
Belki de O Karanlığa Bakarken Bunu Farketmiyordu Bile...
Bu Hayatın Ona Armağan Ettiği Acılar İle Isınıyordu Belki de...
Yine Düşmeye Başladı Bu Soğuk Gecede Donmayacak Kadar Sıcak ve İçinde Dertleri Olan Gözyaşları...
Dayanamıyordu Bu Yalnızlığa...
Bağırmak İstiyordu Nefesi Tükenene Kadar...
O Yağmur Damlaları Onun İçin Demir Parmaklıklar Olmuştu Sanki...
O İse Bu Kaderin Ömür Boyu Mahkumu...!

Ne Demeli?
Nasıl Anlatmalı?
Ne Yazmalı?
Sıradan Bir Yalnızlık Benimkisi...
Kiminkinden Farkı Var?
Herkesinki Gibi Bir Yalnızlık Bu...
Yangın Yerinde Hareket Edememek Gibi...
Hiçbir Teselliye Boyun Eğmeyen...
Laftan...
Sözden Anlamayan Bir Yalnızlık Bu...
Asi...
Onurlu...
Ümitsiz...
Dudaklarımın Önce Titremesi...
Sonra Gözlerimin Dolması...
Elimin Ayağıma Dolaşması...
Farklı mı Yapar Benim Yalnızlığımı?
Duysaydı...
Belki...
Duymadı...
Duyulmadı...
Diğer Yalnızlıklar Gibi Benimkisi de...
Duyulmayan...
Görülmeyen...
Bilinmeyen...
Umursanmayan...
Sıradan Bir Yalnızlık...

Sevgili...
Hiç Kimse...
Ama Hiç Kimse Yüreğinin Sıcaklığı Bana Senin Kadar Hissettiremedi...
Hiç Kimse Beni Senin Kadar Mutlu Edememişti...
Sevdan Bana Yakıştığı İçin...
Sevdam Sana Yakıştığı İçin Seviyordum Seni...
Sana Kavuşmak Seni Sevmek Kadar  İmkansızdı...
Ben Sadece Olabilme İhtimallerini Sevdim...
Ben Kara Kaplı Bir Defterin Bembeyaz Sayfalarını Sevdim...
Ben Sana Aşıktım, Sen İse Aşk’a...
Ben Seni Seviyordum, Sense Mevsimleri...
Gelen Her Mevsimin Kendine Özgü Bir Güzelliği Vardı...
Bu Yüzden Sen Sevemedin Sadece Beni...
Sen, Baharda Açan Her Bir Gül Tanesini Sever Gibi Sevdin Yeni Gelen Her Sevgiliyi...
Baharla Her Gelen Sevgili İçin Unutup, Sildin Beni...
Ama Sevgili Bil ki!
Bir Ben Silemedim Yüreğimden Seni...
Çünkü Ben Seni Unutmak İçin Sevmedim...!


Garip Bir Hüzün Var Şimdilerde İçimde...
Sebebini Bilmediğim Bir Acı Ciğerimde...
Birkaç Damla Gözyaşım Var Gözlerimde...
Sebepsiz Bir Hüzün Öyle Derinlerde...
Bir Garip Boşluk Var Yüreğimde...
Hep Eksik Hissediyorum Kendimi...
Hep Eksik Yaşıyorum Günleri...
Biliyorum ki Hayat Hep Eksik...
Ağlamak İstiyorum Sessiz Ama Delice...
Haykırmak İstiyorum Nefesim Kesilecek Kadar...
Gitmek İstiyorum Bilmediğim Yerlere...
Güneşten Uzak Sonsuz Gecelere...
Denizden Uzak Maviliklere...
Beklide Sonsuz Karanlıklara...
Uzak Dur Düşlerimden...
Canın Yanmasın Gecelerimden...
Değmesin Hiçbir Sözcük Sana...
Tarif Edilmez Bir Acı Yüreğimde...
Hep Bir Sen Eksik Hayatımda...
Her Şey Eksik Senden Sonra...!


