10 Nisan 2012 Salı

Kalem Yetişemiyor Sözcüklerime...!

Her Yüreğim Sıkıştığında Yazmak Çare Belkide, Veya Ben Öyle Hissediyorum...
İsyanlarımı Sadece Kağıtlara Dökebildiğim İçindir Belkide Bu Düşüncem...
Boğazıma Düğümleniyor Her Kelime!
Yutkunuyorum...
Her Yutkunuşumda Yüreğim Kanıyor!
Gözlerimden Damlalar Süzülüyor!
Yüreğim Yine Darda!
Yine Dar Geliyor Bu Beden Bana!
Ruhum Çıksa Bedenimden O Zaman Rahatlarım Belki!
Çarem İse Susmadan, Kimseye Birşey Söylemeden Yazmak Yazmak...

Bu Gün Dağınım Yine...
Aklım Ruhum Farklı Yerlerde...
İçimde Yaşayan Bir Kıvılcımken, Yangına Dönüşmüş Varlığın Saplı...
Bu Gün Aklım ve Ruhum Yok!
Zihnimi Toplayamam ki Bedenime İşlemiş Hasretin Varken...
İçimdeki Karanlık Böylesine Derinken Ruhumu Hiçbir Mum Aydınlatamaz...!
Sadece Yüreğime Değil, Varlığıma, Ruhuma ve Bana Hükmedensin Sen...!
Her Yol, Her Çıkış Sana...
Sanki Bilinmeyen Bir Diyarmış Gibi Açılan Her Kapı Beni Bütün Varlığımla Alıp Teslim Ediyor Ellerine...!

Kalem Yetişemiyor Sözcüklerime...
Sözcükler Kafi Gelmiyor Kalbime...
Sığmıyor İçim İçime...
Bu Gün Bir Başkayım Yine...
Aklım Ruhum, Kendimi Kaybettim...
Bu Seninle Dolu Duygular İçinde Ararken Varlığında Kendimi, Varlığında Kendimi Buldum Ben...!
Sana Koşmak İstedim Bugün...
Takatım Tükenmiş Gücüm Yetmedi...
Yine Sığındım Biçare Sensizliğime...
Öyle İhtiyacım Vardı ki Sana...
Seni Hep Yanımda Aradım Bugün, Belki Bir Teselli Bulurum Diye...
Eline Uzanıp Tutmak İstedim...
Dudağından Birkez Öpmek İstedim...
Gittiğin Yerlere Gelmek İstedim...
Gel Deseydin Takatim Güç Bulacaktı...
Mutluluğum Yanında Tarifsiz Olacaktı...
Tüm Dertlerim Mazide Kalacaktı Sevgili...!!!


Şimdiler de Ben Sensizliğin İsyanında Yüreğimin Darlığındayım Sevgili...!
Oysa Benim Yüregim Hiçbir Vedayı Kaldıramadı...
Sindiremedi İçine Gidişleri...
Vedalar Yabancı Gönlüme Ben Vedalara Yabancıyım...
Sensizliğin Çukuruna Düştüm Ben Sevgili...
Yüreğim Darda!
Hem Darda Hem de Zorda!

Ben Seni Sensiz Sevdim...
N'olur du Sende Beni Sevseydin?
N'olur du Bu Kadar Gözyaşı Dökmeseydim?
Ben Seni Sensiz Sevdim...
Neden Sevdim Bilmiyorum Ama Çok Sevdim...!!!
Sen Giderken Kapattığım Bütün Kapılar Pas Tutmuş...
O Kadar Kötü Görünüyor ki Sorma Gitsin!
Senin Gittiğin Günden Beri O Kapılara Hiç Dokunmadım...
Hiç Dokundurmadım!
Eğer ki Dönersen Geri Bütün Kalbimle Sana Açılır Kapılar...
Eğer ki Döneceksen Acele Et N'olur!
Kapılarımın Pasları Çözülmeyebilir!
N'olursun Çabuk Dön...!

Yüreğim Yine Sensizliğin Dar'ında, Çarem İse Yazmak...
Seni...
Sevdamı...
Gidişini!

Bir Sevgisin İçimde Bir Yerlere Sığdıramadığım...!
Bir Hasretsin Gönlümde Bir Türlü Ulaşamadığım...!
Anlatılmaz Bir Duygusun İçimde Tarifini Bulamadığım...!
Bir Sen Var Bende Erişipte Çözemediğim, Ama Çılgınca Sevdiğim...!!!

Seni Sevmekten Vazgeçmeyeceğim Sevgili Asla Vazgeçmeyeceğim...!
Seni Seviyorum...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.