23 Nisan 2012 Pazartesi

Son Arzumsun Kanayan Yüreğimde...

Bu Gece Karanlığında Yazı Yazmayı...
Hıçkırarak Ağlamayı...
Kahrolup Ağlamayı...
Uykusuz Yaşamayı Öğrendim...
Bu Gece Bildiğim Bir Şeyleri Tekrar Öğrendim... 
Ben Seni Yine Sevmeyi...
Senin İçin En İyisini İstemeyi...
Kendimi Feda Etmeyi...
Kendime Veda Etmeyi Öğrendim...
Ellerim Üşümeye Başladı...
Seni Hiç Görmediler...
Nasıl Isıtabileceğimi Bilmiyorum...
Şu Anda Ağlamaktan Yosun Tutmuş Gözlerim Kalemimin Ucunu Islatıyor...
Ve Hala Bu Kalp Senin İçin Atıyor...
Hala Sevmek İçin Seni Bekliyor...
Ben Bu Gece Kalbimin Adını Öğrendim...
Ben Bu Gece Senin Adını Öğrendim!
Ben Bu Gece Sevgim İçin Beklemeyi...
Sevgim İçin Tükenmeyi...
Senin İçin Ölmeyi Öğrendim!
Ben Bu Gece Sevgime Koşmayı Öğrendim...
Ben Bu Gece Aşk'ımın Adını Öğrendim!

Taa İçimde Hissediyorum Seni...
Sana Hasret Yüreğim...
Ne Çok Özledim Seni...
Gözlerim Doldu ve Boğazıma Bir Şeyler Düğümlendi... 
Birazdan Boşalır Yaşlar Biliyorum...!
İnan Bana O Kadar Dolu Dolu Yaşıyorum ki Yalnızlığı...
Dolu Dolu Yaşıyorum ki Hüznü...
Dolu Dolu Geçiyorum Sevdandan...
Dolu Dolu Yaşıyorum Sensizliği...
Ben Yorgun...
Yüreğim Yorgun...
Geçmişim Viran...
Geleceğim Meçhul...
Damladıkları Yerde Kan Güller Açıyor Gözyaşlarımdan... Duvarlarımda Sarmaşıklar Büyüyor...
Gözlerimin Okyanusunda Dalgalar Çırpınıyor Şimdi Daha Hırçın Daha Deli...
Hem Ağlıyorum...
Hem Arıyorum...
Seni Taa İçimde Hissediyorum...
Elim...
Ayağım...
İçim Titriyor...
Hasretinle Canım Acıyor!
Ağlamak İstiyorum Avazım Çıktığı Kadar...
Bağırarak Saatlerce...
Deprem Oluyor Tüm Bedenimde...
Beynimde...
Alev Alev Yanıyor Her Yerim...
Ama Titriyorum...
Yanında Olmak İstiyorum Hiç Ayrılmamacasına...
Koynunda Uyumak İstiyorum Her Gece...
Üşüyorum!
Sanki Sadece Sen Sarılınca...
Kollarına Alınca Isınacak Gibiyim...
Sevgini İstiyorum...
Yanımda Olmanı İstiyorum...
Sadece Benim Olmanı İstiyorum...

