17 Nisan 2012 Salı

Yine Sensizliği Tadıyorum Bu Dakikalarda...!

Saat Düşlerimin Yarısı...
Yine Yalnızım...
Yine Sen'sizim...
Yine Sen Olmadan Bir Başımayım...
Boşluk Sardım...
Hiçlik Öptüm Yine...
Sensiz Kavgalarda Sensiz Gülmelerdeyim...
Yine Sensizliği Tadıyorum Bu Dakikalarda...
Üşüyorum...
Ağlıyorum...
Ve Özlüyorum...
Yine Susuyorum Gecenin Bir Vakti...
İçimi Sen Sarıyorsun...
Hiç Düşünmediğim Şeyler Aklıma Geliyor...
Gözlerimi Kapatıyorum...
Sensiz Senli Hayallere Dalıyorum....
Bu Gece Yanımda Olmalıydın...
Işıklar Kapalı Dizine Yatmalıydım...
Saçlarımı Okşamalıydın...
Yorgunum Ama Uyuyamıyorum...
Açım Ama Canım Bir Şey İstemiyor...
Bir El İstiyorum Bana Dokunan...
Bir Ses İstiyorum Bana Fısıldayan...
Gerginliklerimi Alacak...
Beni Kendime Getirecek Bir Yürek İstiyorum...
Ruhunu Görmeliyim Karanlıkta...
Kokunu Duymalıyım...
Şefkatini Hissetmeliyim...
Ruhuma Huzur Vermeliydin...
Bedenimin...
Kimliğin Dışında Olmayan Bir Yerlerde Mutlu Olmalıydım...
Ama Sen Nerelerdesin?


Düstüm Aşk'a...
Tutunamadan Sana...
Seninle Herşey Güzeldi...
Nefesine Dokunmanın Umuduyla Yaşamak...
Uzanıp Ellerinde Tutunamamak...
Sana Herzaman Muhtaç Olmak Güzeldi...
Özlenen Sendin...
Beklenen Sendin...


Yine Farklı Bir An'ın İçindeyim...
Zaman İlerlese de Hiç Bilemediğim Anlardayım...
Mutsuzluktan Sarhoş Bir Bedene Esir Bir Ruhum...
Sessimi Kimseler Duymaz...
Haykırışlarım Kulaklarda Hafif Bir Esinti Gibi Geçer...
Anlamaz Kimse Yanan Benliğimi...
Herkes Esir Olduğum Bedene Bakar Durur...
Kimi Bomboş Anlamsız Bir Şekilde...
Kimi Sevgi Dolu...
Kimi Nefret Dolu Bakar...
Ama Ne Seven...
Ne Nefret Eden Anlar Mutsuzluktan Sarhoş Olan Bedene Esir Olan Ruhumun Halinden...

Güneş Burada da Doğuyor...
Ama Mutluluklar Sensiz Olmuyor...
Gülemiyor Bu Beden Sensiz...
Mutsuzluktan Sarhoş...
Bir Deli Gibi O Diyardan O Diyara Savrulup Durur Yokluğunda...
Dön Gel N'olursun!
Bu Bedene Değilse de İçinde Esir Olan Günahsız Ruhuma Acı!
Bu Bedenden Çıkıp Gitmesin Bırak Hayatının Geri Kalanını Yaşasın...
Hak Etmedi ki Bu Mutsuz Bedende Mahkum Olmayı...
Hak Etmedi ki Uğruna Bu Bendenden Çıkıp Gitmeyi...
Hak Etmedi ki Hayatının Baharını Yaşamadan En Başından Sona Ermesini...
Dön Gel  N'olursun!
Sensiz Duramaz Bu Beden Ayakları Üstünde...
Dön Gel N'olursun!
Sensiz Daha Fazla Duramaz Bu Ruhum bu Bedende...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.