13 Haziran 2012 Çarşamba

İçimi Titreten Aşk Duy Beni...!

Neyi, Kime, Neden Anlatacağımı Bilmiyorum...
Hem Anlatmak İstiyorum Hem de Susuyorum...
Şimdi Gözlerimi Kapasam..
Hiç Yaşanmamış Saysam Bu Sevdayı Bu Kadar Yanarmıydı Canım?
Kalbim Neden Yaptı Sanki Bana Bunu?
Gözyaşlarıma Bile Sahip Çıkamıyorum...
Gözlerimi Kapasam...
Bir Daha Açmasam Hatta...
Her Şeyi Unutsam...
Sen Gittikten Sonra Tutamadım Kimsenin Ellerini...
Bakamadım Kimsenin Gözlerine...
Seni Sevdiğim Gibi Sevemedim...
Yapamadım İşte...
Yaşıyorum Ama Kimdeyim?
Nerdeyim?
Ne Yapıyorum? Bilmiyorum...
Tek Bildiğim Sadece Seni Sevdiğim...
Ve Sensizliğin Hükmettiği Bir Hayatı Seninle Doldurmaya Çalıştığım...
Gözlerim Islak Sana Yazıyorum Ne Yazacağımı Bilmeden...
Sensiz Geçen Her Saniyemi  Sen- Siz- Lik Olarak Hecelere Bölüyorum...
Hayalinle Kandırıyorum Kendimi Sensin Diye...
Anlıyacağın Sen Gittikten Sonra da Seni Bende Yaşatmaya Yemin Ettim...
Sensizliğin Acısını Kabullenemeden Özlemini de Katmak İstemiyorum Acılarımın Arasına...
Her Dakika Her Saniye Seninleyim...
Bedenim, Aklım Sende Hüküm Sürmekte...
Ne Diyeyim Sana?
Hangi Sıfatı Kullanayım Bilmiyorum...
Sen Benden Giderken Seni Benden Ayıran Her Adım Beni Sana Biraz Daha Bağladı...
Sen Unutamadığımsın...
Seni Sensiz Yaşıyorum...
Ve Hiç Unutamıyorum...
Kabul Ediyorum...
Sensizlik Yetmiyor Gecelerime...
Özlendin..!!!

Yine Yüreğimin Kıyısına Vurdu Bir Dalga, Bir Yağmur Yanaşıyor Gönlümün İskelesine...
Yağmur Damlalarının Sesi Haykırışlar Gibi Yüreğimi Acıtıyor Bugünlerde...
Gözlerimin Önünde Yine Hayalin...
Gönlümdeki Yağmura Rüzgarda Eşlik Etmekte...
Yağmur Yalnızlık Kokusu Getiriyor...
Rüzgar Sensizlik Esiyor...
Çok Uzun Zamandır Zamansız Yaşıyorum...
Zamanlarım Fırtınalı Denizlerde...
Zamanlarım Gökyüzünde Derinlerde...
Deniz Dalgaları Hırçın Bu Saatlerimde...
Dalgalar Dev Kayalara Vuruyor Düşüncesizce...
Her Dalga Sesinde Senin Sesin Aklımda ve Kulaklarımda... 
Gökyüzü Renklerim Fırtınalı Bu Saatlerde...
Mavi İle Gri Savaşıyor Fütursuzca...
Renklerimde Senin Yüzün...
Gözlerimde ve Hafızamda Sen...
Düşüncelerimin Arasında Kayboluşlara Karışıyorum Yine...
Yüreğim Yoğun...
Kafam Karmakarışık...
Sen Kader Yolumda Derin ve Silinmesi Zor İzlersin...
Sonu Başından Belli Bir Kaybediş Öyküsü Olduk, Bitti...
Sonu Olmayan Bir Mutsuzluk Bu...
Ne Zaman Geçer Diye Beklemiyorum...
Pembe Düşler Kurmuyorum Artık...
Gece Mavisine Bürüdüm Hepsini...
Mutluluğu...
Umudu...
Gülmeyi Karanlığa Gömdüm...
Yalnız Seninle Gün Işığına Çıkar...
Yalnız Sen Aydınlatırsın Yüreğimi...
Çünkü Bir Yanım Ölüm, Bir Yanım Sensin...!!!



Yaşamım Hep Tutsaklık Yaşayarak Geçti...
Birilerinin Sevgisine, İlgisine, Şefkatine Esir Olarak...
Ve Ben Bu Tutsaklığı Hep İçimde Yaşadım... Nereye Gitsem Benimle Geldi...
Şimdi Bir Ben Varım Soğuk Hücremin İçinde...
Bir de Sen Varsın Parmaklıkların Ötesinde... Sana Baktıkça Tutsaklığıma Olan Tutsaklığımı Hatırlıyorum...

