22 Haziran 2012 Cuma

Yalvarmamsa İstediğin Yalvarıyorum İşte...!

Bir Hikayedir Belki de Bu Yazdığım...
Belki de Karanlıklara Salınan Bir Çığlık...
Yıldızlarımı Bir Bir Dökerken Bir Ayrılık Yokluyor Yaralarımı...
Titrek Duyguların Dudağından Dökülen Acıları Yarına Ekilmiş Umutların Yanağından İnen Gözyaşları Yüreğimi Islatıyor...
Ya Ben?
Ya Duygularım?
Geceye Düşen Çığlıklarım?
Yanan Düşlerim?
Hasret Dedikleri Bu mu ki?
Her Gün Biraz Daha Özlemek, Görmek İstemek...
Söylenecek Çok Şey Varken İki Kelimeyle Özetlemek...
Her Şeye Razı Olmak Ama Ayrılığı Kabul Etmemek...
Yüreğimin En Mahrem Köşelerinden Bile Sen Çıkıyorsun Karşıma...
Ne Kadar Ayıklamak İstesem de "Sen" Tohumunu İçimden Müsade Etmiyor Yüreğim Buna...
İnatla Sarıyor Tüm Vücudumu Keyif Alırcasına...
Ani Dürtülerle Zorlasam da Beynimi Kimi Zaman Yeniğim Kendime...
Aynalar Yetmiyor Kendimi Görmeye Artık...
Acının Bam Telinden "Sen" Sesleri Geliyor...
Geçmişin İzlerinden Sıyrılmış Ama Geleceği de Sisle Kaplı Meçhul Bir Yalnızlığa Dönük Yüzüm Şimdilerde...
Bastırdım Ruhumdaki Tüm İniltileri...
Tuhaf Bir Hisle Gittikçe Anlamsızlaşan Hayatıma Takılıyor Gözlerim...
Avare Düşünceler Dans Ediyor Beynimde...
Yine Gözlerimden Ağlaya Ağlaya Akıttım Sevgimi...
Meğer Ne Çok Büyütmüşüm Seni, Bir Türlü Sığmadın Yüreğime...
İçimde Çığlıklarımı Beslerken Meğer Sessizliğe Hapsolmuşum Bilmeden...
Meğer Ne Çok Sevmişim Seni...
Ne ÇokYazmışım Seni Yetemeyen Kelimelerle...
Meğer Ne Çocukmuşum, Yüreğimi Hep Yalanlarla Avutmuşum...
Geleceksin Diye Beklerken, Dönüşü Yokmuş Yollarının...
Ellerim Boşlukta Öylece Kalakalmışım...!
Ben Bu Deli Aşk'ımı Parça Parça Emanet Ederken Denizlere, Sonunda Sen Sığındın Başka Bir Yüreğe...
Benim Yapabildiğim İse Çizmek Seni Sadece Kelimelere...


Kimi Zaman Düz Yollarda Sebepsizce Yıkıldım, Kimi Zaman Yıkılanları Topladım...
Bir Yudum Sevgiye Tutunup Kirlenmemiş Umutlarımı Düşledim...
Sevdanın Kollarında Bir Dirhem Umut Aradım Durdum...
Kuş Tüyü Yastıklarda Delice Yaşamak Değildi Benimkisi...
Sadece Yüreğimden Akan Kanlı Gözyaşlarımı Yüreğiyle Silecek Bir Sevda...
Çok muydu Bu İstediklerim Onu da Bilemiyorum...
Herkesin Gönül Evinde Bir Acı Yanıyordu Biliyorum...
Şafak Ağarmadan Bir Bilinmezliğe Yürüyordum Ayaklarımı Su Birikintilerine Çarpa Çarpa...
Tükettim Umutlarımı Yalnızlığın Dar Sokaklarında...
Yaralandım, Yalnızlığa İtildim...
Ama Her Şeye İnat Umutsuzluğa Pes Etmedim...
Hayallerimde Büyüttüm İçimdeki Çocuğu...
Büyük Mutlulukların Peşinde Değil;
Bir Hayalin Verdiği Bir Tutam Sevgiyle Yaşadım...
Süslü Cümlelerin Zengin Satırlarında Değil, Fakir Yüreğimin Umut Dolu Hecelerinde Sevdim Hayatı...
Kavuşmayı Değil, Hep Hasretin Yolları Gözetledim Durdum...
Bencil Değildim Hiçbir Zaman...
Yüreğimi ve Bedenimi, Sevgilinin Bir Günahı İçin Yakmaya Hazırdım...
Avuç İçlerimde Paylaşılmayı Bekleyen Sevda Kırıntılarıyla Besledim Umutlarımı...
Heybemde Zaman Çeşmelerinden Akan Acılar ve Gözlerime Solan Umutlar Hep Yan Yanaydı... 
Bu Acının ve Bu Kederin Suçlusu Kimse Değildi...
Tek Suçlu Bendim, Yüreğimdi...
Hiçbir Zaman Kaderime İsyan Etmedim Ama Hep İçimde Dövdüm Kendimi...
Sevdaya Uzanan Ellerimin Ayrılıklarda Kör Bıçaklarla Kesilmeden Ben Kestim...
Yama Vurdum Kanayan Yaralarıma...
İçimdeki Çocuğu Kendim Ağlattım, Kendim Sildim Kanlı Yaşlarımı...
Karanlık Duvarlara Çarpılmadan Yüreğim, Ben Kanattım Hücrelerimi...
Kaç Kez Sakladım Gözyaşlarımı Kirpiklerimden...
Kaç Kez Eledim Yüreğimi Acıların İçinden Ama Hep Umudun İçinde Sevdaya Sürgün Kaldım...


