13 Nisan 2012 Cuma

Mutluluk Denen Bir Şey Gerçekten Var mıydı???


İşte Yine Sayfana Girdim Sevgili Blogum!
Ve Yine Karanlığın Kurşunlarıyla Tıka Basa Dolu Sözlerim...
Sen Yine Bana Katlanmaya Mecbursun...
Başka Çaren Yok!
Zira Senin de Bahtın Bana Bağlı...
Ben Karardıkça, Senin Umut Dolu Olması Gereken Sayfaların da Kararacak...
Benim Günlerime Güneş, Gecelerime Mehtap Doğdukça Sen de Güneşle Gülüp, Mehtapla Kucaklaşacaksın...
Ama Hiç Şansın Yok Biliyorsun!
Benim Günlerime Ne Güneş Doğacak ve Ne de Gecelerimde Mehtap Kokacak...
Zaten Biliyorsun Ya, Bir Kere Daha Fısıldayayım...
Aşk Uğramadan Geçti Benden...
Ne Ayak Sesini Duydum Eşiğimde...
Ne de Dudaklarının Kokusunu Hissettim Nefesimde...
Usulcacık Gidivermiş İşte  Ben Daha Bugün Yarın Derken Şimdi de Bugün Yarın Diyorum Ama, Aşk'a Ya da, Seni Seviyorum Deme İhtimaline Değil de Artık, Musalla Taşının Soğuk Tenine...
Hayır Hayır!
Haksızlık Etmiyorum Kendime!
Aksine O Kadar da Eminim ki Artık Geleceğin Ellerinden Gül Koklamayacağıma...
Hayata Dair Olanları Yaşayıp Öğrendikçe Bundan Daha Fazla Emin Olunmaz...!
Söylemiştim Sana, Bir Gariplik Var Bu İşte...
Bu Ben, Bu Dünyadan Olamam...!
Öyle Bir Yanlış Var ki Bir Yerlerde...
Nefes Almak Bile İşkence Oluyor Hücrelerimin Ayrı Ayrı Her Birine...
Eskiden de Böyleydi, Yoksa Sonradan mı Oldu?
Çözemedim?
Çözemiyorum Bir Türlü!
Çözmek İçin Çabaladıkça da Ben Düğümleniyorum Bu Defada Düğüm Düğüm...
"Mutluluk" Denen Bir Şey Gerçekten Var mıydı?
Yoksa Sadece Laf mıydı Bilemiyorum...
Daha Önceleri Merak Eder Dururdum Ama, Artık Yoruldu Ruhum...
Pes Ettim...
Yaktım Hayata Kalkan Kırmızı Bayrakları...
Beyaz Bayrak mı?
Şaçmalama Şimdi, Uğruna Savaşılacak Bayrak mı Kaldı ki?
Anlıyorsun Değil mi?
Ben Artık Hiçbir Şey İçin Yaşıyorum...
Hiçbir Şey Oldu Herşeyim...
Her Şey!
Ve Hiçbir Şey!
İşte Hayatımın Bundan Sonraki Anlamı...
Siyah Beyaz Filmler Gibi Başladı ve Siyah Gri Olarak Sürmeyi Sürdürecek!
Yine Sıktım ve Daralttım Seni Degilmi Sevgili Blogum?
Ama Senin de Kaderin Bu Ne Yapayım!
Bula Bula Ben Gibi Bir Aşk-ı-Kıyam-et'i Bulursan Olacağı Buydu İşte...!!!
...
Öylesine Tuhaf...
Öylesine Garip Günler Geçiyor ki Saatlerimden...
Haftalarımdan...
Aylarım dan...
Yıllarımdan...
Ömrümden... 
Parça Parça Öldürüyor...
Azar Azar Bitiriyor...
Bugün Sensiz, Sensizliğe Uyandım...
Kayalara Çarpan Dalgalar Misali İçimde Fırtınalar Koptu...
Sensizliği Hak Etmemiştim! 
Ne Nefes Almayı, Ne de Yaşamayı...
Sensiz Sensizliği Yaşarken, İçimde Hep Sen Vardın... 
Bu Nasıl Sensizlik?!
Şimdi Sensiz "Sensizliğimi" Noktalıyorum...
Sen Zaten Bilmesen de Çölümdeki Suyum da Kurudu...
Bana Artık "Elveda"lar Yakışır Oldu...
Bazen Kolay Gibi Göründüm Ben Sana...
Aslında Öyleydim..
Herşeye, Herkese Hayır Diyebilirdim Ama Bir Sana Lafımı Geçiremezdim...
Acizliğimden!
Yoksulluğumdan!
Kimsesizliğimden!
Artık Herşeyin Farkındayım...
Bilerek, İsteyerek Kalbini Gömüyorum!
Sensizlik Ölümden Beter...
Nefes Alırken Acı Çekiyorum...
Acı Çekiyorsam Yaşıyorum Diyebilir miyim.?
Acaba Çıkar mı?
Çıkmalı mı Sesim Ne Dersin?
Sesim Duyulur mu Söyle?
Haykırayım mı ne Dersin?
Kimbilir Belkide Ölüm Daha İyidir Yaşamdan...
Belki Sensizlikten, Belkide Kimsesizlikten...
Kimsesiz Kaldım...
Sensiz Kaldım İşte...
Yine de Yalnızlık Ölümden Beterdir...
Yalnıız Kaldım İşte!
Eriyorum...
Şimdi Sonu Gelmeyecek Bir Uçurumun Kenarındayım İşte...
Bir Ayağım Kayıyor Yavaş Yavaş...
Şimdi Düşeceğim Biliyorum...
Biliyorum; Sensiz Gideceğim Yine Sessiz Diyarlara...! 

Ah Be Yüreğim! Hani Yanıp Yanıp ta Kahrolmayacaktın...
Neden İçin İçin Yanıyorsun?
Ah Be Yüreğim!
Suskun Yüreğim Neden Yanardağ Misali Yanıyorsun...
Neden Titriyorsun Yüreğim Nedennn ?
Ah Be Yüreğim!
Hep Acıya Kedere Dayanmayı Öğrenen Yüreğim...
Gidenin Ardından Yıkılan...
Bir Gün Gelir Diye Hayel Kuran Yüreğim...
Yine Yuvasından Düşen Bir Kuşa Benzedi Halin...
Güzel Hayeller Kurarken Kabuslarla Uyandın...
Artık Yanlızlığa Son Derken Yine Tek Başına Kaldın...!


Hasret Dediğin Ne ki?
Daralmış Bir Kaç Yürek...
Uzaklarda Yaşayan Bir Nefesi Özlemek...
Uzayıp Giden Yollar...
Araya Giren Yıllar...
Hasret Dediğin Ne ki?
Ya Bir Kaç Gün Ötede, Ya da Yıllarca Sürecek...
Biriktirdiğin Özlem, Rüyalar da Bitecek...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.