6 Nisan 2012 Cuma

Yeter Artık! Diye Çığlıklar Atıyor Yüreğim...

Dur Diyemiyorum Gözyaşlarıma...
Gülemiyorum... 
Sahtesinden de Olsa Bir Gülücük Kondurmayı Yakıştıramıyorum Yüzüme...
Acı Bir Tadı Var Bunun...
Çok Acı!
Çok Farklı!
Zemzehir...!!!

Çok Şey Yarım Kaldı...
Çok Şey Kırılıp Yüreklerimize Battı...
"Herşey Bitti" Dediğimiz Anlarda Oldu...
"Bu Defa Başardık" Dediğimizde!
Büyüdük...
Kırıldık...
Hırpalandık...
Bedenlerimize Sığmadı Yaralarımız...
Taşıyamayacağımız Yüklerin Altına Girdik!
Ağır Aksak / İte Kaka Yürüdük Yolları...
Hiç Bitmeyecek Denen Zamanları Tükettik...
Rüyaları Dilerken Kabuslarla Karşılaştık...
Aydınlıkların İçinde Yalnız Kalıp Karanlığı Yaşadık...
Zor Zamanlardı...!
Anladık ki;
Bedeni Tükenirken, Yüreği İncinirken de Yaşarmış İnsan...
Güç Değilmiş Ayakta Tutan...
Rüyalar Değilmiş İnsanı Yaşatan...
Küçük Bir "Umut" muş Her Şeyi Tamamlayan!


Şimdi Ağlıyor Umutlarım...
Biz Kışı Yaşadık Seninle...
Yaza Ömrümüz Yetemedi...
Yettiremedin....
Yağmur Damlaları, Kar Taneleri Anlam Bulmuştu Seninle...
Güneşe Anlam Katamadık Birlikte...
Kattıramadın!
Şimdi Mevsim Yaz Biz'siz ...
Yine Yeni Yeniden Demiştik Kışa...

Kalplerimizi Bir Açmıştık...
Yine...
Yeni...
Yeniden Ayrılık Düştü Payımıza...
Yüreklerimizi Sevgimizle Yumuşatabilmiş...
Birbirimize Adamayı Başarabilmiştik Sanmıştım!
Yanılmışım...
Savaşabilrdim Senin İçin...
Sende Benim İçin Savaşabilirdin!
Benim Kadar Yürekli Olamadın!
Daha En Başından Kabullendin Hep Yenilgiyi...
Yenildin de!
Bense Sustum...
Oysa Söyleyecek Çok Sözüm Vardı Kapına Geldiğimde...
Ben Tam Konuşmaya Başlayacakken Susturdun Söyleyeceklerimi...
Gönderdin Beni Kapından!
Ben İse Gittim...
Kalamazdım Yüreğinde Daha Fazla...
Yol Aldım Hayatından...
Rehberini Kaybetmiş Bir Aşık Ne Yaparsa Onu Yaptım...
Kendi Kendimin Rehberi Oldum!
Artık Susuyorum...
Bilirsin Eskiden Hiç Susamazdım...
Sana Susar/dım Susuzluğumdun....
Biliyorum Çünkü Konuşsam Faydası Olmayacak
Hiç Savaşmadın Sen!
Savaşamazdın!
Benim Kadar Yürekli Olamadın!
Savaşsaydın Belki...
Ya da Herneyse!


Ben Seni Sensiz de Sevebiliyorum...
Teninsiz...
Kokunsuz...
Sıcaklığınsız...
Tenine Dokunmasam...
Seni Koklamasam...
Sıcaklığını Hissetmesem Ne Olur?
Ben Seni Sensiz de Sevebiliyorum...
Gözlerinsiz...
Bedeninsiz...
Ellerinsiz...
Gözlerini Görmesem...
Bedenine Dokunmasam...
Ellerini Tutmasam Ne Olur?

Sen Zaten Bir Rüya İdin Gözüm Açıkken Gördüğüm...
Bir Düş' tün ki İçinden Düştüğüm...
Yanımda Olmasan Ne Olur?


Binlerce Kelime Var Kafamda Ona Dair...
Kimini Dile Getirir Söyleyemem, Kimini Gözyaşlarım Engeller...
Sevgiydi!
Aşktı!
Ayrılıktı Kimi Zaman...
Eksik Kalacak Hep Bir Yanım...
Hep Eksik!
Hiç Tamamlanmayacak!
Yerine Kimi Koysam Dolmayacak!
Her Şey Onu Hatırlatacak Bana...
Ona Yazdığım Sayfalar Dolusu Sevgi...
Döktüğüm Onca Gözyaşı...
Düşündüğüm Zaman Yüzümde Tebessüm Oluşturan Anılar Onu Unutmama İzin Vermeyecekler...
Hiçbir Şey Dolduramayacak Yerini...
Hiç Kimse Olamayacak Onun Gibi!
Ve Artık O Olmayacak!
Yanımda Olmasa Bile Yanımdaymış Gibi Ona Sıkı Sıkı Sarılırmışım
Gibi ve Onu Öpermişim Gibi Hissettiğim Birisi Olmayacak...

Gözyaşım'dı O...
Çoğu Gece Hıçkırıklarımın Eşlik Ettiği Melodiydi...
Çoğu Gece Gözümden Akan Yaştı...
Ve Kimi Zaman Ayrılık Olacak O...
Kimi Zaman Tattığım Acı...
En Büyüğünü Tattıracak Bana...!!!


Artık Kırıklarını Toparlıyorum Hayatımın...
Dört Bir Yana Savrulmuş Parçaları...
Arıyorum Kendimi Duvar Köşelerinde...
Ama Yokum Bu Hayatta...
Bulamıyorum Kendimi...
Bu Dünyaya Ait Değilim Ben...
Benden Alacağını Aldı...
Vereceğini Verdi Hayat...
Aldıkları Mutluluklarım...
Verdikleri Gözyaşı ve Acı...
Fazlasıyla Ağladım Gidenlerin Ardından...
Ağlayacak Hal Bırakmadılar Artık...
Yeter Artık! Diye Çığlıklar Atıyor Yüreğim...
Durun Artık Yeter!
Daha Fazla Hal Kalmadı Ardınızdan Koşacak...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.