21 Nisan 2012 Cumartesi

Gittiğin, Ama Bitmediğin İçin Ağlıyorum!

Bir Yanımda Umutlarım...
Bir Yanımda Zincirlere Vurulmuş Hayallerim...
Söküp Atmak Geliyor Bazen İçimden Bütün Ezilmiş Dünleri...
Hüzün Dolu O Günleri...
Sevmek Bazen Yorulmak Demek Bir Kalbin Ayazında...
Herkes Yol Alırken Hayatın Derin Suskularında...
Ben Susuyorsun Aynanın Karşısında...
Ayak İzlerimden Belli Eğikliğim...
İstifledim Eteklerinden Dökülen Cümleleri...

Kıvrandığım Gecelerin Gözyaşlarıma Kattığı Rengi Bilemezsin Sen Sevgili!
Senden Gelen Acının Dahi Beni Nasıl Mutlu Ettiğini Anlatamam Sana...
Gidişine Ayarladığım Gözyaşlarımın Akışı Sen Her Gittiğinde Daha Bir Coşkuyla Akıyorlar...
Çünkü Seni O Zaman Daha Çok Hissediyorum...
Daha Çok İçimi Yakıyor...
Varlığın Oluveriyor Yokluğun Birden...
Daha Çok Seviyorum Seni Sen Giderken...
Daha Çok Özlüyorum Belki de...
Şimdi Ağlıyorum Yine...
Seni Severek Ağlıyorum!
Sevdiğim İçin...
Gittiğin İçin...
Ama Bitmediğin İçin Ağlıyorum!
Sen Gidince Daha Çok Bağlanıyorum Sana...
Ayrılık Acısı Yüreğimi Acıtırken Daha da Hissediyorum Seni...
Hayallerimde Buluyorum Gözlerini, Sanki Daha Gerçeksin O Zaman...
Nasıl Sevmeyeyim Seni Söyle Giderken???
Sadece Hayalinle Kalıyorum Sen Gidince...
Beni Bırakmıyorsun Giderken Bile...
Ellerini Ayıramıyorsun Yanan Yüzümden...
Sarılıyorsun Son Birkez Diye Daha da İçten..
Hiç Bir Yere Sığmayacak Kadar Büyüyorsun Yüreğimde...
Sen Gidince Herşey Daha Bir Sen Oluyorken...
Nasıl Sevmeyeyim Seni Söyle?
Vazgeçilmezim...
Tartışılmazım...
Yanlızlığımın Sebebi...
Acılarımın Denizi...
Esirinim İşte Yine...
Kollarımda Sensizliğin Kelepçeleri...
Yüreğimde Sevdanın Zincirleri...
Bağlanmışım Sana...
Bıraktığın Gibiyim...
Terkettiğin Gibi!
Yine Hüzün Rüzgarları Esiyor...
Delidolu Fırtınalarla Başbaşayım... 
Hazinli Dakikalarla Savaşıyorum...
İnadına Tutkuluyum!
İnadına Aşığım!

Konuşulanlar Konuşuldu...
Yazılanlar Çoktan Yazıldı, Bitirilecek Olan Ne Kaldıysa...
Bir Kez Olsun Ayrılık Bana Hiç Geç Kalmadı....
Zamanın Durmayan Yörüngesine Takıldım Artık Sevgili...
Şimdi Saatler Sensizliği Geçecek Hergün...
Sen İse Beni Sileceksin Geçen Her Saniyede Ömründen...
Bir Kez Olsun Ayrılık Vazgeçmedi Gözlerimde ki Nemlerden...
Ve Sen Her Saat Başı Vazgeçmeyeceksin İçinde ki Beni Yoketmekten...
Parçalanıyorum Sevgili!
Zaman Aleyhime İşliyor...
Yabancılaşıyorsun Uzaklaştıkça Benden...
Meğer Ne Kadar da Çok Gitmişsin Benden....
Şimdi Yalnızlığımla Aldatırken Seni...
"Hadi Uzat Elini" Demek Geçiyor İçimden...
Ama Demiyorum...
Diyemiyorum!
Sanma ki İstemediğimden...
Sadece Uzattığında Bırakacak Olduğunu Adım Gibi Bildiğimden...
Susuyorum Sevgili!
Belki Giderken Söylenecek Herşeyi Söylediğimden...
Belki Asıl Söylenecek Olanları Susup Tükettiğimden...
Belki de Yorulduğumdandır Ne Dersin?
Seni Bulduğum Heryerde Kaybetmekten...
Belki de Ben Çoktan Geç Kalmıştım Sana Daha Yüreğine Varamamışken....
Şimdi Kaybedişleri Dolduruyorum İçi Sen Dolu Bavullara...