Tutsaklığımı Hatırladıkça, Kaçışlarla, Uzaklaşmalarla Geçen Ömrüme İsyan Ediyorum...
İsyan Ettikçe Kalbimdeki Boşluk Büyüyor...
Yüreğimdeki Acıyla Haykırıyorum...
Sana Neyi Anlatayım Sevgili?
Sensizliği Unutmak İçin Sığındığım Rüyalarımın Nasıl Kabusa Döndüğünü mü?
Beni Mutsuz, Beni Sensiz Bıraktığını mı?
Bu Ayrılığın Nasıl Yüreğimi Kanattığını mı?
Sadece Kapat Gözlerini ve Dinle Beni...
Ben Seni Şehirlerce, Ülkelerce Uzağından Sevdim...
Seni Umutsuzca Hayallerde Sevdim...
Seni Deliler Gibi Özleyerek Sevdim...
Benliğimin Tek Sahibi Olan Seni Sahiplenememeye Kanaya Kanaya Razı Olarak Sevdim...
Seni Sevdiğim Kadar Sevmedim Bu Hayatı İnan...
Çünkü Sende Sonsuz Yağmurlarım, Gülüşlerim Vardı...
Sende Hayatımın En Güzel Yanları Vardı...
Sende Güneşin Yedi Rengi, Hayallerim Vardı...
Sen Gittin...
Yüreğimi Ellerinle Sensizliğin Dipsiz Kuyusuna Terkettin...
Beni Yüreğimden Yoksun Bıraktın...
Tüm Beyazlarım Simsiyah Şimdilerde...
Kan Ağlayan Yüreğimden Başka Her Şey Siyah...
Sen Gittiğinden Beri Ellerim Tutmadı Başka Elleri...
Ve Başkasını Sevmedim, Sevemedim...
Çünkü Ben Verdiğim Sözleri Hep Tuttum...
Sen Gitmeden Önce de, Gittikten Sonra da...!

Gözlerim Gecenin Siyahında Dans Ederken, Tadını Unuttuğum Bir Duygu Kondu Yüreğime...
Son Kez Kırdım Yüreğimin Kilidini...
Şimdi İyi Dinle!
Sen; Sevgiye Aç Yüreğim...
Tükenen Umudum...
Kendini Kaybetmiş Cümlelerim...
Acıtmayan Hüznüm...
Akmayan Gözyaşım...
Vazgeçmeyi Bilmeyen Özlemim!
Sönmeyen Işığım...
Başı Boş Yalnızlığım...
Kurduğum Hayal...
Korktuğum Gerçek...
Sakladığım Sır...
İçimi Titreten Aşk...
Duy Beni...
Geç Kaldın Bana Ben Gibi...!


Bir Gerçek Var Şimdi Aramızda...
Sesizce, Farkettirmeden Aramıza Giren...
Sesiz Yüksek Duvarlar Ören...
Seni Benden Uzaklaştıran, Beni Karanlık Düşlere İten...
Yüreğimde Yine Yağmur Yağıyor...
Yine Lacivert Siyah Gecem Yalnızlığıma Yar...
Yine Şehrimin Sokakları Bana Dar...
Hayallerimin Üzerinde Sert, Soğuk Rüzgar...
Gönül Mevsimimde İse Hüzüne Davet Var...
Saçlarımda Hala Rüzgar, Yüreğimde Hala Sevdam Var...
Şimdi Öyle Uzak ki Geldiğim Yollar...!!!

....................................................................

Yüreğimin Dile Gelmesini Bekleme, Toprak Gibi İçine Girilmedikçe Bilemezsin!
Ayrılığın Acısını, Yüreğimde Kopan Depremleri, Yüreğin Enkaz Altında Kalmadan Bilemezsin!

Geceye Hapsettim Kendimi...
Hem Yanıyor Yüreğim Hem Üşüyorum...
Sezdirmeden, Kendimce Seviyorum Seni...
Gökyüzü Gibi...
Gökkuşağı Gibi...
Uzaktan ve Beklentisiz...
Sen Orada Kendi Yağmurlarında Kendi Şimşeklerini Çakarken...
Ben Yağmuru Tükenmiş Gözlerle Öylesine Bakarken...
Sonu Gelmez Bir Uçuruma Düşer Gibi Gittikçe Uzaklaştın İçimden...

Ne Zaman Uzatsam Elimi Boş Kaldı...
Varlığınla Yokluğunun Arasında Çakılıp Kaldım...
Gitsem Gidemiyor Kalsam Tam Bir Bilmece Çözemiyorum...
Yüreğim Bu Ağırlığı Kaldıramıyor...
Sesim Sana Gelmiyor...
Beni Duymuyorsun...
Anlamıyorsun...
Ama Yinede..
Lütfen Beni Anla...
Bir Sen Anla...
Ve Yanımda Ol Daima...
Hayatın O Zor Karmaşasında Sana Tutunuyorum...
Tek Dalım Gibi Senin Yüreğinde Huzur Buluyorum...
Seninle Anlam Buluyor Sevgim...
Üzdüğün Can Senden Bir Can Olmaya Çalışırken Üstelik...!

Seni Öyle Çok Özledim ki Özlemimin Tarifi Yok...
Ellerimi Son Bir Umutla Sana Uzatıyorum ve Elimden Tutmanı Bekliyorum...
Geç Olmadan...
Keşke! Demeden N'olur Tut Uzattığım Ellerimi...
İçimi Titreten Aşk N'olur Duy Beni...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.