Sevgili!
N'olur İzin Ver Son Kez Esir Olayım Bu Gece Sevgine...
Uyku Nedir Bilmeyeyim...
Haram Olsun Bana Sensiz Uykular...
Seni Düşünmekten Tek Bir Kere Bile Kapanmasın Gözlerim...
Veya Uyuyayım...
Seni Bırakmaktan Değil Bu Sefer... 
Düşlerime Seni Katmak İçin Kapansın Gözlerim...
Seni Göreyim...
İzin Ver Seni Son Kez Tekrar Tekrar Seveyim Düşlerimde...
Bu Gece Son Kez Katayım Seni Düşlerime...
Senle Uyuyayım Yine Geceye...
Girmiştim Ya Yüreğine...
Kalayım Hep Yüreğinde...
Yüreğin Olsun Mezarım...
Bakışların Sarsın Beni...
Ve Toprağım Olsun Yüreğin...
Sen Yüreğinde Zindan Et Beni...
Ben Hapsettim Çünkü Kendimi Yüreğine...
İzin Ver Bana Bu Gece de Seni Düşleyeyim...
Son Kez Hayallerimde Yaşatayım...
Su Misali Akayım Yüreğine...
Dalayım Gözlerine...
İzin Ver N'olur Sevgili!
Seni Bu Gece de Özleyeyim...
Bu Gece de Delice Seveyim Seni...
N'olur Düşlerime Gel Bu Gece...
Rüyalarımda Göremeyeceğim Mutlulukları Bırak Avucuma...
Bir Öpücük İstiyorum Dudaklarından...
Canından Bir Parça Olsun Diye...
Bende Kalsın Diye...
Gel Sevgili...
N'olur Bu Gece Son Kez Düşlerime Gel...
Hiç Gitmemişsin Gibi...
Sımsıkı Sarıl Bana Bırakmıyacakmış Gibi...
Sende Ağla Benimle Bu Gece...
Karışsın Gözyaşlarım Dudaklarında...
En Güzel Tadını Ver Bana Hayatın...
Aşk'ının Sevginin Senin Tadını Ver Bana...
Dudaklarıma Bırakta Git Dudaklarını...
İzi Kalsın Sıcaklığının...
Hadi  Sarıl Bana Sevgili...
Sarıl Bana...
Sımsıkı Sar Beni...
Özledim...
Çok Özledim!
Sıcak Nefesini...
Özledim Seni...
Çocuksu Gülüşünle...
Sımsıcak Öpüşünle...
Esirin Olurum!
Kuruyan Yaprak Gibi...
Çatlayan Toprak Gibi Susadım Sana...!


Dayanamıyorum Sevgili... 
Direniyorum Ama Dayanamıyorum...
Tükenmekte Olana Masum Hayatların Paha Biçilemeyen Değeriyle Özdeşleştirdiğim Sen "Kocaman Ama Çocuk Adam"...
Hep Sana Doğru Koşuyorum...
Başını ve Sonunu Bilmediğim Tüm Yollarımda Sen Varsın...
Ben İse Bütün Karanlığıma Rağmen Hep Sana Doğru Geliyorum" Dedikçe Kaçtın Benden...
Oysa Bu Karanlık ve Ürpertici Yolculukta Tek İstediğim... Sarılmaktı Sana Doya Doya... 
Sıcak Bir Kalbin Aynasında Şımarmaktı Bir Nefes...
Belki de Bir Solukluk Dinlenmekti Yanı Başında...
Ya da Konaklamaktı Sevildiğim Sürece Sıcak Yüreğinde...

Sevgili!
Sen Şiirimin Tadı...
Aşkımın Adı...
Canım Yanarken Bile Hatırımdasın...
Aklımdasın...
Seni Bir Hayat Boyu Sevebilirim Ben...
Ölümün Beni Bu Dünyadan Ayırdığı Son Nokta...
İşte Oraya Kadar..
Belki de Ondan Sonrası da Var Benim İçin...
Seni Kara Toprakta Bembeyaz Kefenle Bile Sevebilirim Ben...
Duyguların Bittiği Yer Yok Benim İçin...
Seni Sen Benden Uzaktayken Bile Sevebilirim Ben...!
Ölümün Giriş Kapısı Olsada Bu Sevda...
Son Arzumsun Kanayan Yüreğimde Unutma...
...
Sen Deli Bir Poyrazdın...
Ben İse O Deli Poyraza Kapılan Küçük, Ama Yüreği Senle...
Sevginle Büyük Bir Sevda Çiçegiydim...
Sensiz Yapamayacağımı Bildiğin İçin Kalbimi Hep Kanattın!
Binlerce Kez Gidişinin Korkusuyla Öldürdün!
Seni Sevdiğim Bildiğin İçin Kalbimi Daha Çok Kanattın!
Sevgi Yerine Hançerler Sapladın Kalbime!
Seni Sevdiğim Bildiğin İçin Hep Kırıdın Kolumu Kanadımı...
Yaraladın Kalbimi...
Dermanı Yok Bu Çilenin...
Artık Kalbimle Kavga Ediyorum... 
Sevme Diyorum, Diyorum Ama Dinlemiyor!
Acı Çekiyorsun Kalbim, Sonu Yok Diyorum Anlamıyor!
Her Şeye Rağmen Sevmek İstiyor...
Ölmüyor...
Öldürmüyor da!
Kalbimle Savaşıyorum...
Ya Öldür Ya da Yaşat Diyorum... 
Öleceksin Ama Yaşaya Yaşaya Diyor...! 
Kalbim Ağlaya Ağlaya...
Özleye Özleye Seni Yine Sevmeye Devam Ediyorum...
Artık Ne Ağlayabiliyorum Ne de Gülebiliyorum....
Kör Kuyularda Gibiyim...
Ne Gün Işığı Var Ne de Gece Karanlığı...
Yüreğinde Bir Yerde...
Senin Bile Haberinin Olmadığı Kuytu Bir Köşede Sessizce Ölmeye  İhtiyacım Var...
Bitmeye...
Seninle Senden Habersiz Sessizce Ölmeye İhtiyacım Var...

