6 Nisan 2012 Cuma

Avazım Çıktığı Kadar Susuyorum Sana...!

Bir İsim Koyamazsın Bu Hissettiğine...
Durup Durur Orda İçinde...
Kanar Durur...
Kana Bulanırsın...

Canın Acır...
Konuşamazsın...
Nefret Edersin Bir An Herkesten...
Sanki Her Şey Sana Acı Veriyormuş Gibi Gelir...
Ve Herkes Düşmanmış Gibi...
Her Gülen Yüze Şüpheyle Bakarsın...
Sana ''Neyin Var'' Diyene Kestirip Atarsın...

''Yok Bir Şeyim!''
Sanki Onca Şeyin Suçlusu Sen Gibi Kendini Cezalandırırsın...
Yemek Yiyemezsin...
Acıktıgını Bile Hissetmezsin...
Yapman Gereken Her Şey Sana Öyle Ağır Gelir ki...
Öyle Bir Yük Vardır ki Omuzlarında...
Zaman Geçse İstersin...
Oysa Seni Neler Bekliyor Bilmezsin...
Sadece Geçsin Gitsin...
Bitsin Bu Günler Dersin...
Her Sabah Biraz Daha Kanar İçindeki...
Konuşacak Olursun Ama Boğazında Bir Düğüm Vardır...
Kördüğümdür İçinde Biriktirdiğin Her Şey...
Ve Sen Yine İçine Atarsın...
Durup Dursun İçimde Dersin...
Varsın Kanasın...
Varsın Acıtsın Dersin...
Öyle Ya!
Güçlüsün!
Zamanla Bunun Üzerini de Örtersin!

Ama İyi Bilirsin!
Konuşsan Yakarsın Sussan Yanarsın...!
Varsın Olan Yine Bana Olsun Dersin...
Susarsın...!!!


Yanıyor Hala!
Hemde Cayır Cayır!
Söndürmeli mi Artık Bu Yangını?
Söner mi ki Bunca Zamandan Sonra?
Nasıl Olacak?
Nasıl Köz Olacak?
Olamaz ki!
Ben Deniyorum...
Deniyorum da Hep Elim Boş Çıkıyorum Yürek Kapımdan...
Hala Alev Alev İçimde Yanıyor!
Bende Yanıyorum O Yangının İçinde...
Gün Gün Tükeniyorum!
Bak Bitiyorum Artık!
Dayanamıyorum!
Ne Sen Benim Hayatıma, Ne de Ben Senin Hayatına Dahil Olamıyorum...
Mutluluk muydu Aradığımız?
Mutlu muyuz Peki?
Bak Cevap Veriyorum Sana!
Hayır...!!!
Ben Hiç Mutlu Değilim!


Aldım Kalemi Elime Gitmeleri Yazmak İçin...
Alışıktım Halbuki Zorlanmayacaktı Kalemim...
Meğerse Nekadar Zormuş
Dilim Lal!
Kalem Haykırıyor Bu Defa...
Sustum!
Sustu!
Sustuk!
Bize En Çok Susmak Yakışırdı...
Ben Susmayı, O Bana Susmayı Severdik...
Öyle Dağıldık ki İnceden...
Giderken Durduramadık Birbirimizi...
O Durdu Ben Gittim...
Gitme Diyemedi...
Sustu!
Sustuu!
Sustuuu!
Gücü Yoktu Kal Demeye...
Ben Var Sandım Ama Yoktu!
Yoktuk Biz Aslında!
Kandırdık Birbirimizi!
Ya da Kanmak İstedik Bu Aşk Masalına...!


İsteseydik Aşardık Engelleri...
Yaşatırdık Bu Aşk'ı Belki de...
Geçemedin Gönlümün Kapısından...
Bekledim!

Beklettin!
Gelmedin!
Gittim!

Acı Davetsiz Bir Misafir Şimdiler de Yüreğimde...
Kalıcı Ama Uysal...!
Eski Yüreğime Yeni Acılar Açan Sevgili!
Farklıydın Halbuki Bende...
Sayende Aşk Ayaklarımızın Altında!
Çiğne Çiğneyebildiğin Kadar!
Acıma!
Kanıyorum Zaten Acınasıca!

Çok mu Zordu İkiyken Bir Olmak?
Çok mu Zor Geldi Küçücük Bir Kalbe Aşk'ı Sığdırmak?
Biz Zoru Başardık Sevgili...!
Korktuk!
Kaçtık!
Kaçacak Kadar Gitme Meraklısı Değildi Bu Küçük Kalbim Aslında...
İlk Gün ki Gibiydim...
Asi Ama İçten...
Anlatamadım!
Anlamadın!
Şimdilerde İki Anlamsız Cümle Olmuşuz Savruluyoruz Bilinmezliğe...
Konuşmak Anlamsız...
Kelimeler Suskun...
Biz Küskün...
Seviyorum Dedikce Seni "Sevme Beni" Diyen Senin Yüreğinden Usulca Gidiyorum Son Kez!
Asi Yanım Uysallaşmıyor!
Anlamıyor Seni!
Gitmelere Direnen Yüreğim Koşar Adımlarla Kopuyor Senden...
Gönderdiğin Yüreğinden!
Susmaların Koynundayız Artık...
Avazım Çıktığı Kadar Susuyorum Sana!
Sende ki Bana...!
Bende ki Sana...!
Yaşananlara...!
Hüzünlere...!
Aşk'a...!
Her Şeyinle Her Şeyimle Elveda...!



Güzel Şey Aşk'ından Şair Olmak...
Senin İçin Karaladığım Her Satırda...
Bana Seni Anımsatan Sözcükleri Okuyabilmek...
Güzel Şey Seni Her Düşündüğümde...
Kalbimin Hızlıca Atışını...
Ellerimin Titreyişini Hissedebilmek...
Güzel Şey Dinlediğim Her Şarkıda...
Duyduğum Her Melodide Seni Bulup...
Her Notada Tebessümünü Görebilmek...
Güzel Şey Seni Sevmek...
Elini Tutup Sarılamasam Bile...
Dudakların Dudaklarıma Değmese Bile...
Gözbebeklerinin İçinde Kaybolamasam Bile...
Karşılıksız Olsa Bile...
Dünya'nın En Güzel Şeyi Seni Sevmek...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.