Söz Geldi Ayrılığa Dayandı Sonunda...
Özümü Vurdum Adı "Sen" Olan Son Kurşunla...
Ruhum Çığlık Çığlığa Sevgili!
Bilemedin...
Sana Kolay Gelen Gitmelerin Nasıl Zor Geldiğini Adımlarıma...
Ama Yine de Gidiyorum!
Başka Bir Seçenek Bırakmadın Bana!
Payıma Bıraktın "Sus" lar...
Yalnızlıklar ve Gitmeler...
Nasıl Derin Bir Çizik Atıpta Gittin Sol Yanıma...
Gittin Gideli Kanayan...
Kanadıkça Sızlatan...
Sızladıkça Acıtan...
Ama Bunları Duymakta Zor Gelir Oldu Artık Sana...
Acılarım Bile Fazla Gelir Oldu "Aşkım" Dediğin Aşk'a...
Beni Defalarca Bitti'lerinle Vurmuşken...
Vurulacak Bir Gitme Bile Kalmadı Bak Ardında...!
Son Demindeyim Duygularımın...
Son Kez Yudumluyorum Yaşanmışlıkları...
Ve Şimdi Yatırıyorum Duygularımı Aşk'ın Ayrılık Hesabına...!
...
Nedense Tutamıyorum Sensizliğin Çıldırtan İsyanını Bugün!
Damlıyor Gözyaşlarım...
Herkes Sığınacak Bir Çatı Buldu Gerçek Benliklerde...
Ben İse Sensizliğin Kimliksiz Çatısına Sığındım Yine...
Bana Gelen Tüm Yollar Kapandı!
Acı İle Heba Olan Yıllarımdan Sonra Elimde Koskoca Bir "Hiç" ten Başka Birşey Yok Benim..
Senin Uğruna Çok Savaş Verdim...
Çok Şey Kaybettim...
Ve Bu Gün Elimde Bana Ait Hiçbir Şey Kalmadı...
Geri Dönüp Sığınabileceğim Bir Kendim Bile Kalmadı...!
Çözülmeyen Düğüm...
Kanıtlanamayan Suçlar Gibi Sensizlik...
Yetmiyor Yaşamaya, Bir Ben Bir de Sensizlik...
Nedenini Bilmiyorum, Ama Çok Koyuyor Bugün Bu Bilinmezlik!
Sen Giderken Yalnız Kendini Değil, Kendimi de Alıp Götürdün Benden...
O Yüzden İnan Bana...
Bu Saatten Sonra Haklı ve Suçsuz Olmamın Hiç Bir Anlamı Kalmadı....
Çünkü Benim Elimde Yalnız Bana Ait Olan Bir "Ben" Bile Kalmadı...!
Gidişine...
Gidişinle Beni Yerle Bir Edişine Bir Sözüm, İtirazım Yok Artık...
Ama Bari Bana Beni Bıraksaydın...
Onu Bile Çok Gördün, Bırakmadın...!

Seninle Gelen Her Şey Seninle Gitti...
Bir Rüya İdi Bitti...
Erken Ya da Geç Fark Eder mi?
Gidişine Bahane Aramıyorum ki…!
Korkma "Gel" Demeyeceğim Sana...
Gelme...!
Yine Yeni Baştan Acıya Mahkum Etme Düşlerimi...
Bir Onlar Umutlu...
Umuduma El Sürme...
Hayalimdeki Mutluluğa Gölge Düşürmesin Geçici Duyguların...
Bırak Onlar Sensiz Olsun...
Boğazımda Düğümlendi Tüm Sözcükler...
Kapadım Gözlerimi...
Görmüyorum Kimseyi...
En Başta Kendimi!
Yok Artık Hiçbir Şey Yok...!
Gömdüm Sessiz Vurgunları Çaresiz Bir Yüreğe...
Öldürüyorum Birer Birer Senden Gelen Her Ne Varsa...!

