20 Nisan 2012 Cuma

Biliyorum Geçmeyecek Bu Yaranın Sancısı...

Neden  Gittiğin Halde Hala İçimde Kanıyor Adın?
Sen Unuttuğun Halde Hala İçimde Kırılıyor Hatıraların?
Neden Sen Adımı Dahi Dudaklarına Almazken, Niye Ben Hala Senin Adınla Başlıyorum Sensiz Sabahlara ?
Niye Sen Sana Olan Sevgimi Pişmanlıklarla Tek Tek Yakarken Ben Neden Hala Gülüşlerini Katıyorum Puslu Yarınlarıma?
Niye Senle Başlayıp Benle Biten Cümleler Kuruyorum?
Gittiğin Halde Niye Kanıyor Kelimelerim?
Neden Sevgili!
Sana Ne Yaptım Ben?
Sana Ne Yaptım ki Bu Ayrılığı...
Bu Sessizliği Reva Gördün Bana?
Seni Sevmekten Başka Ne Yaptım Sana? 
Geleceğini mi Çaldım?
Hayallerini mi Kararttım?
Yüreğimi Sana Vermekten Başka Sana Ne Yaptım ki?
Madem Gidecektin, Terkedecektin Neden Kadar Sevdirdin Kendini Sevgili?
Neden!?
Gittiğin Günden Beri Gözümden Tek Bir Gözyaşı Akmadı...
Kirpiklerimden Akan Sadece Yüreğimdi...
Sensiz Biten Her Gece Yüreğimden Bir Parça Koparıp Kapına Bıraktım..
Bağırdım Sensiz Gecelere...
Seni Bu Kadar Çok Sevdiği İçin Nefret Ettim Kendimden...
Susmayı Denedim...
Bir de Unutmayı...
Ama Hiçbir Zaman  "Seni Sevmiyorum" Dedirtemedim Yüreğime...
"Seni Sevmiyorum" Dedirtemedim Dilime...
Biliyorum Gelmeyeceksin!
Hayat Boyu Sensizlik Duracak Aramızda...
Ellerimiz Hep Ayrı Dağlara Uzanacak...
Sırtlarımız Hep Ayrı Duvarlara Yaslanacak...
Ve Biliyorum Bu Satırları Okurken "Ben Sana Hiçbir Zaman Ait Olmayacağım" Cümlelerini Haykıracak Yüreğin!
Biliyorum, Hiçbir Zaman Senin Gözlerinde İzleyemeyeceğim Hayatı...
Hiçbir Sabah Senin Sesinle Uyanmayacağım...
Hiçbir Zaman Omuzuna Başımı Yaslayıp Ağlıyamayacağım...
Kıyılarıma Hep Sensizlik Vuracak...
Hiç Gelmeyeceksin Biliyorum...
Olmayacaksın Yanımda Ama...
Sen Hep Bende Bir Ömür Kanayan Bir Yara Olacaksın...
Senden Sonra Hiç Kimseyi Sevmeyeceğim!
Ellerimi Kimsenin Ellerine Değdirmeyeceğim!
Saçlarıma Hiç Kimseyı Dokundurtmayacağım!
Hep Senin Anımsayacağım...
Hep Sana Ait Bir Şeyler Arayacağım...
Seni Hatırlatan Kelimeler Arayacağım Okuduğum Her Bir Satırda..
İşte Bu Yüzden, Seni Sensiz Yaşatacağım Yüreğimde...
Seni Sensiz Büyüteceğim Sisi Eksik Olmayan Sabahlarda...
Seni Çok Sevdim Sadece, Ama Bilmedin...
Yüreğimden Sana Seslenen Çığlıklarımı Hiç Duymadın...
Sana Ağlayan Kelimelerimi Hiç Görmedin...
Belki de Ben Sevgiyi Hiç Haketmedim...
Seni de, Sevgine de Haketmedim...
Belki de Bundandır Gidişin...
Belki de Tamamlayamadım Seni...
Çünkü Ben Hep Yamalıydım...
Ve Bir O Kadar da Yarım...
Süslü Kelimelerden Öte Sana Varlığımdan Öte Bir Şey Veremedim...
Belki de Gözümü Kırpmadan Ayaklarının Altına Koyduğum Bedenimin Ölmesi Yetmedi Senin Beni Sevmen İçin...
Biliyorum!
Pek Değerli Değildir Ama Sana Sadece Yüreğimi Verebildim... 
Sana Verebileceğim Tek Şey Vardı; O da Yüreğimdi...!


Keşke "Sensiz Hayat"  Seni Sevmek Kadar Güzel Olsaydı...
İşte O Zaman Sensiz Hayatı Delice Sevebilirdim...
Aşk'ın Alevleri Sarıyor Kalbimi...
Söküp Atamadım Senin Sevdanı Kalbimden...
Kendime Sarılmayı Öğrendim Yalnızlığımda...
İçimde Sakladım Yanan Külümü...
Biliyorum Gelmeyecek Bu Derdin Bitiş Günü Yaralarım Kabuk Bağlasada...
Biliyorum Geçmeyecek Bu Yaranın Sancısı...


Teşekkür Ederim Bana İlk Defa Aşk'ı Tattırdığın İçin!
Teşekkür Ederim Bana Sevgiyi, Hasreti, Acıyı Tattırdığın İçin!
Teşekkür Ederim Az da Olsa Bana Kalbinde Bir Yer Ayırdığın ve Beni Birazcık Olsun Sevdiğin İçin!
Teşekkür Ederim Bana Seni Sensiz Yaşattığın İçin!
Son Kez Teşekkür Ederim Kalbimde Kapanmayacak Bir Yara Açtığın İçin!
Bu Teşekkürler Sana Az Bile...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.