17 Haziran 2012 Pazar

Bir Masaldı Yaşadıklarım...

Koparıp Atamadım Sevdaya Dair Sözleri Aklımdan...
Silemedim Adına Yazdığım Şiirleri...
Yalnızlık Susturdu İçimdeki Tüm Sevinçleri...
Sahipsiz Bıraktı Avuçlarımı...
Kırdı, Acıttı, Kanattı...
Anlamsız Bıraktı Bakışlarımı...
Beni Sana Hapsettin Dönülmez Uzaklarda...
Kaderime Terk Ettin...

Üzgünüm Kökleri Kurumuş Bir Ağaç Kadar...
Ve Bahar Uğramayacak Mevsimlerime Bir Daha...
Tükendi Bir Şeyler Hep Ard Arda Sayfaları Koparılmış Bir Kitap Gibi...
Söküğünü Dikemeyen Terzi Gibiydim....
Sökülmüştü Yüreğim Bir Baştan Bir Başa...
Titrek Ellerim Ne İğneyi Tutabiliyor Ne de İpliği....
Yaralı Bir Yürek, Kanayan Bir Aşk Bıraktın Ardında...
Sevdaya Aç Ama Umursamaz...
Bir Masaldı Yaşadıklarım...
Bir Varmışla Başlayan...
Bir Yokmuşla Son Bulmayan...

Sevilen Sevdasına İhanet Etti...
Seven İse Hala Aşık...
Unutmak Kolay Değil...
Hatta İmkansız...
Söyle Şimdi Sen misin Vefasız Ben mi?

Biliyorum ki Hiçbir Şey Önemli Değil Sana Olan Sevgimden...
Acıttıkların...
Gözyaşlarım...
Ve Gözlerimden Akan Kan Damlalarım...
Hepsi Önemini Yitiriyor Sevdan Geldiğinde Aklıma...
Çünkü Onlarla Birlikte Kabul Etti Yüreğim Yüreğini...
Nedensiz Sevdi Ve Hiçbir Neden Sevdam İçin Yeterli Değildi!
Tutsağım Yüreğine Bilerek ve İsteyerek...!!!


Acılar O Kadar Rahat ki Benim İçimde...
Hiç Terketmiyorlar...
Biri Gidiyor Yerine İki Katı Geliyor...
Hiç Biride Bir Öncekinin Yerini Aratmıyor...
Artıyorda Artıyor!
Acıtıyorda Acıtıyor!
O Kadar İncinmisim ki Farketmeden...
O Kadar Kanatmış ki İçimi...
Daha Fazlası Olamaz Derken Yanılıyorum Bir Kez Daha...
Önce Senin Gidişin;
Alışırım Sanmıştım...
Bu Acının Yerinide Başka Bir Acı Kapatır Demiştim...
Sadece Biraz Zaman Diye Avuttum Kendimi..
İç Çeke Çeke Ağlayamadım Bile...
Kaldın Öylece İçimde...
Düşseydin de Avuclarımı Açardım
Izin Vermezdim Biliyorum Kaybolmana...
Zaten Hep Bu Yüzden Acıya Yenik Düşmedim mi?
Sen Yine Git!
Gitmekten Zevk Duy!
Acılar Bırak Ardında...
Ama Unutma!
Bu Acılar Emanettir İçimde...
Gün Gelecek Sana Hepsi İade Edilecektir!
O Gün'den Sonra İçimde Daha Çok Yer Olacak Başka Duygular İçin...!!!



Hep Değillerle Yaşadık...
Keşkeleri Değillere Bağlayıp Pişmanlık Yüklü Cümleler Kurduk...
Çaresizlik Kokan Duygularda Bulduk Kendimizi...
Sevdiğimizin Gözlerimizin Önünde Kayıp Gitmesine...
Başka Bir Aşk'ın Limanına Doğru Yol Almasına Tanıklık Ettik...
Biz Ağladık, Hep Ağladık...
Geçen Güzel Ama Yalancı Günleri Düşündük, Ağladık...
Umut Etmekten Yorulduk, Ağladık...
Sevmekten Yorulduk, Ağladık...
Ağlamaktan da Yorulduk Sonunda, Ama Yine Ağladık...
En Sonunda Gözyaşlarımıza Mahkum Olduk...


Ölecek Veya Hastaneye Kaldırılacak Kadar Değilim...
Ağlamadan da Yazabiliyorum...
Her Kadın İster Çekip Çevrilmeyi...
Her Kadının Arzusudur Kendinden Güçlü Bir Erkeğin Kanatları Altında Yağmurdan Korunmak...
Her Kadının İçinde Vardır Delice Düşünülmek...
Onu Çok Seviyorum..
Geçmiş Zaman Dili Kullanmak Kursağıma Takılıyor...
Biz Kadın Milleti Böyle Küçücük Bir Ayrıntıdan  Kocaman Sevdalar Yaşatıyoruz İşte...

Zor Olan Her Şeye Rağmen Haykırabilmekti Aşk'ı...
Zor Olanı Yaptım Ben...
Şimdi Acı Çekmekte Sıra...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.