20 Nisan 2012 Cuma

Sana Sürekli Yenilsem de...!

Yastığa Başımı Her Koyduğumda Acaba Yarın Hayat Bize Hangi Oyunu Oynayacak Diye Düşünüyorum...
Yani Küçükken Bizim Oynadığımız Oyunları Şimdi Hayat Bize Sunuyor İstemesekte...
Peki Ya Neden?
Her İnsan Aynı mı?
Neden Hepsinin Acısını Bizden Çıkarıyor?
Neden Yaş'ın Yanında Kuruda Yanıyor?
Hiç Adaletli Değilsin Hayat Hiç...!
Kötüler Hep Kazanıyor, İyiler İse Hep Kaybediyor...
Yoksa Oyunun Kuralı mı Bu?
Oyunu Kurallarına Göre Oynamak Lazım Ama Ben Bir Türlü Oynayamıyorum...
Hep Kural Bozuyorum...
Oyun Bozan Biri Oldum Çıktım Son Günlerde...
Ama Bunun Suçlusu Sensin Hayat!
Ve Ben Bir Gün Seninle Hesaplaşacağım!
Umutlarım Var Benim Bitmek Tükenmek Bilmeyen...
Ve Hayallerim Var Benim...
Her Defasında Yanıltsan da Beni...
Ben Sana Sürekli Yenilsem de Vazgeçmiyorum!
Vazgeçmeyeceğim!
Sen İnatsın Ya Hani!
Aslında Bilmiyorsun Ben Senden Daha İnat'ım!
Başaracağım Bir Gün...
Beni Kötü Biri Yapmaya Çalışsan da Ben Sana Uymuyorum...
Uymayacağım Hiçbir Zaman...
Bu Hayatta Hep Kötüler Kazansa da Yine de Kötü Olmayacağım Sana İnat...
Seviyorum Ya Seni!
Onu...
Bunu...
Şunu...
Herşeyi...
Herkesi...
İnsanları..
Kötüleri iyileri
Vefasızları...
İnsafsızları...
Hatta Beni Bırakıp Gidenler; Sizi Bile Seviyorum Ben...
Hayat'a İnat Hepinizi Seviyorum Hiç Bitmeyen Bir Sevgiyle...

Hayat Sana İse Sadece Saygılarımı Sunuyorum...!
Ama Olsun Seni de Seviyorum...
Bana Oyunun Binbir Çeşidini Oynasan da!Sürekli Önüme Engeller Çıkarsan da!

Hep Beni Sırtımdan Haince Vursan da!
Kaç Kere Tokatını Acımadan Yüzüme Çarpsan da!
Seni de Seviyorum Hayat!
Hııı Seviyorum Diye Kendini Bir Şey Sanma Ama!
Bir Gün Hesaplaşacağız!
İşte O Günü Sabırsızlıkla Bekliyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.