9 Nisan 2012 Pazartesi

Aşk? Hasret? Tutku? Adı Her Neyse...!

Yine Yüreğimde Hüzünler Var...
Kar Kaplamış Şimdi Uzandığım Yamaçları...
Yağmur Bulutlar Düşmüş Canımın Üstüne...
Bir Bahar Sıcaklığında Isıtıyor Nefesin Dudaklarımı ve İçimi...
Yangınlar Başlıyor Kanımda, Uçup, Savruluyor Küllerim...

Dışarıya Yağmur...
Yüreğime Hasret...
Fikrime Sen...
Nasıl Yağıyorsunuz Üçünüz Birden Bir Bilsen...
Dışarıda Çıldırasıya Yağan Yağmur Islatamıyor Caddeyi  Hasretinin Yüreğimi, Fikrinin Aklımı Islattığı Kadar...

Farkında Değildik...
Anlamadan Sevgi Doluyordu Ruhumuza...
Ruhlarımız Konuşuyor Biz Susuyorduk...
Şaşkındık Belki, Sevgiyi Arıyorduk...
Karıştı Düşüncelerim Anlamsızlaştı Birden...
Ben Sen de Sen Ben de Yaşarken, Seni Hissetmekte Güzeldi Yüreğimde...
Bilseydin O Anda Bende ki Fırtınayı!
Yağmur Olup Yağmak İstedim Yüreğine...
Ateş Olup Yakmak İstedim Sende ki Seni...
Gözlerin Gözlerimdeyken Erimek...
Çağlayanlar Gibiyken Aşk, Gönlüne Akmak...
Sevdayı Sen de Doyasıya Yaşamak İstedim...
Şiirlerimle Yansıttım Sevgimi Doyasıya Sana...
Dizelerimi Sundum Tüm Aşk'ımla, Parçalara Bölündü Sevdam...
Uzaklarda Olsan da Biliyorum Hissedeceksin Yüreğinde...
Duyacaksın Sana Her Seslendiğimde...
Sesin Çıkmayacak Belki Yine...
Ama Birgün Bakışlarımdan Anlayacaksın Gözgöze Geldiğimizde...!


Arada ki Engeller Hep Karşımda...
Bitmiyor Tükenmiyor...
Yalnız Yüreğim Ağlıyor...
Hayat Bilmecelerle Doluyken Çıktın Karşıma...!!!
Sen Her Dinlediğim Şarkıda İçime Dokunansın...
Hayatıma Girişin...
Gidişin ve Bitişin Aklımda Her Daim...
Nasıl Silinir Bu Hafıza?
Nasıl Vazgeçilir Senden?
İnan Bilmiyorum...!
Senden Bir Haber Olmakta Koymuyor Değil İnsana...
Ama Sen Benden Gitmedin Sevgili, Gidemedin...
Sadece Gittin Sandın...
Seni Unutmayı Denemedim Ben...
Deneyemedim...
Hep Yanımdasın...
Benimlesin Sen...
Bir Gün Bile Özlemedim Seni!
Ardından Gözyaşı Dökmedim!
Seninle Gözgöze Gelmemek İçin Hiç Resmine Bakmadım!
Hiç Dudaklarında Parmaklarım Gezinmedi!
O Heyecanı Kaldıramazdı Yüreğim...!
Birgün Dönecektin Biliyorum...
Döneceksin Diye Hiç Umut Bağlamadım...
Desemde İnanma Sevgili...
Sen Gittin Unuttun Beni...
Yanımda Değil Uzağımda Oldun Hep...
Birgün Bile Aklına Gelmedim...
Özlemedin...!
Bense Her Gece Tavana Dikip Gözlerimi...
Her Gece Ağladım Hıçkırıklarla...
Gönlüm Kimselere Düşmedi...
Düşemedi...
Çünkü Sen Vardın...
Olmasanda Vardın...


Bu Sevdanın Mağdur Kalacağını Bilsemde...
Ki Mağdur Kalan Sadece Sevdam Değil, Yüreğimde!
Hasretin Yorganım Olup Kaplasa da Tüm Bedenimi...
Bırakma Beni Hasretinin Kıyısında...
Ya Al Götür Beni Derinliklerine, Ya da Vurma Dalgalarını Üzerime!
Artık Anla ve Dinle Yüreğimi!
Gitme Benden Uzağa, Uzadıkça Hasretin Buz Tutar Yüreğim...
Geleceksin Diye Bekliyorum...
Göz Yaşlarının Toprakla Tanıştığı Yerdeyim...


İçimden Geçenleri Bir Bilsen, Bir Bilebilsen Sevgili...
Tek Dileğim Beni Yakan Aşk, Hasret, Tutku, Adı Her Neyse Seni de Yaksın....
Ama Yok Sevgili Yok!
Ben Kıyamam Sana...
Hiç Kıyamam!
Sen Mutlu Ol Onunla...
Beni Yakan Bana Kalsın...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.