18 Nisan 2012 Çarşamba

Ne Varsa Yaşamımda Hazan Kalsın...!!!

Bu Gecenin Tarifi İmkansız...
Acıların En Koyusu Yüreğimde...
Ben Bu Gece Biraz Daha Yorgun, Biraz Daha Huysuzum...
Yalnızlığımın Rengi Solar Gecenin Karanlığında....
Gece Suskun...
Yüreğime Dokunur Hüzün Rüzgarı...
İçimde Eser de Durur...
Sevdamın Derinliğine Çöktü Hasretin Közü...
Gülmeyi Unuttu Bakışlarım...
Süzülür Gece Gözlerimde...
Süzülür Simsiyahı İle...
Yağmur Hüzün Yağdırır Üzerime...
Hüzün Yağar Yüreğime...
Yükselen Çığlıklarımı Duyan Olmaz Gece de...
Çözemez Zaman Karanlığa Gömülen Kaderimi Gece...
Acı Kokan Rüzgarını Estirir Gözlerime...
Hüzünle Bakar Gözlerim...
Hüznü Konuşur Artık Dilim...
Kim Anlar ki Sessizliğe Boğulan Hıçkırıklarımı?
Susmalıyım!
Konuşmak Fayda Etmez Acze Düşerken Hecelerim...

Söyleyecek Çok Şey Varken ve Hepsi de Hayat Bulmak İçin
Kalemin Kağıtla Buluşmasını Beklerken...
Bir Türlü Çıkmıyor Kelimeler...
Derinliklerimden Kağıtlara Akmıyor Duygularım...
Halbuki Kalemi Elime Alınca Dökülecek Gibiydi Her Şey...
Ne Var Ne Yoksa Yazacaktım...
Kelimelerimle İçimi Boşaltacaktım...
Ama Bir Türlü Olmadı...
Söyleyecek Çok Şey Varken Söyleyememek...
Haykıramak Tüm Duyguları Ne Kötü!
Yarım Kalan Cümleler...
Bir Türlü Tanımlayamadığım Hüzün...
İfade Etmek İsteyip de İfade Edemediğim Ve Yaşadığım Acı...
Dışarı Değil de Ta İçlerime Yol Alarak Çoğalarak Büyüyor...
Kalemi Elime Almaktan Korkuyorum Artık...
Tüm Hissettiklerimin Üzerine Bunları Yazamamanın Verdiği Hayal Kırıklığı...
Ve Çaresizlik de Eklenince Daha Bir Çekilmez Oluyor...
Sadece Ağlamak İçin miydi Hayat Değerli Değersiz Her Bir Varlık Uğruna?
Arayışlarda Yine Aklım...
Fırtınadan Arta Kalan Çöplüklerde Tüm Duygularım...
Kimeydi Acaba Yok Olup Giden Bu Hayat Kalıntılarından...
Soğuk Yeller Eserken Ruhumda Süzülen Son Bir İki Damla Gözyaşı!?
Giden Gitti Gelmez Artık Geriye...
Yanan Yandı Artık...
Uçup Gitti Külleri...
Akıp Gitti Bu Hayat...
Bir Damla Dahi Gelmeyecek Yerine...


İrade Nedir Bilir misin?
Durup Bakmak Sana Uzaktan...
Çocuk Gibi Gülümsemek İçimde Solanı Görme Diye...
Ve Dokunmadan Hissetmek Nasıl Koktuğunu...
Gittiğin Zaman Kapıyı Kapatıp Geride Kalanlara Kahkaha Atmak Gizlenircesine Nasıl Bir Yakalanma Korkusudur Sorma!
Bilemezsin Nasıldır Sana İradeli Davranmak...
Küçük Bir Kızı Oynayıp Kocaman Bir Kadını Saklamak...
Ve İstendiğini Hissedememek...
Dur!
Sus!
Yapma! yı Bilmek...
Bilip Beyninden Kalbine Hiçbir Hücrene Söz Geçirememek...
Tekrarlanan Bir Sayfanın Üzerinden Her Gün Geçmek...
Bazen Yokmuşsun Gibi Davranıp Olduğun Her Ana Şükretmek...
Ve Geçtiğin Yerlerde Diz Çökmek...
Oynamak!
Hep Oynamak...
Rolü İyi Omuzlamak...
Durmak!
Susmak!
Sustuklarını Yutmak...
Bilmek ve de İmkansızlığını...
Olmayacağını...
Göze Alamayacaklarını Görmek...
Aşk İnsanı Bu Kadar Ucuzlatır mı?
Hayal Etmek Dediğin Bu Kolay mı?
Sen Her Şeyi Biliyorken...
Ben Her Şeyi Göze Almışken...
Sana Uzaktan Kıvranmak Nasıl Acılı Bir Kanserdir Bilemezsin!
Gecenin En Berbat Saatinde Dudaklarım Titreyerek...
Boynuma Dolanan Saçlarımdan Nefret Ederek Uykusuzluğuma Kızmak...
Ve İmkansızı Bildiğimden Kızamamak Sana Nasıl Bir Öfkedir Bilemezsin!
Seni İradeli Sevmek Nasıl Bir Açlıktır Bilemezsin!
Dilerim Böyle Bir Zulme Hiç Bulanma...!
Hayran Değilim Ne Asaletine Kalbimin Ne de Sabrına...
Sana Her Baktığımda Onu Acıtmak Nasıl Bir Günahtır Bilemezsin!
Hiç Sorma!

