10 Nisan 2012 Salı

Daha Bir Sevesim Var Seni Bu Gün Sevgili!

Yüreğim Buruk...
Aklım Karmaşık...
Beynim Darmadağınık...
Sessizlik Tüm Benliğimi Sarmış Gibi...
Konuşursam Kıyamet Kopacakmışcasına Susuyorum...
İçimde Birikenleri de Bir Kenara Bırakmıyorum...
Bende Ete Kemiğe Bürünmüşler, Öylece Bağlanmışlar...


Derin Bir Ahh! Çekesim Var Hayata ve Yaşadıklarıma...
Hakkımı Susma Yönünde Kullanmak Acı Veriyor...
Kurtulmak İçin de Bir Şeyler Yapmıyorum...
Sadece Susuyorum...
Gömülü Sessizlikler Bağladı İçimi....
Yine Sen, Yine Hüznün Düştü Aklıma!
Hüznün Adıydın Sen Bende...
Hüznün Ta Kendisi...!
Sen Düşünce Aklıma Sol Yanımın Sancısı Arttı...
Her Zaman Ağrıyordu Ama Bugün Daha da Fazla Acıdı...
Yine Sen Düştün Aklıma...
Kapının Çalmasını...
Gelenin Sen Olmasını Diledim...
Belki de Çok İstedim...
Kim Bilir ...


Bugün Daha Çok Sevesim Var Seni...
Bugün Daha Çok Sarılasım Var Sana...
Bırakma Beni N'olur Diyesim Var...
Bırakma Beni Sevgili Bırakma!
Senden Başka Gideceği Yeri Yok Bu Kalbin...
Senden Başka Bakacağı Gözler Yok...
Yüreğimde Sen Varsın Başka Sevgiye Yer Yok!
Derler Ya "Yüreğinin Götürdüğü Yere Git" Benim de Yüreğim Sana Geliyor...
Seni İstiyor Hep...
Kalbime Söz Dinletemiyorum Artık Ben Sevgili...
Dur Durak Bilmiyor Bu Yaralı Kalp...
Senin Boşvermişliklerine Vurdumduymazlıklarına Rağmen Bir Türlü Durduramıyorum Ben Onu...
Sen Durdurabilirsen Buyur Senin Olsun!
Zaten Tek Sahibi Sensin...
Sustur Yüreğimi  Sevgili Vereceğin Bir Güzel Cevapla...
Dinsin Artık İçimdeki Bu Fırtına...!


Söz Dizimlerinin Arasına Gizlenmişsin...
Bir Şey Anlatırken Kelimeler Seni Gösteriyor...
Seninle Başlayıp Ortalanıyor ve Son Buluyor...
Doğan Güneş’te, Gece Çıkan Ay’da...
Sahile Vuran Sessiz Çığlıklı Dalgalarda...
Yüreğimin En Derinlerinde Sen Kol Geziyorsun...
Nereye Gitsem Hangi Köşeye Saklansam Bir Tek Sen Buluyorsun Beni...
Ben Sadece Senden Kaçamıyorum!
Bir Duygunun Esiri Aklım...
Sadece Delicesine Yaşamak Var Seni Seninle...
Özgürlüğün Pençesinde Kıvranırken Düşüncelerim Hep Sen Vardın Düşüncelerimde...
Sen Gözlerimde ki Hayal, Bakışlarımda ki Tutarsızlık...
Sen Gecem...
Sen Gündüzüm Gibisin...
Seni İstiyorum Geceler Boyu Karşımda...
Korkmadan Dokunmak Sana...
İçimdeki Yangınların Ötesinde Sarılmak Hiç Bırakmamacasına...
Yoruldum Her Çalan Şarkıda Seni Düşümekten ve Özlemekten...
Yoruldum Gözlerimin Belli Belirsiz Yerlere Dalmasından...
Yoruldum Gözlerimi Dönmeyeceğini Bildiğim Halde Yollarını Gözlemekten...
Her Duyduğum Ayak Seslerinden ''Sen" misin Deyip İrkilen Yüreğim Kaç Kere Hüsrana Uğradı Bir Bilsen!
Bir Bilsen Nasıl da İçten İçe Kıskandığım Oldu Eleele Tutuşan Bir Çift Görsem...
Gözlerimden Nasıl Yaşlar Süzüldü Kaç Kere...
Artık Onlara Bakmaktan da Yoruldum...
Sana, Bana Sitemler Yağdırmaktan da Yoruldum...!
Sen Gittiğinden Beri Kıyametler Kopuyor İçimde...
Her Nefes Alışlarımda Seni İçime Çekermişim Gibi Çekmekten...
Ve Sırf Bu Yüzdendir ki Aldığım Nefesi Geri Vermekten Korkar Oldum Seni İçimde Bir Nefeste Bitirmekten...!
Yoruldum Seni Sevmekten!
Eğer Buna Yaşamak Dersen, Sensiz Böyle Yaşamaktan Yoruldum!
Düşlerim Siyah Beyaz...
Umutlarım Renksiz...
Ve Ben Ruhunu Yitirmiş Yarı Bir Ölü Gibiyim Cesedi Toprakla Buluşmamış...!
Sol Yanımda Derin Bir Sızı Peyda Oldu...
Ellerim Titriyor...
Gözlerim Yaşlı...

Dilim Sükutta...
Keşke Her Şey Sessizliğim Gibi "Sus"a Bürünseydi Kolayca...
Bir "Sus" Ağır Geldi O Kadar Konuşmaya...
Yine "Sus" Gölgesindeyim!
Söz Sükütta...
Dil Yaralı...
Kan Kaybediyor Hayaller!
Sırt Kaldıramıyor Ağır Yükleri!
Sözler Birikti Yine Dil Ucuna...
Gözler Anlamlı Ağıtlarda...
Kan Damlıyor Kalbin İnce Sıyrığından...


Ah Be Dilim!
Yine Sessizlik Gömleğini Giyindin Üstüne...
Günlerce Tek Bir Kelam Etmemek Zor Gelmiyor mu Yüreğine?
Ah Be Yüreğim!
Yakışmıyor Sana İçindekileri Bırakmak...
Oyun Oynama Bana N'olur!
Biliyorsun Mutlu Olmak Yok Ufukta!
Nefes Alamıyorum, Azat Et Beni!
Git, Bırak Derinime Gelme!
Boğulursun Suskunluğumda...!


Aşk Diye Tutulan İnce Dala Bindirdin mi Yükü...
Gönlün Kırık Telini Sızlatıp Derinlere Akıtır...
Bir Hoş Seda Bir Kelam Beklersin Günlerce...
Ne Dile Sözün Geçer Ne de Yazan Kaleme...
Acıtır Durur da Kimselere Diyemezsin...
Aşk Deyip Susuverirsin İşte...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.