Sen Unutmuştun Beni...
Bende Seni Unutabilir miyim Diye Dün Sabah Mezarlar Kazdım Sevdama...
Nehirler Aradım Sensiz Akan Onca Gözyaşıma...
Mezarlar Kazdıkça Sevdama...
Nehirlere Aradıkça Gözyaşlarıma...
Daha Çok Sevdim Seni...
Sen Unutmuştun Beni...
Bende Seni Unutabilir miyim Diye Dün Gece Ayrılığının Zehirini İçirdim Dudaklarıma...
Karanlığın Acımasız İpini Geçirdim Boynuma...
İçtikçe Ayrılığının Zehirini...
Hissettikçe Ölümün İpini...
Daha Çok Sevdim Seni...
Ve Anladım ki;
Aşkıma Mezar Kazılsa da...
Ölümler Sunulsa da...
Sen Benim Unutamadığımsın..


Yüreğimde Adını Sevda Koyduğumdan Arta Kalanları Sırtlanıp Bilmediğim Yollara Gidiyorum Şimdilerde...
Saniyeler Süren Yorgunluğum Saatler Sürecek Biliyorum...
Sana Dair Yazmak İstemiyorum Aslında...
Öfkeyi...
Eksikliği...
Çelişkiyi...
Yani Sana Dair Ne Varsa İçimde Yaşıyorum...
Yaşadığım Bu Soğuk Şehirde Aldanışlarımın ve Suskunluğumun Bedelini Ödemek Düşüyor Bana...
Kendimi Tamamlamaya Çalışırken Birçok İnancımda Kopup Gidiyor İçimden...
Susarak Her Geceyi Bir Öncekinin Üzerine Kapatıyorum...
Kayıp Olan Bir Zamanın Kazanılmamış Bir Serüveninde Senin Yerine Sensiz Olarak Nefes Tüketiyorum...
Buralarda Baştan Aşağı Yalnızlık Var...
Şimdi Emanet Ediyorum Başka Bir Bedene Seni....
Sen Yalnızca Sen Gibi Anılacaksın Dilimden Dudağıma Geçen İfadelerimde...
Ve Ben Artık Hiç Ben Olmayacağım Sevdalarında...
Senin İçin Tüm İyi Dileklerim Yüreğimin En Derinlerinden Sesleniyor Sana...
Mutlu ve Güzel Yaşa...


Sevgili...
Gözlerimdesin Bugün...
İki Damla Yaş ve Sen!
Bilmem Bu Gözler Unuturmu Seni?
Bu Yürek Bıkar mı Senden...
Sevdandan...
Gözlerimdesin Yine Sevgili...
Benim Gözlerim Islak...
Tıpkı Senin Beni Bırakıpta Gittiğin Gün Gibi...
Senin Gözlerini Bilmiyorum Şimdi Nasıl...
Sevgili...
Gözlerimdesin Bugün...
İçimde Senden Kalan Son Bakış...
Son Sevda Işığı...
Dinle Sevgili...
Gözlerim, Yüreğim Sen Ne Kadar Uzak ta Olursan Ol Seninle...
Ben Beklerim Seni...
Unutma!!!
Dünya Gözüyle Son Bir Kez Görürüm Diye...
Gözlerim Senin Kapında Yine Bugün Sevgili...!

....................................................
Bir İnsanı Sevmekle Başlar Her Şey...
Çok Sevin...
Asla Vazgeçmemecesine Sevin...
Çok Sevmekten Korkmadan Sevin...
Korkuyla Aşk Bir Arada Olmaz...
Korkunun Başladığı Yerdeyse Zaten Aşk Biter...
Onu Çok Sevin...
Güne Onunla Başlayın...
Yanınızdaysa Uykudan Uyanır Uyanmaz "Sevgilim" Deyip Sarılın...
Ya da Yanınızda Değilse Uyanınca Aklınıza Gelen İlk Şey O Olsun...
Yüreğiniz Gün Boyunca Sadece Onun İçin Çarpsın...
Pencerenizi Açtığınızda Onun Kokusu Girsin İçeri...
Doğadaki Tüm Çiçekler Sevgiliniz Koksun...
Çekin İçinize...
Kokusu Tüm Hücrelerinize Yayılsın...
Ne Zaman Aşk'tan Yana Bir Söz Duysanız Yüreğinizin Telleri Titresin...
Aklınıza Hemen Sevgiliniz Gelsin...
"İyi ki Onunlayım, İyi ki O Var ve İyi ki Onu Seviyorum" Deyin...
Onu Çok Sevin...
Öyle Sevin ki...
Rüzgar Olsun Essin...
Güneş Olsun Açsın...
Yağmur Olsun Yağsın Üzerinize...
Bugününüz Olsun...
Yarınınız Olsun...
Her Şeyiniz Olsun...
Siz Onsuz Olamayın, O da Sizsiz...
Ağladığınızda...
Güldüğünüzde Hemen Yanı Başınızda Hep O Olsun...
Onu Çok Sevin...
Öyle Bir Sevin ki...
Kaybetme Korkusu Sizi Deli Etsin...
"Sen Gidersen Ruhum da Seninle Birlikte Gider" Diyecek Kadar Çok Sevin...
Onsuz Geçirdiğiniz Her Gün Kaybınız Olsun...

