16 Nisan 2012 Pazartesi

İnce Bir Çizgi Kalbimde Sana Olan Duygularım...

Üşüyorum!
Kayıp Zamanların Ötesinde Yaşanmamış Hayaller Karalıyorum Çoktan Kaybettiğim Kalemlerle Bir Türlü Bulamadığım Kağıtların Üstüne...
Mürekkeplerim Bembeyaz... 
Ne Sen Varsın Yanımda Ne Hayallerim...
İkiye Bölünmüş Bu Dünya...
Bir Yarısı Hüzün Öbür Yarısı Hazan...
Sağ Yanım Gözyaşı Denizi, Sol Yanım Sapsarı Yapraklar Harmanı...
Bir Yanda Sen Kayboluyorsun, Diğer Yanda Ben Yok Oluyorum...
Ne Ben Senin Yanındayım Ne de Sen Yanımdasın...
İkiye Bölünmüş Bu Dünya Tıpkı Yüreklerimiz Gibi...
Yarısı Sende Yarısı Bende...
Duygularım Lime Lime...
Hedef  Noktasını Şaşırmayan Oklar Batıyor Yine Kalbime...
Her Bir Darbede Ayrı Acıyor Yüreğim...
Batırılan Oklar Değildi Kalbimi İnleten...
Susupta, Cevapsız Kalmış Cümleler...
Sessiz Sevmekti Senin Adın...
Sessizce Özlemekti Yüreğini...
Gidişini Sessizce Seyretmekti...
Sessiz Sessiz Ağlamaktı Arkandan...
Sessiz Sevdim Ben Seni...
Kimseler Bilmedi Seni Sevdiğimi...
Kimseler Görmedi Senin İçin Çarpan Yüreğimi...
Kimselerin Haberi Olmadan...
Sahip Çıkılmadan...
Sahipsizce Sevdim...
Yüreğimin Derinine Sakladım...
Özledikçe Yüreğime Dokundum...
Sessiz Sessiz Bir İnileme Geldi Oradan...
Dışarıya Belli Etmeden Sevdim Seni...
Yüreğimde Kocaman Sevgiyle Yaşattım Ömrümde Seni...
Şimdi Sessiz Sessiz...
Belki de Ümitsizce Sonu Bekliyor Sevgim...


Sen Gittiğinde Sadece Yaralandım Sandım...
Aslında Ruhum Bedenimden Ayrılmış...
Geriye Kalan Bir Et Parçasıymış Anladım...
Artık Ruhum Sendeki Gibi Havalanmıyor...
Kalbim Sendeki Gibi Atmıyor...
Hiçbir Gelen Senin Yerini Doldurmuyor...
Hiçbir Giden Senin Kadar Acıtmıyor...
Sensiz Bir Hayatta da Mutluluk Yokmuş Aslında...
Yokluğunun Acısı Sevgimden Büyükmüş Aslında...!
Boş Karanlıklarda Gölgeni Aradım Hep...
Ellerini Ellerimin İçinde, Avuçlarımda Hissettim Çoğu An...
Gözyaşlarım Sel Olup Aktı Hep Ardından...
Hiçbir Zaman Utanmadım Uğruna Ağlamaktan...
Şimdi Gündüzler Bile Benim İçin Karanlık...
Geceler İse Bir Mum Işığı Gibi Aydınlatıyor İçimi...
Yüreğim Ne Başı Ne de Sonu Belli Olan Bir Dipsiz Kuyu Misali...
Battıkça Batıyor...
Günden Güne Can Veriyor...
En Azından Hayallerimde Yaşatabiliyorum Seni...
En Azından Hayallerimde Öpüyorum Seni Kırk Yıllık Sevgililer Misali...
Gerçekte Olmasanda Hayallerimdesin Her An...
Ama Gerçekteki Gibi Değil Hayallerdeki Gibi Ama Vefasızlar Gibi Değil!
Ama Seviyorum Deyip Gidenler Gibi Değil!
Ölümüne Sevenler Gibi...
Benim Gibi...!!!


İnce Bir Çizgi Kalbimde Sana Olan Duygularım...
Ne Adını Koyabiliyorum Bu Sevdanın, Ne de Uykusuz Gecelerimi Sorguluyorum...
Sadece Tek Bildiğim Şey Seni Canımdan Öte Seviyorum...!!!
...

Yazmak Sevmekten Kolay...
Kalem Sevgiliden Sessiz...
Kağıt Kalpten Temiz...
Çünkü; Yazmak Kolaydır Sevmekten...
Kalem Sevgiliden İtaatkar...
Kağıtsa Lekesizdir Çentikli Kalbe Nazaran...
Kalem İyi Bir Dosttur Yazana...
İyi Bir Sevgili Gibi Sizi Dinler...
Siz İstediğinizde Gelir İstemediğinizde Rahatsız Etmez...
Tamamen Size Boyun Eğmiştir... 
Dahası Sizin Ruh Halinize Göre Şekil Almak Onun Doğasında Var...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.