19 Nisan 2012 Perşembe

Bir Veda Yolculuğu Bu...!

Kelimeler Dilimin Değil Kalbimin Ucunda...
Dilimden Döküldüğü de Oldu Ama Beyhude Bir Çabaymış ve O Andan Beri Bende Kilitli Paragraflar Birikti...
Bir Yığın Cümle Var Dilimin Ucunda...
Yutsam Kelime Kelime Boğazımda Düğümlenecek...
Anlatılmıyor...
Gitmek de Bilmiyor...
Oysa Dilimin Ucunda Hepsi, Öylece Duruyor Yüreğimde...
Her An Anlatacakmış Kadar Derin...
Bir O Kadar Dipsiz Bir Kuyu Gibi...

Yorgun Bir Gecenin Sabahına Uyandım...
İki Şehrin Arasındayım Şimdi...
Biri  Hiç Bilmiyor Beni Öteki Hiç Sayıyor...
Bir Veda Yolculuğu Bu...!
Yüreğime Vuran Damlalar Birikti İçimde...
Tüm Yapraklarımı Savurup İnceden Bir Sızı Yükledim Dallarıma...
Gün Yüzü Gören Çiçeklerimin Yerinde Yeller Esiyor...
Tıkanıp Kaldı Yine Hayat!
Sen Bir Köşesinde Nefes Almaya Çalışırken...
Ben Kendimi Çoktan Boşluklardan Birine Atmış Sadece Sonumu Bekliyorum...
Çoktan Pes Etmiş Gibiyim...
Ruhen Yorgunum...!
Artık Söyleyeceklerimi Yutkunup, Erteliyorum İçimde...
Sen'imi Dökmek İstemiyorum Kağıtlara...
Durumumu Anlatmak İstemiyorum İnsanlara...
Anlatsamda Anlayan Olur mu Dersin?
Sen'imi Sorguluyorum İçimde...
Engel Olmuyorum Yok Oluşuna...
Yada Olamıyorum!
Eskisinden Daha Güçsüzüm...
İyi Kötü Bir Karar Alamıyorum...
Artık Hayatımı Sorgulamaya Bile Gücüm Yok!
Yoruldum!
Üstümde ki Yıkıntılarla, Geçmişten Kalan İzlerle Yaşayamıyorum...!
Sadece Yalnız Kalmak İstiyorum...
Belki de Sorgulamak Beni, Bugünümü...
Belki de Asıl Olmak İstediğim Yeri!
Kendimle Konuşmaya Bile Korkuyorum...
Yıkığım!
Ne Bir Şey Anlatmak...
Ne de Anlamak...
Sadece Sus Pus Olmak İstiyorum...!!!
Hayatın Neresindeydim?
Nerde Hangi Limanın Hangi Yaşanmışlıklarındayım?
Aynada Yüzüm...
Cebimde Usanmışlıklarım...
Yüreğim Sürgün...
Yüreğim Yılgın...
Yüreğim Ağır Hasta...
Yoruyor Dünya Beni...
Yoruyor Büyük Dünyayı Taşıyan Küçük Yüreğimi...
Küsüyor Ellerim Dünya’ya...
Gideceğim Yollara Küsüyorum...
Yaşanması Gerekenlere Küsüyorum...
Sonsuzluğa Uçmak İstiyor Benliğim...
UçupYok Olmak...
Yeni Gökyüzü Bulmak...
Gökkuşağında Bir Renk Olmak İstiyor Yüreğim...
Başka Yerlerde Başka Sarhoşluklarda Olmak İstiyor Ruhum...
Hayal Kurarız Neden Olmaz ki? 
Neden Bulmaz ki Hayallerim Beni?
Sorular Var...
Cevaplanması Gereken Cevaplanması Geciken Sorular...
Büklüm Büklüm Sorular...
Yılgın Yılgın Sorular...
Hangi Cebimde Cevaplar Bulamıyorum!
Yüreğimde Hayata Karşı Alınmış İncinmiş Bir Çocuk...
Hayallerimi de Kaybettim Bulamıyorum...
Kalem Kokusunda Saklıyorum Yalnızlığımı...
Bütün Çözümler Kördüğüm Olmuş...
Kördüğüm Benliğimin Perişanlığı...
Nefesim Dondu!
Nefes Aldığımı Hissetmiyorum Nice Zamandır...
Çığlıklarım Tenimde Kavga da!
Anlaşmazlığım Ayakta!
Ne Kaldı Elimde Geçmişe Dair?
Hep Bir Yerlerde Birileri İçin Yaşamaya Dayanamıyorum!
Yine Bu Günler Hastayım...
Yüreğim Buruk...
Çaresiz...
Hastayım!
Söyleyemediğim...
Kimselere Anlatamadığım Hislerimi Taşırken Hastayım!
Uzaklardaki Silik Hatıraların Yüreğimde ve Zihnimde Resmiyle Hastayım!
Günün Hoyrat...
Tezatlarla Dolu...
Ömrümün Sonbaharı Gelmiş Artık...
Dalları Kuruyan, Sararmış Yaprakları Dökülen Ağaçlar Gibiyim...
Saçlarına Aklar Düşmüş...
Göz Kenarlarındaki Çizgiler Gitgide Daha da Derinleşmiş...
Orta Yaşların Tam Ortasında Ağır, Sessiz İlerliyorum...
Sarsıntılara Dayanamıyor...
Eğilip Bükülüyor...
Kendimi Hazan Rüzgarlarına Teslim Ediyorum...
Başımı Delip Oyan Çivi Gibi Baş Ağrım...
Kaldıramadığım Vücudumla Oradan Oraya Sürükleniyorum...
Bunca Ağrı Acı İçinde Anlıyorum ki Bu Vücut Bana Ait Değil...
Kayıp Gidiyor Benden Yavaş Yavaş...
Üzerimde Ağırlık ve Yorgunlukla Ömrümün Son Demlerini Yaşıyorum...
Yıllar Önce Doğan Hayat Güneşimi Artık Ufuk Çizgisine Yaklaşmış...
Işığı Dolmaya Yüz Tutmuş Olarak Seyrediyor...
Umutlarımı Tüketiyor...
Sığınacak Bir Liman Arıyorum Çaresiz...
Bir Yavru Kuş Gibi Aciz...
Tir Tir Titreyen ve Alev Gibi Sıcak Bu Yüreğim...
Bütün Alemin Yükünü Sırtlanmış Gibi Ezilmiş...
Yorgun ve Bükülmüş Bu Bacaklarım...
Ağlıyorum Kendimden Kaçarcasına...
Başka Bir Yol Bulamadan...
Gözyaşlarım Alıp ta Götürüyor Bilmediğim Dünyalara...
Hıçkırıklarım Konuşuyor, Ben Susuyorum...
Dur Durak Bilmeden Sürükleniyorum İstemeden, Sonunu Görmediğim Yollarda...
Konuşmak İstiyor Konuşamıyorum...
Sadece Gülümsüyorum Herkese....
Sıkıntımı Anlatamıyorum...
Bir de Böyle Yazıyorum...
Bu Acılar Benden Ne Getirir, Ne Götürür Bilmiyorum...
Ağlıyorum Evet!
Kendime Yabancılaştığım...
Halimi Anlamlandıramadığım İçin Ağlıyorum...
Hüzün Sarmış Her Yerimi, Üzerimde Ağır Bir Örtü Gibi...
Aydınlık Güneşi Kapatıp...
Gri Bulutları Sürükleyen...
Yüzümü Yalayan Soğuk Rüzgar Gibi...
Sonra da Damla Damla Bulutları Ağlatan Yağmurlar Gibi...