Hani Bazen Bir Şeyler Biter...
Tutmak İstersin Ama Akıp Gider...
Dondurmak İstersin Her Şeyi, Ama Gücün Yetmez...
Sonra Haykırmak İstersin "Seviyorum" Diye..
Aynadaki İki Çift Göz Engel Olur Sana...!
Dağlara, Tepelere Çıkarsın...
Onlarda Ağzını Kapatır...
Susarsın...!
Bitirmek İstersin Ama Yüreğin El Vermez...
Vazgeçmeyi Kafana Koyarsın, Ama O da Yol Alır Bir Damla Gözyaşıyla...
Nefret Edersin Ama Başaramazsın...
Öldürmek İstersin Onu Yüreğinde...
Sonra Geç Kalırsın Bir Ömre...
Geç Kalırsın Her Şeye...!

Her Bir Parçam Savrulmuş Etrafa...
Yorgunluk Yüzümde, Yorgunluk Her Yanımda...
En Sevdiğim Parçamdı Kalbim Çünkü En Derinlerindeki Sendin...
Bahanelerle Avuturdum Kendimi, Geri Döneceğini Beklerdim Kopardığın Parçamı Geri Getirmen İçin...
Kalbimi Bana Geri Vermen İçin...
Kalbim Yerinde Olmasa da Duygularım Yayılmış Tüm Bedenime...
Sarılmanı Beklerken, Benden Alabileceğin Son Parçamı da Aldın!
Ruhum Zaten Koparılmıştı...
Ellerim Çoktan Buz Tutmuştu...
Yetişememek Sana...
Ulaşamamak...
Dokunamamak...
İnsanın Gücünün Yetmemesi Kendine Ne Demek Bilmiyor musun?
Tükenmek Kolay...
Ölmeye Sebep Arıyorum...
Bulamıyorum...
Biliyor musun?
Yapabildiğim Tek Şeydi Ağlamak, Ama  Ağlamak İçin Gözlerim Yok Artık!


Öğrenemediğim Tek Şeydi Sensiz Yaşamak...
Söyle Sevgili Nasıl Öğrenebilirdim ki Sensizliği?
Güneşle Birlikte Doğardın Yüreğime...
Geceyle Birlikte Sokulurdun Gizlice Benliğime...
Yaşam Öğretemedi Bana Sensizliğe Katlanmayı...

Nasıl Öğrenebilirdim ki Sensizliği?
Sendin Hayal, Hayat, Umut Her Şey Sendin...
Öğrenemedim İşte Sensizlikle Yaşamayı...
Öğrenemedim!
Öğrenmek İstemedim...
Karanlıktan Korkmadım...
Ateşten Korkmadım...
Ölümden Bile Korkmadım...
Sensizlikten Korktum Ben!
Göz Yaşlarım Nehir Olup Aktı, Kimi Zaman Sel Oldu...
Yine de Öğrenemedim Ben Sensizliğe Katlanmayı...
Katlanamadım İşte!
Sensizlik Ölümdü Benim İçin...
Hayallerimin, Ümitlerimin Yok Oluşuydu...
Belki Başkasını Sevmekti...
Ama Yine De Öğrenmek İstemedim Sensizliğe Alışmayı...
Nasıl Öğrenebilirdim ki Sensizliği?
Bile Bile Nasıl Giderdim ki Ölüme?
Korkmadım Ölümden...
Ben Sensizlikten Korktum Yalnızca...
Sensizlikten Korktum Geceler Boyu...
Tek Bir Sigaraydı Avuntum...
Birde Senin Varlığını Hissedebilmekti...
Dedim Ya Öğrenemedim Sensizliği...
Öğrenmeyeceğimde!
İstediğim Son Şey Bile Değildi Sensiz Kalmak...
İstemedim Kalbimi Başkasıyla Paylaşmak...
İstemedim Ellerimi Bir Yabancının Tutmasını...
Ve Bir Başkasının Gözlerime Senin Gibi Bakmasını İstemedim...
Ben Buyum İşte Sensizlikten Korkan  Ama Her Şeye Rağmen Sensizliğe Katlanmayı Öğrenemeyen!
Bu Benim İşteSevgili, Bu Benim...!!!


