8 Nisan 2012 Pazar

Buralarda Zaman Durdu Sevgili...!

Bakışlarım Hüzün Saçıyorsa Geceye...
Benim İçin Her Mevsim Kış, Her Günüm Geceyse...
Geçiyorsa İçimden Sensizlik Katarları Durmak Bilmeden...
Rengi ve Kokusu Yoksa Çiçeklerin...

Anlam İfade Etmiyor Demektir Hayat Benim İçin...
Başlangıcı Sendin...
Sendin Ömrümün İlk Günü...
Ömür İse Sayılı Nefes...
Ne Zaman Biter Bilinmiyor...
Ve Bilmek İstemiyorum Sensizlik Denizinde Kaç Kez Boğulacağımı...
Sen Yokken Ben Biraz Daha Ölüyorum...
Sen Yokken Biraz Daha Senle Doluyorum...
Her Bitirişimde Seni, İçimde Bin Sen Daha Doğuyor...

Buralarda Zaman Durdu Şimdi Sevgili...
Vakit Sensizliğin Tam Ortasında...
Şiirler Islanmış Bir Kenarda...
Şarkılar Küsmüş...
Hayaller Başkalarına Armağan Olmuş...
Karanlıkta Umutlar Yok Olmuş...
Unutamadığım ve Hep Özlediğim O Sıcacık Bakan Gözlerin Beni Silmiş....
Dedim Ya!
Buralarda Zaman Durdu...
Vakit Sensizliğin Tam Ortasında...!


Sonu Olmayan Bir Kuyuda Gibiyim...
Ne Yukarı Çıkabiliyorum Ne Sona Varabiliyorum...
İstemiyorum Hiçbir Şeyi!
En İyisi Olduğu Yerde Kalabilmeli...
Ne Yukarı Ne Aşağı...
Hepsi Hayalmiş Gibi Bir Yere Sabitlenip Orda Çürümeli!
Ama Aklıma Takılan Bir Soru Var...
Acaba Her Şeyim Orda Çürürken, Yüreğim ve İçindekiler de Çürür mü?!
Bilinmezlikler İçinde Boğuşuyorum...
Çırpındıkça Batıyor, Battıkça Daha Çok Acıtıyorum...
Sebebsiz Gözyaşı Akıtıp Sahte Mutluluklar Takınıyorum...
Keşkelerle Geçen Zaman Yakıyor Yüreğimi...
Girdap İçinde Buluyorum Kendimi...
Beklentim Yok Kimseden Ve de Senden...
Beklentisizde Sever/miş Yaşar/mış İnsan...
Yitik Bir Hayalin Arkasından Bakıyorum Sadece...
Geçmişe Gidiyorum...
Yine Bir Ahh! Çekiyorum Sana Derinden...
Olmayışına...
Susuşlarına...
Yanmakta Yüreğim Hala Sen Diye...
Ve Yine Ben Karmakarışıklardayım Bu Son Günlerde!
Virane Yüreğim Seni Özler...
Atmak İster Atamaz / Unutmak İster Unutamaz...
Seni Söküp Atamaz...
Yanar Sen Diye...
Ağlar Yine Yoksun Diye!
Dedim ya Karmakarışıklardayım Son Günlerde...
Bakma Sen Bu Dediklerime...
Yaşanılmışı Yaşanmamış Sayar...
Sen Gibi Çeker Giderim...
Sessiz Sedasızca!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.