Kimi Severseniz Sevin Ama Çok Sevin...
Hayatınızda Çok Seveceğiniz Biri Olsun...
Aşk Olsun...!


..........................................................
Sensizliği Anlatmak İstedim Herkese...
Nasıl Bir Şey Olduğunu Sordular Bana...
Dedim ki: Çığlık Çığlığa Sessizlik Sanki...
Haykırışlarımın Duyulmadığı Bir Zaman Bunalımı Bu... Anlamadılar!
Anlamadı Kimse...
Ben Sizi Anlıyorum Dedim...
Çünkü Seven Analar Benim Dediklerimi...
Bir de Gönül İnsanları...
Teselli Etmeye Çalışmayın Dedim...
Zira Sıradan Yalanlara Karnım Toktu...
Beni Bir Tek Sen Avutabilirdin...
Sende Buralardan Çok Erken Gittin...

Aşk-ı-Kıyam-Et Nasıl Yavaş Yavaş Tükeniyor Görüyor Şimdi İnsanlık...
Sebebini  Bilmedikleri Bir Bitişe Senaryolar Yazıyorlar...
Bilmezler ki Bunun Adı Sevgi, Adı Aşk, Adı Sevda...
Gelir, Geçer Unutursun Cinsinden Bir Yara Değil Bu...
Yaram Sevdam, Yaram Ayrılık...
Bilmezler ki Sensiz Geçen Her Günümün Yalnızlık Adını Aldığını...
En İyisi Yine Susmak, Ruh Girdaplarında Kaybolmak...

Gidişinde Gelişin Gibi Sadece Hayaldi Belki...
Düşlediğim Düşlerim Gibi...
Hani Her Gece Düşüveren Rüyalarıma...
Ve Sisli Bir Gecede Geleceğine İnanmak...
Aslında Hiç Gelmeyeceğini Bilmek Gibi...
Yokluğun Kadar, Yoktun Aslında...
Yokluğun Kadar Sevdim Seni...
Yokluğun Kadar Özledim...
Yokluğunda Hayal Ettim...
Ben İsterdimki Ellerin Ellerimde...
Gözlerin Kalbimde...
Sevgin Yüreğimde Olsun...
Ağzından Dökülecek Sevgi Dolu Sözler...
Ellerindeki O Sıcaklık...
Kalbindeki O Aşk'ının Benim Olmasını İsterdim...
Seninle El Ele Yürümek...
İmkansız Yolları Beraber Aşmak İsterdim...
Seninle Beraberken Herşeyi Unutmak...
Kısacası Senin Olmak İsterdim...
Derdinin Derdim...
Mutluluğunun Mutluluğum Olmasını...
Her Gözyaşı Döktüğünde Ellerimle Gözyaşlarırnı Silmek...
Ve Her Güldüğünde Sana Eşlik Etmek İsterdim...
Geceleri Uykuya Dalmadan Önce Seni Düşünmek...
Sabahları Aşk'ınla Uyanmak İsterdim...
Günlerimi Seninle Geçirmek...
Sevdiğin Şarkıda Seninle Dans Etmek...
Seni Seviyorum Demek İsterdim...
Bütün Aşk'ımla Sana Akmak...
Seninle İken Heyacanlanmak...
Aşk Denilen Şeyi Seninle Yaşamak İsterdim...

