9 Nisan 2012 Pazartesi

Bir Gün Sensiz Ölmenin Acısını Bırakacağım Satırlara...!

Sonsuz Bir Yolun En Başındayım...
Sessizliğe Nokta Koyuyor Yaşananlar ve Artık Susuyor Kelimeler...
Konuşma Sırası Gözlere Geliyor...
Nar-ı Aşk mı Yakar Yüreğimi Yoksa Gözlerimden Sızanlar mı?
Kelimeler mi Çare Zamana Yoksa Susmak mı?


Yine Sensiz...
Yine Bomboş...
Yine Darmadağan...
Düşündüm de "Yok" Olan Çok Şey Var Artık...
Önce Sen Yoksun...
Sonra Senin Bana Kattıkların Yok...
Senden Öncesi Yok...
Senden Sonrası İse Hiç Yok! 
Bir Hiçlik Bana Kalan!
Yok Olanlar Yüreğime Dokunuyor!
Var Olanların Zamanı Şimdi!
Sensiz Bir "Ben" Var! Hüzüne Karışmış Umutlar Var!
Beni İçime Küstüren, Sen de Tükenen Bende Bitmeyen Sevgim Var!
Dinmeyen Yağmurlarım Var!
Anlattırma Var Olanları, Canım Yanıyor!
Kalemimin Her Darbesi Gözyaşı Misali...
Kalbimde Sayısız Cam Parçaları...
Kırılmışım...
Dökülmüşüm...
Sessiz Bir Köşede, Kendimden Düşmüşüm...
Yüreğimde Bir Yerlerde Kaybolmuşum!
Yok Olanlara Var Olanları Karıştırıp, Susmuşum Aynada ki Halime!
Ellerim Boş Artık...
Bomboş Gecelerim...
Senden Bana Geriye Kalan Tek Şey...
Deli Gibi Acılarımı...
Hasretlerimi...
Özlemlerimi Yazdığım Bu Ekran ve Klavye...

Seni Değil Kendimi Anlatıyorum...
Ben Günden Güne Yok Olmaktayım...
Bütün Işıkları Kaldırıp Attım Bir Yana...
Anlamıyormusun?
Gökyüzü Güneş Olsa Sensiz Karanlıktayım...!!!


Sebebini Bilmiyorum...
Öylesine Bir Şey İşte İçimi Sıkan...
İçim Acıyor!
Sanki Binlerce Bıçak Yarası Var Vucudumda...
Binlerce Acı...
Gücümün Yetmediği Bir Acı...
Ne Çığlık Atacak Ne de Ağlayacak Gücüm Var...
Bütün Acıların Çığlık Çığlığa Haykırırken Susmak Gibi!
Yüreğim O Kadar Acıyor ki!
Uzattığım Ellerimi Bir Şeyler Kesiyor Gibi Kanıyorum...
Fakat Kesilen Ellerim Değil de Yüreğim Kanıyor Gibi! 
Sanki Özlediğimin Hiç Gelmeyeceğini Öğrenmek Gibi!
Sanki Çok Sevdiğimin Beni Terk Edip Gitmesi Gibi!
Sanki Koşmak İster de Peşinden Ayaklarımın Zincirlendiğini Hisseder Gibi!
Ağlamak İsteyip de Bir Damla Gözyaşını Bile Bulamaz Gibi!
Bir Yumruk Var Boğazımda...
Tuhafım Bugün...
Uyanmak İstemiyorum...
Açmamak Gözlerimi Yeni Doğan Güne...
Sanki Yok Bugünden Beklediğim...
Hatta Yarından!
Sanki Kalkınca Ayaklarım Beni Taşımayacak Gibi!
Sanki Açınca Gözlerim Birşey Göremeyecek Gibi!
Sanki Hiçbir Şey Duyamayacakmış, Sesim Çıkmayacakmış Gibi!
Bir Ağırlık Gözkapaklarımda Açamıyorum, Açmak da İstemiyorum Gibi!
İyi Değilim Bugün!
Hiçbir Acı Bu Kadar İşlememişti Yüreğime Derinden...
Hiçbir Acı Damarlarımda Bu Kadar Dolaşmamıştı Daha Önce...
Hiç Bu Kadar Çaresiz ve Gözyaşlarımın İçinde Boğulduğum Bir Halim Olmamış Meğer...
Sanki Yaralarımdan Dökülen Kanlar Sıralanıyor Önümde...
Öyle Savunmasız Öyle Biçareyim ki Ellerimi Kollarım Bağlı!
Yalnızlığın İpi Geçti Boynuma...
Yokluğun Yükledi Sırtıma...
Bir Tek Adın Kaldı Dudaklarımda...
Kefenim Olacak Ömür Boyu Susmaların...
Ve Bir Gün Sensiz Ölmenin Acısını Bırakacağım Satırlara...
Neden Diye Sorma...!
Sadece Yoksun...
Yokluğun İle Varlığın Arasında Sadece Ölüyorum!
Ötesi Yok İnan...!
Varlığının Kepenklerini İndirip, Sensizliğinde Yaşamaya Gidiyorum Yine...
Ve Biliyorum ki Uyandığımda Değişen Hiçbir Şey Olmayacak...!!!

Ve Şunu Unutma...!!!
Sensiz Her Yer Karanlık!
Sensiz Her Yer Soğuk!
Sensiz Her Yer Boş Bir Sokak Gibi!
Ve Ben O Boş Sokaklarda Kaybolmak Üzereyim...!!!
...

Duyguların En Ayaklandığı Zaman Dilimi Ne Kadar Hoştur Bazen...
Çünkü Kimsenin Göremediği...
Herkesin Görmeye Gücü Yetmediği Bazı Gizlilikler Örtülüdür Bu Sisli Perdenin Altında...
Fakat Görmeyi Sağlayan Görünenin Marifetidir ...
Şu Ana Kadar Ağzımdan Senin İçin Ne Kadar Kelime Döküldüyse, Bir Bir İçimden Özüyle Kalbimden Gelerek Olduğuna İnanmanı İsterim ...
Tabi Kalbimden Çıkan Sözün İnandırıcılığını Gözlerimin İçinde Görmeni İsterdim...
Ama Nasip!
İnşaAllah Bir Gün Bunu Çok Daha İyi Anlayacaksın...
Mücadele Etmek...
Evet Hayatın Gerçekleriyle Savaşmak...
Doğruları Yalanları Görmek...
Bunları Başarmak Ne Kadar Kolay Ya da Ne Kadar Zor Bilemiyorum...

Dilerim Seni Mutlu Edenler Hep Yanında Kalsın...
Seni Üzenler İse Yüreğinin Güzeliğinin Farkına Varıp Üzdüklerine Üzülsünler...
Çünkü Gerçekten Muazzam Ve Güzelliklerle Dolu Bir Yüreğin Var...
Sen İyi Ol Yeter...
Seni Mutlu Edenler İse Hep Yanında Yakınında Olsun...
Güzellikler Seni  Hiç Terketmesin...
Senin Üzülmeni Hiç İstemem, Çünü Sen Benim İçin Gerçekten Önemli Birisin...


Mutluluklara Her Zaman Olduğu Gibi Gülümse...
Rabb'imden Dilerim Sıkıntılar Sana Uzak Olsun...
Yaşamın Güzelliklerle Dolsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.