18 Nisan 2012 Çarşamba

Kelimeler Boğazımda Düğüm, Çözülmüyorsun!


Keşke Seni Farklı Bir Zamanda, Bambaşka Bir Ortamda Tanısaydım...
Ve Sevseydim Yine Delice...
Ancak Her Şey İstediğim Gibi de Olmuyor...
Sevdamın Zararı Yalnız Benle Son Bulmuyor...
Ve Ne Yazık ki Ellerim Kolllarım da Bağlı...
Sayende Yalnız Bile Kalamaz Oldum...
Çünkü Ne Zaman Kalsam Hayalinle Saatlerim Gidiyor...
Ne Zaman Seni Hayal Etsem Sonu Hep Hüzünle Bitiyor...
Sonu Hep Sensiz Bitiyor...

Hazan Vurmuştu Mevsimlerime...
Kızıl Kıyametin Koptuğu...
Kızılcık Şerbeti İçtiğim Bir Gündü Bana Geldiğinde...
Kar Yağıyordu Kalbime...
Kalbim İse Ayazlardan Daha Soğuk...
Fırtınalar Yol Bulmuş Hüznüme...
Bense Çırpındıkça Girdaplarda...
Halbuki Gökkuşağı Renkleriydim Ben...
Ben Yok Olmuş Bir Kimliktim...
Kaybolmuştu Uzaktı Hayallerim...
Güneşe Hasretti Takatsizliğim...
Mahzundu Gözbebeklerim...
O Hengamenin İçinde Bir Yürek Hissetti Yüreğim...
Geldin ve En Derin Duygularım... 
En Deli Sevdam...
Herşeyim Oluverdin...
Teninde Ben Olmayı Sevdim...
Ateşinde Kalmayı...
Yağmurunda Islanmayı Sevdim...
Gözlerinde Boğulmayı...
Sende Hayat Bulmamı Sevdim...
Geldin Bir Ben Ekledim Kendime...
Aldığım Nefes Değer Kazandı...
Hayatıma Bir Anlam Yükledim İçimde Sen Yaşıyorsun Diye...
Anlıyacağın Seninle Var Ettim Kendimi Sevgili...
Sağlam Bir Mıh Gibi Saplandın Yüreğime...
Çıkarırsam Ölürüm!
Şimdi Kocaman Bir Sen Var Orada...
Hiç Bir Şeye Yer Bırakmayan Kocaman Bir Sen...
Ölümse Ölmeye...
Kalımsa Kalmaya Geldiğim Kocaman Bir Sen...
Demek Böyle Olurmuş Dipsiz Kuyulardan Çıkmak...
Vurgun Yediğin Denizden Kurtulmak...
Yamaçlardan Düşüpte Can Bulmak...
Kendi Kazdığın Mezardan Çıkmak...
Demek Böyle Güzel Olurmuş Tarafından Sevilmek...
Sen Geçiyordun Yollarımdan...
Yollarıma Hep Aşk Yağıyordu...
Güller Açıyordu Bahçelerde...
Gökyüzü Ağlıyordu Seherlerde...
Gül Yapraklarına Çiğ Düşüyordu...
Yüreğime Hep Sen Düşüyordun...
Aşk Bahçemde Hep Sen Bitiyordun...
Aşk'ı Ben Senle Biliyordum...
Seni Anlatıyor Seni Dinliyordum...
Hangi Yola Girsem Sana Çıkıyordum...
Yüreğimde Sen...
Yollarda Ben...
Aşk Yağmurunda Islanıp Sana Yürüyordum...
Sen Bana Geliyordun...
Ben Sana Koşuyordum...
Yollarımıza Hep Aşk Yağıyordu...
Sen Sevgili Sen...
İçimdeki Çocuğun Sessiz Çığlığı...
Sen İçimdeki Kadının Yalnızlığında ki Görünmeyen Yüzüsün...
Hiç Yazılmamış ve Belki de Hiç Yazılmayacak Alın Yazımsın...
Ve Hiç Yaşayamayacağım İkinci Hayatımsın...
Sen İlk Sustuğumsun...
Yolda Yürürken Hayalini Kurduğum...
Ama Hayallerime Sığamayacağın Kadara Güzel Olan...
Ve Bir O Kadara da Ulaşamayacağımsın...
Sen Severek Dokunmak İstediğim...
Ama Bir Türlü Dokunamadığım İlk İnsansın...
Sen İlk Yazdığım Değil İlk Sakladığım Şiirsin...
Sen İlk Girdiğim Sınav Değil, İlk Kaybettiğim Sınavsın...
Sen Yaşadığım Değil Yaşamadığım Hayatımsın...
Sen Hayatımın İlk Sonusun...
Sen Bu Dünyada Yıllardır Aradığım ve Geç Bulduğum...
Uzağımdaki Yakınım, Yakınımdaki Uzağım...
En Yakınında Olmak İstediğim...
Ama En Uzağında Olmam Gerekensin...
Sen İlk'sin...
Kimsin?
Nerden Geldin?
Nereye Gidiyorsun Bilmiyorum...
Ama Biliyorum Gideceksin...
Ve Ben Arkandan Bakakalacağım...
Dur Diyemeyeceğim...
Sesim Çıkmayacak...
Susuşlarımda Saklı Kalacak Duygularım...
Söz Geçiremeyeceğim Gözyaşlarıma...
Akacak ve İçimde Biriken Ne Varsa...
Gözlerimden Taşacak Dışarı...

