17 Nisan 2012 Salı

Seni Bilmem Ama Ben Yine Ağlıyorum...

Hiç Tatmadığım Bir Duyguyu Yaşattın Bana, Adı Aşk!
Tadabileceğim En Acı Duyguyu Yaşattın Bana, Adı Hasret!
Öyle Bir Anda Sevmiştim ki Seni, Uzun Bir Yolun Sonuydu...
Gözlerim Kan Kırmızı...
Hep Yaş Doluydu...
Boynu Bükük Kardelen Misali, Yürüdükce Uzayan Bir Yolun Sonuydu...
Ve O Yolun Sonunda Sen Vardın...
Seni Tanıyana Kadar Zindandı Benim Hayatım ve Yine Öyleyim!
Uzun Zamandan Sonra İlk Kez Filizleniyordu Sevgi Tohumları Yüreğimde...
Bir Kıvılcım Başlamıştı Yüreğimde...
Gözlerim Yeniden Gülmeyi Öğreniyordu...
Sendin Beni Yeniden Hayata Bağlayan...
Ve Yine Sendin Beni Hayata Küstüren!
Yoksun...
Yine Yastayım!
Bir Gün Gülse Gözlerim Bir Kaç Gün Ağladı...
Anlamaya Çalıştım Anlayamadım!
Alışmaya Çalıştım Alışamadım!
Aynadaki Gözlerimde Gördüğüm Derin Acılar...
Tarifsiz Kederler İçindeyim...
Sorma İçimi Hiç, Sanki Cehennem...
Yüreğimde Dinmeyen Sancılarım Var Yine...
Gözyaşı Taşan Gözlerimle Bakıyorum Küskün Islak Yollarına...
Benimki Coşkun Denizlere Yelkensiz Açılmak Oldu...
Elimde Ne Bir Kürek Nede O Denizi Geçebilecek Yürek Var!
Korku Sardı Her Yanımı...
Geriye Dönemiyorum...
İleriye Dönükte Bakamıyorum...
Bir Yanda Sana Hasret Yüreğim...
Bir Yandan Seni Kaybetmek Korkusuyla Buz Tutmuş Bedenim!

Yine Yenik Düştüm Sevgiye!
Yine Yenildim!
Bu Kadar Acıya Dayanabilirmi İnsan?
Yaşayabilirmi Kan Olmadan Can?
Gitme Diyemedim!
Sen Gidersen Yaşayamam...
Sen Gidersen Bir Daha Güneşim Doğmaz...
Sen Gidersen Bir Daha Gözlerim Gülmez...
Sen Gidersen Hayata Küser Yaşama Yenik Düşerim Diyemedim...
Yine Yenildim!
Savaşamadım İçimdeki Yangınla...
Hep Aklımdasın...
Unutmak İstesem de Unutamadım...
Gözlerimin Perdeler Çekili...
Yüreğimin Kapılar Sürgülü...
Gönlümün Duvarları Yıkık...
Deli Bir Poyraza Döndü Hayatım...
Yorgun...
Eskimiş...
Solgun...
Ve Acılı Bir "Ben" Varım Şimdi...
Gözyaşlarım Avuçlarımda Bir Alev Topu...
Benim Gözlerim Yine Doldu...
Seni Bilmem Ama Ben Yine Ağlıyorum :(

Oku!
Ayırma Gözlerini Kelimelerden!
Sadece Oku ve Hisset Kelimelere İşlediğim Kalp Yangınımı...
Hisset Sana Olan Bağlılığımı!
Oku!
Sadece Oku!
Yüreğimin Yangınını Döktüm Bu Satırlara...
Alev Alan Kağıdı Söndürmeye Çalıştım Gözyaşlarımla...
Şimdi Okuduğun Bu Yazım...
Yarı Yanık...
Yarı Yaşlı...
Bin Asırlık Uzun Bir Gecenin Eseridir...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.