21 Nisan 2012 Cumartesi

Umutlarımdanda mı Gittin Sevgili?

Sana Yazmayı Bıraktığımda Bütün Kelimelerim Terk Etti Beni...
Olmuyor İşte...
Olmuyor!
Yapamıyorum!
İçinde Seni Barındırmayan Bir Güne Bile Tahammül Edemiyorum...
Olmuyor İşte!
Yazmazsam Eğer Eksik Kalıyorum...
Bazen Susmayı Seçiyorum...
Kelimelerden Kaçmayı İstiyorum...
Cümleler Bana Seni Vermiyor Diye Her Şeyden Vazgeçesim...
Kaçasım Geliyor...
Ama Olmuyor Sevgili!
Kaçamıyorum...
Uzaklaşamıyorum Senli Cümlelerimden!!
Sahi Nerde?
Hangi Yalnızlıkta Kayıpsın?
En Sevdiğin Bendim...
Severken Kanatlarımı Kırdın...
Saracağım Derken Boğazımı Sıktın...
Şimdi Ölü Bir Kuşum Elinde Kaldım Sevgili...!
Ruhum Dalgın...
Ruhum Üzgün...
Düşüncelerim Suskun ve Karanlık...
Gözlerime Bak, Onlar da Çaresiz ve  Yaşlı...
Gözlerim Yaşla Doldu Dindiremedim...
Yüreğime Ateş Düştü Söndüremedim...
Seni Seven Şu Ruhuma,Başkasını Sevdiremedim...
Seni Anan Şu Dilime Başka Söz Söyletemedim...
Seni Saran Bu Kollara, Başkasını Sardıramadım...
Seni Çok Sevdiğimi Yine Anlatamadım...
Bir Türlü İnanmadın Bana Sevgili...!
Dilim'de Bitsin Dedim, Ruhumdan Atamadım...
Gönlümü Kaptırdım Delice Sana...!
Seni Arıyorum Sensizliğin Derinliğin'de...
Bütün Ümitlerimi Kaybettiğim An...
Ümitlerim Bitmiş Olsa da Hep Seni Arıyorum Sevgili...!
Duygularla Yoğrulduğum An...
Dertlerimle Yalnız Olsam da...
Bitmeyen Düşüncelerle Yapayalnız Kaldığım An...
Kendim'den Geçmiş de Olsam da Seni Düşünüyorum...!
Sevdama Bak... !
Sevginsiz Çaresiz...
Paramparça...
Garip...
Sensiz...
Karşılıksız...
Çaresiz...
Kimsesiz...
Yapayanlız...!
Gözlerim, Kalbim, Sevdam...
Hepsi Sana Hasret Susuz ve Sensiz...!


Yine Tükeniyor Kelimelerim...
Anlayamıyorum Sevgili! 
Neden İçinde Seni Barındırmayan Öyküler Anlatabilirken...
Sana Gelince Neden Tükeniyor Tüm Kelimelerim?!
Cümlelerim Bitiyor Yine Sevgili!
Oysa Öyle Çok Şey Vardı ki Sana Anlatmak İstediğim...
Özlüyorum, Seninle Geçirebileceğim Zamanları...
Ama Sen Hangi Zamanda Benimlesin Onu Bile Bilemiyorum...
Gözlerimi Kapadığımda Seni Bulamıyorum...
Düşlerimde Köşe Bucak Arıyorum Seni...
Yoksa Düşlerimden de mi Göçtün Sevgili...
Umutlarımdan da mı Gittin?!
Eğer Yıllar Sonra Perişan Bir Halde Görürsen Sakın Acıyıp ta Sevme Beni Sevgili...!
Bir Gün Başkasıyla Görürsen Beni Onu Sevdiğimi Sakın Sanma!
Gözlerimde Bir Tebessüm Görürsen Mutlu  Olduğuma Kanma Sevgili...!
Gün Gelir Dilim Seni Unuttum Derse Sakın Ona İnanayım Deme Sevgili!
Ruhun Dalsın Ruhumun Derinliğine...
Doğruları Orada Görsün...
Ruhumdan Öğrensin  Sevgili...!
Beklemeyip Başkasına Gönül Verirsen Beni Ona Anlatayım Deme Sakın Sevgili...!
Tesadüfen Karşılaşıp, Beni Görürsen Hiç Tanımıyorsun Gibi Bana Bakma Sevgili...!
Genç Yaşta Saçlarıma Aklar Düşmüş İse...
Gözlerim Yaşla Dolu...
Boynum Bükük İse  Bil ki Seni Düşünmekten Oldu Sevgili...!
Ruhum Bile Senin İçin Öldü Sevgili...
Zaman Tükenipte Öldüğümü Duyarsan Ağlayıpta Eyvah Deme Sevgili...!
Aldırma Değmez di Deme Sakın...!

Ah Sevgili...
Ne Olurdu Ben Toprak Olsaydım...
Sen Bir Ağaç Kökü...
Dolanıp ta Her Yanıma Sarılsaydın...
Ve Ben Çok Güzel Resim Olsaydım...
Koynunda Dursaydım da Beni Öpseydin Bir Ömür Boyu...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.