9 Nisan 2012 Pazartesi

Yollarım Sanadır Sevgili...

Yüzümü Yüreğine Çevirdiğim Gibi Yollarım Sanadır Sevgili...
Sana Geliyorum Sevgili...
Beni Bende Öldürüp Sende Doğmak İstiyorum...
Ben Sen Oldum, Sen de Ben...
Tüm Yollarımın Dönüşü Sana Sevgili...
Damarlarıma Seni Aldım... 
Du'alarıma Kattım Seni...
Bana Ait Olmayan Varlığına Sığındım Ömrüm Sende Sonlansın Diye...
Kuru Toprakları Aşarak Geliyorum Sana...
Yollar Uzun...
Ama Deniz Kokuyor, Sen Kokuyor Yüreğim...
Aldırma Sen...
Gülüşlerindeki Bahara Döndür Yüzünü... 
Bırak Benden Hariç Elinde Bir Avuç Umut Kalsın...
Herşeyimizi Yiterelim...
Sadece Bir Ben Bir Sen Bir de Hayat Kalsın Bize...
Bırak Sevdayı Örtlelim Üzerimize...
Sana Geliyorum Sevgili...
Kapılarını Ardına Kadar Arala...
Sonbahar Yağmurları Gibi Deli ve Bir O Kadar İçten Sevdamla Geliyorum Sana...
Gökkuşağım Ol...
Üzerime Düşür Gözlerindeki  Binlerce Rengi...
Hadi Tüm Renkleri Beze Yüreğimin Motiflerini...
Sonra da Yüreğime Doğur Yüreğindeki Güneşi...
Ve de Mühürle İsmini Mutluluklarıma..
Toplama Yüreğini, Sadece Sen Karşıla Beni....
Sana Gelirken Üstüm Başım Toprak Kokarken Sen Koksun Ellerim....
Eğme Başını...
Kapat Perdelerini...
Kapat Herşeyi...
Unut Benden Başkasını...
El Bil Benden Başka Elleri...
Sözüne Katma Devrik Heceleri...
Sevme N'olur Sevme, Benden Başka Hiçbir Şeyi Sevme!
Yüreğinin Kapılarını Kilitle, Açma Benden Başkalarına....

Bekle Beni Du'alar İle Yüreğinde...
Üşürsen Ört Yıldızları Üzerine..
Geliyorum...
Az Kaldı Aramızda Bir Dağ Uzaklığı Var...
Yokuşlardayız...
Az Kaldı...
Takılmasın Gözlerin Bulutların Eteklerinde...
Hadi Gül Biraz..
İçini Ferah Tut...
Sar Yüreğindeki Umudu Hayatla...
Az Kaldı Mutluluğu Üzermize Giymeye...
Üstüm Başım Hazan Koksa da Bekle Beni...
Bırak Devrilsin Hüzünler Üzerine...
Ellerinde Hüzün...
Avuçlarında Ayazlar...
Gözlerindeki Acılar Dile Gelip Aksa da Nehir Nehir Sen Yine de Beni Bekle...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.