Nerlererdeyim Şu An Bilmiyorum...
Öylesine Sessizliğe Büründü ki Yüreğim...
Herşey Sanki Bir Nefes Alıp Verişi Kadar Kısaldı...
Öylesine Derin ki Kanayan Yaralarım...
Öylesine Öksüzüm ki İçimi  Çektikce Bin Parçaya Bölünüyorum... 
Sanki Sürgünde Yüreğim...
Neyi İstediysem Daha Bulmadan Kaybettim...
Yüzümde Hep Rüzgarın Vurduğu Ürpertiler Kalıyor...
Suskun Çaresiz ve Yapayanlız Kalmışım Çıplak Yüreğimle...
Ne Bir Gelen Var Ne de Yüreğime Sarılan...
Ölümle Yaşam Arasında Kararsızım...
Ölüm Kurtuluşmu?
Peki Ya Yaşam Neyin Karşılığı?
Anlatacak Sözcükler Bulunmaz Anlatmak İstesemde...
Ben Hep Başkasının Bilmediği Duymadığı Dille Konuşuyorum Susarak...
Çok Şeyler Anlattım Susarak Kim Anladı, Kim Duydu?!
Konuşan İnsanın Gözleri Yaşarınca Susar...
Sustukca Anlatamadıklarınıda Dile Getirirmiş...
Bende Hep Susarak Dile Getirdim Aşk'ımı Sevda'mı...
Ama Hep Susarak Dile Getirdim...!!!
Bir Yanım Bir Daha Kimse, Hiç Kimse Onun Kadar Çok Sevilmeyecek Derken...
Bir Yanım Sakin, Sessiz...
Zaman Geçiyor, Acım Dinmiyor...
Kapanmıyor Yaralarım...
Tükenirken Ben Aklımda Bir Tek Sen...!
Görüyor musun?
Yine Konuşuyorum Ama Sessizce...!!!


Ben Hayatım Boyunca Hep Sevdiğimi Sanmıştım...
Bunu Sen Hayatıma Girince Anladım...
Sen Geldiğin Günden İtibaren Düne Ait Ne Varsa Silindi Gitti Aklımdan...
Çünkü Sana Aşık Olmuştum...
Çünkü İlk Defa Kalbim Böyle Delicesine Atıyor...
İlk Defa Birisini Kıskanıyor...
Sabahlara Kadar Seni Düşünmekten Uyuyamıyordum...

Aşk Sendin...
Sen Yüreğimdin...
Kalbim Her Atışında Senin İsmini Fısıldardı...
Bunu Senin Anlamanı Beklerken Sen Anlamadın...
Sana Olan Aşkımı, İnkar Ettin Sevgimi...
Haketmişmiydin Bunu...
Böyle Derin Bir Aşkla Sevilmeyi Haketmişmiydin?
Geç Kalmış Bir Soru Bu!
Artık Herşey İçin Çok Geç!
Aşık Oldum Bir Kere...
Bu Sevgi Bu Aşk Ben Yaşadığım Sürece Hep Benimle...
Yemin Ederim ki Hep Benimle...

Yüreğimi Teslim Etmemiş Olsaydım "Aşk" Olmazdı Bunun Adı...
Hep Böyle Yaşadım Aşk'ı Ben...
Ne Verirsem Ne Alırım Sorularını Soranlardan Olmadım Hiç...
Olmamda...
Senin İçin Attı Yüreğim...
Bunu Söylemektende Hiçbir Zaman Korkmadım!
Bak Hala Söylüyorum "Seni Seviyorum"...!

Sen Her Zaman Mutlu Ol...
Kalbin Benim İçin Değil Bir Başkası İçin Atıyor Olsada Her Zaman Mutlu Ol....
Şimdi Yoksun Yanımda Biliyorum Olmayacaksında...
Çünkü Yüreğinin Sesini Dinledin ve Oraya Yöneldin...
Ama Ben Seni Yaşadım...
Seni Yaşıyorum ve Seni Yaşayacağım...
Ben Seni Herşeyden Çok Seviyorum...!


Artık Vakit Yavaş Yavaş Gitmelerin Hüznüne Bürünmüş... 
Yaşadığım Binbir Sıkıntı Sarmış Benliğimi...
Bir Yudum Su Diye İnleyen Hasta Gibi Muhtacım Seninle Konuşmaya...
Nerdesin?
Bir Sıcacık Merhabana Çok İhtiyacım Var Desem Ne Dersin?
Kızar mısın Sevgili?

Yoksa Bu Sonu Mechul Yolculuğa Çıkmadan Son Bir Kez Merhaba Dermisin Bana?
Kimbilir...!!!

Hoşcakal / ın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.