8 Nisan 2012 Pazar

Bir Gün Aşk Kazanacak...!

Ebedi Yaşamda Senle Aşk'ı Tatmaya...
Dünya Yaşamımı Senle Anlamlandırmaya...
Mehtaba Seninle Dalmaya Geldim...
Kabulün müyüm Sevgili?


Sevgili!
Kelimelerimi Tanıdın Önce...
Ardından Beni...
Seni Tanıdım Önce...
Sonra Gördüm Kelimelerin Sana Yetmediğini...
Ben Kadar Kayıptın...
Ben Kadar Yanlış Yapmıştı Hayat Sana...
Ben Kadar Karanlık Sunmuşlardı Bu Yaşında...
Geç Doğmuştun Sen Biraz...
Ben Biraz Erken Yaşlanmıştım...
Geçmişimi Gördüm Sende...
Geleceğini Anlatmak İstedim Sana Sadece...
Yanlış Zamanlara...
Yanlış Mekanlara Çakılmıştı Kaderimizin Her Harfi...
Doğrunun Ulaşılmaz Olduğunu Anlamanı İstedim En Çok...
O Yüzden Bir Kez Kurdum Her Cümleyi Sana...
İkincisi Gelmedi...
Çünkü Önünü Görmek İsteyen İnsanlar...
Hayatlarında Tekrarlara Yer Vermemeli....
Ait Olmadığımız Bedenlerde, Her Gece Gizli Gizli Yamaladığımız Ruhlarımızla Sadece Nefes Alıp Vermeye Çalışıyoruz Ya Hep?
Elbet Bir Gün Bitecek Diye...
O Gün Geldiğinde Yanında Olmak İstiyorum En Çok...
Daha Beyaz Bir Sayfayı Beraber Açalım Diye...
Çünkü İnanıyorum Sana...
İnanıyorum Senin İçinde İtiraz Eden O Asi Çocuğa...
İnanıyorum Senin İçinde Her Şeyi Kabullenen O Ufacık Çocuğa...
Çünkü İnanıyorum Gelecekte Kendi Gökyüzünün Güneşi Olabilen Birine Dönüşeceğine...
Çünkü İnanıyorum Ben, Senin Kurmadığın, Ama Benim Duyabildiğim Her Cümlene...

Biliyorum, Kolay Değil Anlamak...
Yalanları Görebilmek Acıdır...
Maskelerin Ardında Nelerin Durduğunu Bilmek...
Zordur Her Şeyi Sezerek Yaşamak...
Zordur Olup Biten Her Şeyi Görmek...
Biliyorum Neden Nüfus Cüzdanında Yazan Yaşta Olmadığını...
Biliyorum Nasıl Hayata Bu Kadar Sabırla Katlandığını...
Biraz Renk Katmak İstiyorum Sadece Hayatına Bir Gece Sen Uyurken...
Biraz Bahar Sürmek İstiyorum Zamanın Sana Getireceklerine...
Çünkü Onlar Anlamaz...
Çünkü Onlar Göremez Senin İçine Akıttığın Yaşları...
Oysa Ben Biliyorum...
Bir Şiir Uzatsam Sana Diner Acın...
İçini Çekersin Önce...
Sonra Gülümsersin Yine...
Güçlüsün Sen Çünkü...
Farkındalığının Farkındasın...
Kendi Kendinin Aynası Olabilen Nadir İnsanlardansın...
Ve İşte Bu Yüzden Hayatımdasın...
İşte Bu Yüzden, Nerede Olursan Ol, Ben Duyabiliyorum İçindeki Sessiz Çığlıkları...
İşte Bu Yüzden, Ne Olursa Olsun, Ben Biliyorum Bir Gün Bembeyaz Olacağımızı...
Bu Yüzden, Bir Gün Aşk Kazanacak...
İşte Bu Yüzden, Karanlığa İnat Dayan...
İhtiyacımız Olan Tek Şey Biraz Zaman...!
 

Bilirsin Sen İşte...
Geniş Zamanlarım Olmadı Hiç Benim...
Dertli Yüreğimi Hangi Rüzgara Sarsam Bilemedim...
Dar Zamanlarda Geniş İhanetlerle Yankılandı Şiirlerimin Sesi...
Soluyorken Bir Gül...
Bir Güz Ufalanıyor Hayatın İçinde...
Bak da Gör Artık!
Son/Baharım Ben!
İçini Kamaştıran...
Yüreğini Yakan Son/Umut...
Boşuna Olsa da Yakarışlarla Geçen Zaman...
Yokluğun Kaçsa da Güz’lerime...
Hüzün Aksa da Ömrümün Irmaklarından...
Sana Gelen Yollar Kıyamet Olsa da Yürürüm Sevgili...!


Benden Önce Kelimelerimi Tanıyan Sevgili'ye Yürek Dolusu Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.