Ne Kadar Üzülsem de Güzel Yanları da Vardı Seni Yaşamanın...
Tabi Yaşadığım Kadarının...
Seninle Yaşanılan İlkler Güzeldi...
Bazen Acıtsa da Seni Özlemek Güzeldi...
Bazen Ağlatsa da Kavgalarımız Güzeldi...
Hep İhtiyaç Duydugumuzda Birbirimizin Yanında Olamasak da Beklemek Güzeldi...
Gerçekleşmeyeceğini Bile Bile Kendi Dünyamızda Sıradışı Hayaller Kurmak Güzeldi...
En Güzeli de Uzun Bir Zamanı Kısa Kısa Yaşamaktı...
Ve Seni Tanımak...
Seni Sevmek...
Sana Aşık Olmak...
O Muhteşem Duyguları Sende Yaşayıp Sende Yaşatmak Çok Güzeldi...


Göz Görür Gönül Sever...
Dil Unuttum Der...
Der de Ya Yürek?!

Biliyor musun?
Bu Sevdanın Sonu; Ya Bir Ölü Ya da Bir Deli...!
Değmez miydi Sevgili?
İnan ki Değerdi...
Hem Sana...

Hem de Bu Aşk'a Değerdi...!

Gidiyorum Sevgili!
Seni de Aldım Hayatın Yüküyle Yanıma...
Nereye Kadar Taşırım Seni ve Ne Kadar Bilemiyorum...
Ama Unutmayacağım Seni...
Belki Unuttuğumu Sanacak Burukça Gülümseyeceğim Hayata...
Ama Biliyorum Unutmayacağım Seni...
Yüreğini Hala Yüreğimde Hissederken...
Seni Solurken Her Nefeste...
Kalbimin Her Çarpışında Seni Seviyorum Derken Hayaline...
Unutmayacağım Seni...

Belki Öleceğim Sende...
Her Ölümüm Dirilişlere Gebe Olacak...
Ve Ben Tekrar Ölünceye Kadar Seni Soluyacağım...
Seni Yazacağım Şiirlerime ve Seni Okuyacağım...
Sensizlikte Seni Bulup Orda Kalacağım...
Ama Asla Unutmayacağım Sevgili...!
Sen Gözümden Süzülen Damla Olarak Kalacaksın...
Ruhumdan Taşıp Yanaklarımda Can Bulacaksın...
Oradan Süzülüp Yüreğime Akacak, Tekrar Yanaklarımı Bulacaksın!
Ve Ben Her Ağlayışımda Yanaklarımdan Süzülenin Sen Olduğunu Bilerek Ağlayacağım...!
Ben Seni Asla Unutmayacağım Sevgili...!
Sen Her Ağlayışında Yüreğime Dolacaksın...
Sen Nefesim Olacaksın Ölümlerime Sebep...
Ben Seni Unutmayacağım Sevgili, Sadece Unuttuğumu Sanacağım!
Sen Hep Gözyaşım...
Söyleyemediğim Söz...
Tutamadığım El...
Sahip Olamadığım Gerçek Olarak Kalıcaksın Yüreğimde...
Ve Hiç Unutulmayacaksın Bu Bedende...
Belkide Ağlayacağım Bir Köşede...
Sancılar Tuttuğunda Yüreğimde Hasretin Üstüne Çizik Çekeceğim...
Ama Seni Unutmayacağım!
Senin Yüreğimdeki Yerin Hiç Solmayacak...
Fırtınalar Kopacak...
Yağmur Yağacak...
Ama Senden Başkası Bu Yürekte Olmayacak...!!!
Batsa da Güneş Bir Gündüz Vakti...
Doldursa da Aydınlık Kara Geceleri...
Sen İstediğin Kadar Uzak da Olsan Ben Seni  Unutmayacağım!
Yıldızlar Geceyi Terk Etse de...
Sen Sevgimi ve Sevgini İnkar Etsen de Ben Seni Unutmayacağım!
Sen Dilediğin Kadar Bozsan da Bu Rüyayı, Ben Seni Unutmayacağım!
Gökkuşağı Fırtınada Yıkılsa da...
Sen Benim Adımı Anmasan da Ben Seni Unutmayacağım!
Aşk'a İsyan Ettirmiş Olsanda Beni, Seni Asla Ama Asla Unutmayacağım Sevgili...!

Bu Kez Elveda Demek Ne Zor Geliyor Bana...
Çünkü Öylesine Demiyorum!
Öle Öle Elveda Diyorum...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.