Şimdi Sana Sesleniyorum Yüreğimin Derinliklerinden Sevgili...
Dön N'olur...!
Dön!
Yalvarmamsa İstediğin Yalvarıyorum İşte...!
Artık Gururum da Yok...
Yok Artık Ne Gururum Ne de Sen...
Bir Kar Tanesi Gibiyim Sensiz Yavaş Yavaş Eriyen...
Sana Sesleniyorum Uzak Diyarların En Dip Köşelerinden...
Dön N'olur...!
Dön!
"Hiç Bırakmadım ki Seni, Bırakamam ki "Sana Geldim Senin İçin Geldim" De...
"Gitmedim, Gidemedim ki" De...
Sana Sesleniyorum Belki Buradan,
Belki Çok uzaktan, Belki Kulağına Fısıldayarak...
Dön N'olur...!
Dön!
Son Nefesimsin, Benim Hep İçimde Sakladığım...
Hayatımsın...
Gitme...
Gidişlerin Arkasına Saklanma...
Boğazımda ki bir Düğümsün Yutkunmaktan Korktuğum...
Yutkunamadığım...
Sana Sesleniyorum Hayallerimin İki Adım Ötesinden...
Dön N'olur...!
Dön!
Tahammülüm Kalmadı Artık...!

Gel Artık Beklenen Beklemek Tüketiyor...
Kanıyor Yaram Susmuyor İçimde Yarım Kalan...
Ben Seninle Var Olurken, N’olur Sen Sağır Olma Çığlıklarıma...!

Bir Yanık Yüreğimde Koşuyorum!
Koşuyorum ki Alsın Götürsün Acımı Rüzgarlar Bir Nebze...
Kim Bilir?
Rüzgarda Arıyorum Seni Belki de...
Hatırlasana!
Öyle Esip Geçmiştin, Yakıp Yıkmıştın Yüreğimi...
Bir Köz Kaldı Geriye Ta Derinlerde...
Bir Yanık Yüreğimde, Koşuyorum İşte...
Bir Damla Gözlerimde Ağlıyorum Delicesine, Yağmurlara Eşlik Edercesine...
Kim bilir?
Yağmurda Arıyorum Seni Belki de...
Bir Damla Olup Sızmıştın Yüreğime...
Aklıma Geliyorsun, Sızlıyor Her Yanım Yine...
Öyle Acı Veriyor ki...
Akıyor Gözyaşlarım...
Sımsıcak Yakıyor...
Ağlıyorum!
Bir Damla Gözlerimde Ağlıyorum İşte...
Özlüyorum...
Bir Bakış Taa Derinde...
Aynalara Bakıyorum...
Kim bilir? Aynalarda Arıyorum Seni Belki de...
Orda, Gözlerimde...
Öyle Bir Yaktın ki, Sanki Bir Alev Tutuşturdun Bedenimde...
Yandım!
Alev Alev Yandım Gözlerinde...
Kapasam Gözlerimi Düşerim Sandım...
Kapamasam Sende Kaybolurdum...
Yapamadım Zaten...
Kayboldum!
Kayboldum Taa Derinlerde...
Yanarcasına!
Erircesine!
Uğruna Her Şeyi Verircesine!
Özlüyorum...
Özlüyorum İşte...!
Bir Yanık Yüreğimde...
Bir Damla Gözlerimde...
Seviyorum!
Hala Seviyorum Seni İşte...!


Günün Birinde Kalbime Doğarsan Eğer, Gökkuşağının Tüm Renkleriyle... Tüm Yıldızlarınla ve Tüm Şafaklarınla Doğ Sevgili...
Eğer Eksik Doğarsan İçimde, Bil ki Yarım Kalırım Ben...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.