13 Haziran 2012 Çarşamba

Tüm Satırlar Sana Kalbim...!

Olmuyor!
Onu Düşünmediğim Bir An Yok...
Neden, Neden Bu Kadar Çok Hissetmek Onu...
Yokluğunu Kabullenememek Neden?
Bitti Biliyorum...
Olması Gerektiği Gibi Oldu...
Beklenen Son Buydu...
Ama Neden Kalbim Kabul Etmemek İçin Direniyorsun Anlamıyorum...
Er Ya da Geç Olacaktı Diyorum...
En Güzel Haliyle Bırak Kalsın Diyorum Ama Dinlemiyorsun Beni...
Unutmanı İstemiyorum Ama Bırak Acı Çektirme Bana...
İlk Kez Hissettiğin Duyguları Elinden Aldığımız İçin mi Tüm Bu Bana Yaptıkların?
Biraz Daha Fazla Yaşasan Ne Değişecek?
Bırak Artık Kabullen...
Hiç Bir Zaman mı?
Peki...
Kabul Etme Tamam...
O Zaman Yas Tut...
Ağla...
Haykır...
Ama Sessiz Olsun...
O Duymasın Ne Olur...
Ben Güçlü Olmak Zorundayım...
Sen Tabi Onun Kalbindeki Yerine Çok Alıştın...
Hiç Bir Zaman Ait Olmadığın Yerden Almama Kızıyorsun Belki...
Şu An Yerinden Çıkacakmış Gibi Çarpıyorsun...
Ama Nafile Giden Gittiyse Bu Çırpınışların...
Biz En Doğru Kararı Aldık Anlıyor musun?
Kal Diyemezdim...
Kalamazdı da...
Belki Sadece Dost Olsaydık ki Olmadı İşte...
Yapma Artık...
Sus ve Dinle...
Sevgi Dediğin O Duyguyu Bırakma Sakla İçinde...
Ama Sus N'olur Sus...!
Acı Çektirme Bana...
Bırak Beni Biraz Kendi Halime...
Alışmaya Çalışıyorum...
Güçlü Olmaya Çalışıyorum...
Yeterince Yorgunum Bir de Sen Yorma Beni...
Sevinmelisin ki Tadını Aldın Sevginin...
Yaşadın En İçtenliğiyle...
Bırak Öyle Kalsın...
Sevgin İçinde Bir Ömür Yaşasın Anılarınla Beraber...
Beraber Hatırlayalım Onu En Güzel Haliyle...
Anla Lütfen!
Kabullenmeye Çalışıyorum...
Ağlatma Gözlerimi...
Yeter Artık Sen de Alış Onsuzluğa...
Seveceksek Yine Sevelim Ama Sessizce...
Ona Belli Etmeden...
Uzaktan...
Bilinmeden...
Bırak O Bizi Güçlü Bilsin...
Bırak Unuttuğumuzu Sansın...
Şimdi Bana Söz Ver...
Bana Zaman Tanıyacaksın...
Alışmam İçin Bana Yardımcı Olacaksın...
Ama Alışamayacaksın...!!!

Dilediğince Yaşa Acıları...
Yine Aynı Sonun Başlangıcındasın...
Farkedemiyorsun Şimdi Ama, Aslında Hepsini de Tattın Bu Acıların Birçok Kere...
Hatta Daha da Kötüleri Kaldı Kucağına Zaman Zaman...
"Boğulacağım" Diye Az Feryat Etmedin İçimde...
Unutma Geçmişi Ey Kalp!
Şimdi Kalkmış Yine Bir Vefasızın Ardından Kanıyorsun İçimde...
Gözlerime Acı Sular Yolluyorsun Durmadan...
Düşlerime Anılar Sızdırıyorsun...
Kimi Görsen O Sanıp Deli Gibi Çırpınıyorsun İçimde...
Koş Arkasından! Diye Haykırıyorsun...
Ya da Her Şeye Küsüp Yosun Bağlıyorsun Derinlerinde...
Du'alar Ediyorsun Fısıltılarla...
Duymasam da Biliyorum, Sessizce Ağlıyorsun...
Kıyamıyorum Sana...
Çırpın İstiyorum Yine Sabırsızca...
Çıldır İstiyorum Aşk İçin...
Ama Üzülmeden...
Varlığından Vazgeçmeden...
Kuralına Göre Oyna Aşk Oyunlarını...
Alçalma Terk Edip Gidene Karşı...
Alçaltma Gidene Karşı Beni!
Ağlıyorsan Duymasın Ağladığını...
Özlüyorsan Bilmesin...
Hala Seviyorum Diyerek Yıkıyorsan Gururunu!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.