20 Nisan 2012 Cuma

Canımı Yakıp ta Gittin...!

Bir Gece Yarısında Delindi Sükutum...
Kimseler Bilmedi...
Eğilmedi Hiç Bir Israrın Önünde...
Renk Vermedi...
Önce Bir Çığlık Attım İçime Doğru...
Yüreğimdeki Karlı Dağlar Çığ Yarışına Koşuştu...
Her Çığ İçime Düştü...
Yüreğimden Topladı Götürdü...
Çığlığım Uğuldadı Kulaklarımda...
Ve Göz Pınarlarım Çağlayana Dönüştü...
Bir Darbeyle Kanattım Kalbimdeki Kabuk Bağlamaya Çalışan Yaraları...
Her Gün Damla Damla Yok Olmaktansa...
Birden Aksın İstedim Kanı...
Acısın İstedim Yüreğim Ölesiye...
Anlasın Artık!
Ayırt Etsin!
Sevdiğini...
Sevmediğini...
Sevemediğini...
Her Gün Nefes Nefes Acı Çekmektense Ciğerlerime...
Bir Nefeste Bitsin İstedim Bu Öldürmez İşkence...
Sonuç Yine Hüsran...
Yine Kararsız Yüreğim...
Amansız Dertleriyle Perişan...
Acı Sigarası Dudağımda...
Bitmiyor...
Kaderine Razı Yaralarım Yeniden Kapanma Telaşında....
Göz Pınarları Kurudu...
Yüreğimin Dağları Soğudu...
Taze Karlar Yağıyor...
Ve Yine Gece...
Ve Netice Yine Sükut...!


Ayazda Kalmış Küçük Bir Su Tanesi Gibiyim...
Bir Sessizliğin İçerisinde Dolanıp Duruyorum...
Gözyaşları Hapsetmiş Bedenimi...
İsmin Damarlarımda Yankılanıyor...
Her Şey Seninle Yeniden Doğuyor Yüreğimde...
Beynimde...
Ruhumda...
Çığlık Çığlığa Sustum Belki Duyarsın Diye...
Belki Dönersin Diye Umutlar Ektim Yarınlara...
Hep Kalsan...
Gitmesen Dedim...
Geceme Yıldız Olsan...
Saadet Olup Yüreğime Dolsan...
Olmadı!
Gittin Sen!
Gittin...!
Canımı Yakıp ta Gittin...
Canımın Yandığını Göre Göre...
Sırtını Döne Döne...
Beni Milyon Kere Böle Böle Gittin!
Hüzünleri Bıraktın Gözlerime..
Hüznüm Senden Bana Son Kalan...
Hüzün Kalemime Yakışan...
Hüzün Ruhuma Yapışan...!
Ahh! Diyorum...
Yolunu Düşüversen Bir Gün Yoluma...
Bir Gün Bana Uğrasa Yolun...
Gerçi Boş Ver!
Sen Yine de Dinleme Beni...
Yolunu Şaşırma!
Çıkıp Gelme Bir Gün!
Yıldız Olma Geceme...
Mutluluk Olup Yüreğime Dolma...
Ben Islak Du'alar Gönderirim Ardından Yine...
Olsun...
Sen Duyma!
Yine de Bilme Sen...!!!


Bu Gece Sensizlik Yine Yüreğime Oturacak!
Ben Çaresizlik İçinde Sana Teslim Olacağım...
Kör Sağır Gecelere Tutsak...
Sana Mahkum Yaşayacağım!
Özlemin Daha da Büyüyecek İçimde...
Yüreğim Titreyecek...
Ellerim Soğuyacak Sensizlikten...
Bir Kez Daha  Seni Sensiz Yaşayacağım!
Hatırladıkça Seni  Sevdan Kokacak Yüreğimin Her Yanı...
Sensizliğin Çaresizliği Çökecek Kan Gibi Yüreğime...
Kahredecek Yine Yokluğun Beni Milyon Kere...!
Bu Gece Ağlayacağım Sevgili!
Sen de Benimle Ağlayacaksın Uzaklarda Bir Yerlerde!
Biliyorum...
Ve Biliyorum ki Yüreğin Yüreğime Değecek...
Adını Bile Bilmediğim Bu Duygular İçin, Sen de Benimle Ağlayacaksın...!!


Senden Ayrı Kalmak Belki Çok Zor Ama...
Unutma ki...!
Kavuşmanın Hasretini Çekmeyen Ayrılığın Acısını Bilemez...!
Sana Söyleyecek O Kadar Çok Sevgi Dolu Sözlerim Varken Belki Susmak Çok Zor Ama...
Unutma ki...!
Konuşmak İçin Acele Etmeyen Susmanın Sancısını Çekemez...!
Yanlış Zaman Yanlış Mekanda Karşılaştık Belki Ama...
Unutma ki...!
Kabullenmesi Zor Olsa da Sevdik, İnkar Gerçeği Silemez...!
...


Böylesine Derinde Var Olan...
Böyle Yaktı mı İz Bırakan...
Bu Kadar Çaresiz Bırakan...
Bu Kadar Dizginsiz...
Sorgusuz...
Başına Buyruk...
Acımasız...
Bu Kadar Bugünsüz Sevda Görmedim...!
Hiç Kimse Beni Böyle Yıkıp Gitmedi...
Ondan Önce Hiç Kimse İçimden Bir Şeyleri Götürmemişti...
Ondan Sonrası Zaten Götüremez Çünkü, Götürülecek Bir Şey Kalmadı..!
İşte O İnsan, Beni Aşk'a Karşı Böyle Kelimesiz...
Böyle Hayretli...
Böyle Çaresiz Bırakıp Gitti...
Şimdi Ben Nefretten Bile Aciz İsem Bana Bir Şeyler Borçlu!
İçimden Söküp Aldığı Bir Şeyleri...
Bana Beni Borçlu!
Herkesi Seven O Sersem Yüreğimi...
Benden Alıp Kaçtığı O Masum Kadını Borçlu!
Bana Bir Dün, Bir de Yarın Borçlu...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.