Hüzün Bir Hıçkırık...
Hüzün Mahzun Bir Bakış...
Hüzün Sevdiğini Kaybediş...
Hüzün Yemyeşil Ağacın Hastalanıp Sararması...
Tomurcukların Çiçek Açamadan Solması...
Binbir Emekle Uğraştığın Bahçenin Fırtınadan Sonraki Perişan Hali...
Bu Yorgun Kollarım Bir Gün Kanatlanacak, Uçacak Aradığı Cennetine...
O Öyle Bir Cennet ki Orada Hiç Kem Söz Olmayacak...
Kötü Bakışlar...
Korku Dolu Günler Olmayacak...
Sadece Sevgi Sözcükleri...
Merhamet...
Huzur Dolanacak Her Yeri...
Çaresizlerin Elinden Tutulacak...
Ağlayan Gözler Gülecek...
Sevgi Her Yeri Kuşatacak...
...

Bazen Öyle Sınavlardan Geçersin ki, Kimse, Hiç Kimse Derman Olmaz Sana...
O’na Sığınmaktan Başka Çare Bulamazsın...
Anlatamazsın Kimseye Derdini...
Önünde Yığılır Dikenler Geçit Vermez...
Sevinmen Gereken Yerde Bile Sevinemezsin...
Hevesin Kursağında Kalır...
Bir Türlü Ufkunda Güneş Doğmamıştır...
Doğsa da Hava Sisli, Pusludur...
Bir Yandan Esen Rüzgar da Bulutları Sürükleyince Güneşin İyice Kapanır...
Umutla Bağlandığın...
Seni Mutlu Eden Bir Olayın Ardından Gelen Bir Hastalık, Bir Sıkıntı Gibi...
Bu Dünya Sıkıntı, Çile Dünyasıdır...
Acizliğin Farkına Varıp, Rabb'ine Sığınma Dünyasıdır...
İnanıyor, Yalnızca O’na Yalvarıyorsan Tek Çare Buradadır...
Kalbimin En Gizli Köşelerinde Sessiz Sessiz Du'a Edip Yalvarıyorum...
Sığınmak İstiyorum Allah’ım Ben Yalnızca Sana!
Ben Huzuru Bulmak İstiyorum!
Rahmetine Sığınıyorum...
İsyan Ediyorsam Bağışla!
İsyanlarımla Yine de Huzurundayım...
Gecenin ve Günün Ortasında Du'adayım!


Uçurumun Kenarında Dikilmiş Öylece Bakıyorum Şimdi Geçmiş ve Geleceğime...
Gitmek İstiyorum Çook Uzaklara…
Bu Dünya Yolculuğu...
Başı, Sonu Hüsran Bu Hikaye de Burada Bitsin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.