İmkansızsa İmkansız Olsun...
Ne Yapayım...
Neyi Düşleyeyim Hayalinden Başka...
Ne Kasırgalar Esti Bu Yıkık Hayatta...
Hangisi Silebildi İzini?
Bir Yol...
Bir Yol Daha...
Yolculuklar...
Aldanışlar...
Vuruluşlar ve Sonra Sevgisiz Sofralara Oturuşlar Var Yürek Mekanımda...
İçime Her Çektiğim Nefeste Kocaman Bir Boşluğa Dönüşen Acılarım Var!!!
Kayıp Adreslere Yol Ettiler Beni...
Yüreğimden Kopup Kopup Gelen Damlalarımı Ziyan Ettiler...
Hani Çok Sever Ya İnsanları Bu Yürek...
İnsanlar Gün Geldi Rezil Ettiler Bendeki Sevgilerini...
Ölmüş Ruhumun Başında Nöbet Tutuyor Bedenim Gözyaşları İçinde...
Hani Vardır Ya, Ölenin Öldüğüne İnanamazsın Ya Bir Süre....
Sanki Canlanıp Geliverecekmiş Gibi Bir His Vardır Hep İçte...

Benim İçin Üzülme!
Sakın Unutma ki... !!
Ölüm Öyle Ya da Böyle Gelince Ne Sensiz Nede Bensiz Dönecektir...!!!
İnsanın Hayatını Kaybetmekten Daha Acı Bir Şey Vardır...
"Yaşamın Anlamını Kaybetmek"
O An Gelirse İnsanın Yaşayan Ölüden Farkı Olmayacaktır...
Bitkisel Hayata Geciş Bu Olsa Gerek Yaşarken...!!!

...

Gözümün Ucunda Biriken Gözyaşlarını Engellemeye Çalışıyorum...
Gücüm Kalmadı, Her Geçen Günde Tükeniyorum...
Kendi İçimde Kayboluyorum...
Zaman Anlamını Yitirdi...
Sadece Nefes Alarak Günleri Öldürüyorum...
Sessiz Çığlıklar Büyütüyorum Yüreğimde...
Kelimelerim Tükendi ...
Oysa ki Ben Sende Sevmeyi Sevmiştim...
Sende Aşk'ı...
Sende Sevmeyi Herşeyi Herşeyi...
Şimdi Sen Yoksun...
Biz Yokuz!
Hayaller Yıkık!
Ben Bitik!
Ruhum Ölü!
Ben Hasta!
Kalbim Sensizliğin Yasında...

Ümitlerimi...
Hayallerimi...
Anılarımı...
Neyim Var Neyim Yoksa Astım İpin Ucuna...
Yaktım Yüreğimi...
En Önemli de "Sen"i...
Yüreğime Saplanan...
Omzuma Binen Acıları...
Çaresizlikleri Birer Birer Yok Etmek İstiyorum Karanlığın Şafağında...
Her Şeyin Üstünü Kanımla Örttüm...
İsyan Dolu Satırlarımla Baş Başa Kaldım Dün Gece...
Oturup Çaresizliğime Ağladım...
Yılgınlığıma İsyan Ettim Belki de..
Yorgunum Artık...
Suskunum...
Yaşayan Bir Ölüyüm Belki de...!
Neyim Var Neyim Yoksa Aldı Gitti Hayat Benden...
Bundan Sonra Siyahlar Benim İçin Ak, Beyazlar Kara Olacak...
Gülmeye...

Gülümsetmeye Muhtaç Olacağım...
Çok Yanıyor Artık Yüreğim...
Kaldıramıyorum...
Yarsam İçimi Neyim Varsa Döksem Ayaklarımın Ucuna Hafifler mi Acım?
Alsam Elime Kalbimi Paramparça Etsem Geçer mi Karanlığım?

Hazanla Geçiyor Seneler...
Aylar Kuru Bir Dal...

Günler İse Yere Düşen Birer Yaprak...
Hasret Kervanlarında Yolunu Gözleyen Hüzünlü Gözler Artık Yorgun...
Ruh Dağılmış...
Yürek Umutsuz...
Düşlerse Durgun...!
Artık Yaşlarla Islanıyor Dudaklarımdan Dökülen Besteler...
Gögsümde Sessiz Bir Çığlık...
Dudağımda İse Garip, Buruk Lezzetler...
Sen ve Ben Bir Bütün Olmuştuk...
Şimdi Sadece Mirasın Kopkoyu Geceler...

Ayrılıklar Başladı...
Hemde Umulandan da Erken...
Ben Hala En Karanlık Gecelerin Koynundayım...!
Bugüne Kadar Yaşadıklarımın...
Yalnızlıklarımın...
Sessizliklerimin...
Senden Bana Arta Kalanların...
Tüm Yaşadığım Mevsimlerin...
Renklerin...
Gökkuşağının Bile Adı Hazan Olsun...!
Gerçek Olmayan Umutların...
Rüyalarda Yaşanan Kavuşmaların...
Yaşanıpta Geride Bırakılan, Birbirinden Farklı Olmayan Günlerin...
Gecelerin...

Yıldızların Bile Adı Hazan Kalsın...!
Masmavi Denizlerin...
Hangi Renk Olursa Olsun Farkı Yok Güllerin...
Hatta Yaban Güllerinin Bile Adı Hazan Olsun...!
Bir Yanımı Noksan Koyan...
Yüreğimde Sızı Bırakan...
Sevdiklerim...

Sevemediklerim...
Bildiklerim...

Bilemediklerim...
Hatta; Bulup Çıkardığım Tüm İyimserliklerin...
Ne Varsa Yaşamımda Hazan Kalsın...!!!


Ey Hayat...!!!
Mutlu Ol Dilediğince...
Öldürdün Gülücüklerimi...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.