Sevgili...
Sen Sendeki Bana Veda Edeli Çok Olmuştu...
Şimdi Bende ki Sana Veda Zamanı...
Kayıp Ruhumla Sığınıyorum Sensizliğe...
Hep Gölgene Aşina Yüreğim, İstemeden de Olsa Uzaklaşıyor Siyahından...
Yastığımda Yaş Var...
İçimde Anlaşılmazlığımın Matemi...
Kulaklarımda Sustuğun Dakikaların İçimde Avaz Avaz Bağıran Çığlıkları!
Hak Ettiğim Ne Varsa Aldım Hayattan...
Karşılıksız Aşk! 
İhanet! 
Sen! 
Yalnızlık!
Ne Varsa Hayattan Aldım İşte...!!!
Odalarım Dar Geliyor...
Omuzlarımın Üzerinde Sessizliğinin Ağırlığı...
Sonuna Kadar Boşalttım İçimde Kalmış Hıçkırıkları...!
Aldırma Sen Yenilmişliğime!
Çıkmam Önüne Bundan Böyle!


Hiçbir Şey Yapmadım Sana...
Sevdim Sevebildiğimce...
Ve Bütün Kırılmışlıklarıma Rağmen Kaldım Karşında Sevgimle...
Sevincimle ve Kederimle Sadece Sevdim Seni...
Beni Göremeyen Gözlerine Kilitledim Gözlerimi...
Ve Hep Sende Kaldı Yarınlarım...
Bilmediğin Bütün Üzüntülerimi Topladım...
Topladım ve Yüklendim...
Yürüyorum!
Kimsesizliğimi Yükleniyorum Omuzlarıma...
Sevilmeyen Yüreğimin Kederini Yerleştiriyorum Gözlerime...
Ağlayışlarımı Gömüyorum Derinliklerime...
Ve Yürüyorum  Ardı Sıra Bilinmeyenlere...
Üşüyorum Hemde Çok Üşüyorum...
Ama Üşüdüğümü Gizliyorum...
Yokluğunu Gizliyorum...
Ve Bendeymişsin Gibi Dokunuyorum Kalbimin Derinliklerindeki Gözlerine...
Yastığımda Bundan Sonra Sensiz Yarınlarım...
Adımlarımda Yalnız Kalmışlığım Olacak...!
......................................................
Keşkelere Artık Zaman Kalmadı...
Herşey İçin Çok Geç...
Belki ''Gitme'' Demek İçinde Çok Geç...!
Şimdi  Susma Vaktidir!
Yüreğinden Olduğu Gibi, Bedenimden de Gitme Vakti...
Gökkuşağında Düşleri...
Hayaleri...
Umutları Uçurma Vaktidir!
Bir Yamaca Tutunmuş Ellerimde Ölme Vaktidir...!
Bilindik Bilinmezliğe...
Tanıdık Hüzünlere Doğru Başlıyor Yolculuğum...
Dönüşü Yok Belki...
Belki de Ölüm Var Ucunda Kim Bilebilir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.