Kızgınım Gidişine...
Öfkem Bir Dağ Gibi Büyük...
Ne Varsa Hayata Dair Alıp Götürüyorsun Benden Farkında Değilsin!
Ya da Farkındasın Ama Değilmiş Gibi Davranıyorsun...
Sen Kendi Yolunu Çiziyorsun Şimdi ve Doğru Bildiğini Yapıyorsun...
Bense Binlerce Yanlışın Ortasında Tek Başınayım...
Oysa Beklediğim Sevgiliydin Sen...
Yorgun Günlerden...
Kimliksiz Sevdalardan Süzülmüş Aşkımın Tek Sahibiydin...
Seni Aramıştım Yıllarca...
Ararken Aşk Niyetine Yabancı Kollarda Uyumuştum...
Bu Yüzden Kimse Kandırmadı Beni...
Dindirmedi Aşka Susamışlığımı...
Hep Eksikti Bir Yarım...
Ne Yazık ki "Bu Kez Tamam" Dediğimde de Yarım Kaldığını Görüyorum...
Belki de Sevmeyi Beceremiyorum Ben...!
Öyle Ya!
Deli Sevdalar Bana Göre Değil Belkide...
Dümdüz...
Heyecansız...
İçimdeki Kuşlar Kanat Çırpmadan...
Ve Tutkuyu Kanımda Hissetmeden Yaşamalıyım Aşkı...!
Bu Yarım Kalmışlık Duygusu Yok Olur mu O Zaman?
Peki Sen Biliyor musun Bu Acıya Katlanmanın İlacını?
Bu Yürek Sancısını Ne Dindirecek?
Bu Geceler Nasıl Geçecek?
Söyle Sevgili!
İçimi Kor Gibi Yakan Bu Ateş Nasıl Sönecek?
Sensiz Yoksul Bir Çocuğum Şimdi!
Yükledim Günü ve Geceyi Koynuma...
Yorganı Çektim Boynuma Üşüyorum!
Yağmursuz Topraklara Düşüyor Yolum...
Sensiz Sabahlara Uyanıyorum...
Susuyorum!
Sende Bitiyor Sonum Görmüyorsun!
Kelimeler Boğazımda Düğüm Çözülmüyorsun!
Bir Çocuğun Gözlerinde Kayboluyor Umudum...
Ne Yazsam Ne Söylesem Anlamıyorsun...!!!


Özlüyorum Seni...
Gücüm Yetmiyor Unutmaya!
Özlüyorum Elini Tutmayı...
Sesini Duymayı...
Boynuna Sarılıp Omuzunda Ağlamayı...
Nedensiz Sevinçleri...
Hasret Dolu Sevgi Dolu Sımsıcak Düşlerimi Özlüyorum...
Gücüm Yetmiyor Unutmaya...
Seni Aramazsam Unuturum Sanmıştım...
Girmez Sanmıştım Hayalin Beynime...
Geceleri Düşlerimde...
Gündüz Baktığım Heryerde Seni  Özlüyorum...
Renkler Gitmenle Soldu...
Kırmızı Kırmızılığını Unuttu...
Mavi Maviliğinin Farkında Değil...
Özlüyorum Hemde Çok Özlüyorum...
Bu Özlem Bu Bekleyiş Hiç Bitmiyecek...
Olmasanda Sensiz Sensizliği Yaşatacağım! 
Sensiz, Seninle Olmayı Başaracağım!
Sensiz Yaşamın Kahrediciliğine Veda Ederek...
Seninle Sonsuzluğa Kavuşacağım...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.